Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai laduilla ei muka saa kävellä? :O

Vierailija
17.03.2018 |

Olin koiran kanssa lenkillä kun joku hiihtäjä sai raivarin ja huusi ettei laduilla saa kävellä! :O

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole jo tältä talvelta taputeltu. Aika siirtyä koirankakkoihin.

Vierailija
2/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kävelen missä minua huvittaa. Jos joku hiihtoa harrastava juntti alkaa minulle laturaivoamaan niin katkon siltä sauvat ja sukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden raivota. Talvi kumminkin ihan just ohi.

Vierailija
4/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kävelen missä minua huvittaa. Jos joku hiihtoa harrastava juntti alkaa minulle laturaivoamaan niin katkon siltä sauvat ja sukset.

Oikea homma vaikka vähällä päästät hiihtohullut. Eikö näille hiihtoon sortuneille ole terapiaa tai jotain? Laturaivoille lääkitys ja lataamoon ainakin aluksi että lääkkeet ehtii alkaa vaikuttamaan.

Vierailija
5/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävelen missä huvittaa. Jos joku rekkamiesjuntti alkaa katuraivoamaan motarilla, niin pistän rekan nupin solmuun ja revin itse rekan palasiksi ja työnnän ne sille p...seeseen. V..u, jos joku koiranulkoiluttajajuntti kulkee ladulla, niin hirtän sen rakin ja syötän sen sille ulkoiluttajalle. Näin meillä tehdään, niin oppivathan.

Vierailija
6/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina mäessä hyvät vauhdit, menen kyykkyyn ja lasken täysillä päin hihnaa. Hauska nähdä aina koiranomistajan reaktio, kun näyttää aina tulevan yllätyksenä että ladulla liikkuu hiihtäjiä :D

Vierailija
7/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävelen missä huvittaa. Jos joku rekkamiesjuntti alkaa katuraivoamaan motarilla, niin pistän rekan nupin solmuun ja revin itse rekan palasiksi ja työnnän ne sille p...seeseen. V..u, jos joku koiranulkoiluttajajuntti kulkee ladulla, niin hirtän sen rakin ja syötän sen sille ulkoiluttajalle. Näin meillä tehdään, niin oppivathan.

Menikö laturaivoajajuntilla tunteisiin? Ota suksi ja työnnä se perseeseesi.

Vierailija
8/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suihkutan koiraa naamalle turvasumuttimella. Oppiipahan ehkä jotain.

Vierailija
9/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään tilanteesta, että saat yleensä ihraista ahteriasi edes koneen ääreltä pois. Nykysuksia ja sauvoja et saa katkottua ja jos saat, niin olet korvausvelvollinen. Voi tehdä ison loven sosiaalitukiin kustantaa useamman sadan euron hiintovälineet. Kunhan vain uhoat. Toisaalta vain idiootti kävelee ladulla. Suosittelisin kaltaisillesi kävelyä moottoritiellä tai heikoilla jäillä, jos kerta kävelet, missä haluat.

Vierailija
10/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö laturaivoajajuntilla tunteisiin? Ota suksi ja työnnä se perseeseesi.

Ei mahdu, sulla vissiin mahtuu.

Vierailija
11/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap tosiaan kaipailisi sauvaa peppuunsa :)

Vierailija
12/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voitaisi laskea kaikille kävelyväylille vettä n.  60cm, minä niin tykkäisin soudella ko. väylillä.

Ei kävelijät varmaankaan huonoa tykkäisi.

Vierailija
13/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saakkaan,mutta kyllä ketuttaa kun kaikki kävelytiet on keskuspuistossa vedetty laduksi.

Vierailija
14/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiihtänyt tänä talvena enemmän kuin vuosiin (nyt mittarissa arviolta 500 kilometriä), enkä ole kohdannut ainuttakaan laturaivotapausta, vaikka välillä sekä hiihtäjiä että ikävä kyllä kävelijöitäkin on ollut liikkeellä paljon.

Vierailija
15/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladullakävelykieltoja ei ole koskaan vielä testattu oikeudessa. Jokamiehen oikeus on vahva ja jalan liikkuminen pääsääntöisesti sallittua.

Vierailija
16/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei saakkaan,mutta kyllä ketuttaa kun kaikki kävelytiet on keskuspuistossa vedetty laduksi.

Ei ole.

Vierailija
17/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään muuallako ei voi kävellä?

Vierailija
18/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään tilanteesta, että saat yleensä ihraista ahteriasi edes koneen ääreltä pois. Nykysuksia ja sauvoja et saa katkottua ja jos saat, niin olet korvausvelvollinen. Voi tehdä ison loven sosiaalitukiin kustantaa useamman sadan euron hiintovälineet. Kunhan vain uhoat. Toisaalta vain idiootti kävelee ladulla. Suosittelisin kaltaisillesi kävelyä moottoritiellä tai heikoilla jäillä, jos kerta kävelet, missä haluat.

Ai ei saa nykysauvoja katkottua? Katselin hiihdon mm-kisoja ja panin merkille, että siellä oli jatkuvasti jollain sauva poikki. Hiihtivätkö he sitten jollain sekundavälineillä, kun heillä ei ollut katkeamattomia välineitä. Voisitko, asiantuntia, selittää?

Vierailija
19/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut kuvittelemaan että minä maksaisin ne sinun sukset ja sauvasi?

Vierailija
20/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan kävellä jääkiekkokaukalossa kesken pelin! Minäkin haluan tehdä kuntopiiriä futiskentällä kesken futistreenien! Minäkin haluan soutaa uimahallissa! Koska minulla on oikeus!!!!!!!!

Vai onkohan sittenkään.... Hohhoijaa. Eiköhän kävelijät voisi sen muutaman kuukauden pysytellä laduilta poissa. Lakikin kieltää ladun rikkomisen ihan yksiselitteisesti. Kaikkien mukavuudeksi nämä säännöt ovat. Tuskin tarvitsee edes kerrata, että kävelijöistä aiheutuu vaaratilanteita ja lisäksi ladut oikeasti menevät pilalle kävelystä. En minäkään pilaa muiden harrastusmahdollisuuksia tahallisesti...