Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai laduilla ei muka saa kävellä? :O

Vierailija
17.03.2018 |

Olin koiran kanssa lenkillä kun joku hiihtäjä sai raivarin ja huusi ettei laduilla saa kävellä! :O

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ladullakävelykieltoja ei ole koskaan vielä testattu oikeudessa. Jokamiehen oikeus on vahva ja jalan liikkuminen pääsääntöisesti sallittua.

Näinpä ja yleisesti liikkumisessa on ohje että nopeampi väistää hitaampaa. Kävely ja hiihtoreitin risteytymässä jäin vähäksi aikaa katsomaan. Poltin tupakan ja sinä aikana näin 5 rähjäämistä. Kaikissa hiihtäjä sai kilareita kävelijälle. Mietittiin siinä ääneen pitäisikö kävely alue siitä risteytymästä hiekoittaa oikein kunnolla?

Koirista mulla on eri mielipiteitä. Tykkään niistäkin eläimistä mutta kuuluuko ne kaupunkeihin? Kissoja ainakin saisi olla torjumaan rottia ja hiiriä. Ne ei sentään haukkumisella häiritse. Sokeille opaskoirat on välttämättömyys ja ne hyväksyn täysin.

Joitakin kissat häiritsee mutta mua ei ja näen että niistä on todellista hyötyä petoeläiminä. Se viskasta syövä leikattu kotikissakin niittaa rottia ja muita haitallisia jos vain saa tilaisuuden. Mitä hyödyllistä tekee hiihtäjä?

Vierailija
22/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin hiihtämässä aika vilkkaalla latureitillä. Laskin pitkää mäkeä ja siellähän oli joku mamma kävelemässä lapsensa kanssa niin, että veti pulkassa lastaan. Ei siinä enää paljon väistelty, kun ei pystynyt pysähtymään. Sukset osuivat pulkan reunaan. En ehtinyt nähdä, kellahtiko pahasti, mutta huuto kuului takaa. Kun sain sukset pysäytettyä, kiikuin takaisin katsomaan, miten kävi. Ei näkynyt lasta, eikä äitiä.

Ihmettelin kyllä, että millainen on ihminen, joka lähtee kävelylle vilkkaalle ladulle ja vetää vielä lasta pulkassa perässään. Toivottavasti ei käynyt lapselle pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla