Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkkeileekö kukaan öisin?

Vierailija
20.04.2006 |

Tai tosi aikaisin aamusta?

Mulla oli viime kesänä tapana lähteä lenkille joskus neljä, viiden aikoihin aamusta. Päivisin ei koskaan tuntunut olevan aikaa, ja sitten mua vielä nolotti (joo, naurettavaa) se, että ympärillä olisi paljon ihmisiä, kun itse puuskutan punaisena ja aika huonokuntoisena lenkilläni... Aikaisin aamulla oli lisäksi niin mukavan rauhallista, kaunista, linnut alkoi laulaa, oli mukavan vilpoisaa... Oli kiva päästä lenkille heti herättyä, ja sitten mennä kotona suoraan suihkuun ja olla pirteä ja puhdas päivän alkaessa. Tosin tuli sitten nukuttua aina päikkäritkin.

Mietin, että olisi kiva taas aloittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun vain sellaisella seudulla että on pelko törmätä baarista kotiutuviin humalaisiin tuohon kellonaikaan!

Vierailija
2/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim englannissa ei tulis mieleenkään. Kaikenmaailman hulluja koko maa täynnä (olen siellä asunut).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuuden aikoihin ja iltaisin hdeksän jälkeen talvella.

Eli en nyt varsinaisesti yöllä, mut noi on ainoita aikoja kun ehtii mennä.

Vierailija
4/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa öisin, yksin en uskaltaisi, lapset ovat silloin hoidossa. Aikaisin aamuisin (5-7 aikaan) monesti sitten ystävien kanssa.

Espoo/Helsinki alueella lenkkeillään öisin/aamuisin. Ihan turvallista on aina ollut :) Jotenkin öisin lenkkeily on mielettömän rentouttavaa, ainakin Helsingissä ja piristää mieltä jne. :)

Vierailija
5/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siellä olen lenkkeillyt koko viime kesänkin, eikä yhtään hullua ole tullut vastaan... Englantia on muutakin kuin suurkaupunkien huonommat alueet.

ap

Vierailija
6/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai no mä asuin Lontoossa ja viereisessä puistossa riehui aamupäivisin kotiäitejä-raiskaaja, öisin riehui aamuyöntunteina- baareista-kotiin-ryömiviä-naisia-raiskaava jne. Asuin etelä-Lontoossa

Vierailija
7/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monethan noista julkisemmista tapauksista täälläkin on sattuneet ihan keskellä kirkasta päivää.

Mä asun keskikokoisessa, rauhallisessa kaupungissa pohjoisessa Englannissa, ja aamuviideltä kaduilla on nähtävissä vain kadunlakaisukoneita, muutamia aikaisia koiran ulkoiluttajia ja muita ihan tavallisia ihmisiä.

ap

Vierailija
8/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlautuu ihan johonkin muuhun, iltaisin kun lapset menee nukkuu, minä lähden lenkille tai kaverin luokse kahville. Mies jää kotiin..

Minun mielestäni iltaisin/öisin on ihana käydä ulkona lenkille, ei ole paineita lapsista, ilma on viileämpää, on hiljaista ja jotenkin jännempää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän