Räppäri Redrama, 40, seurustelee 22-vuotiaan opiskelijan kanssa
"– Olen rakastunut. Hän on kaunis kuin mikä, ja niin aito ja välitön, kuin ihminen vain voi olla. Vaikka hän on nuori, hän on silti hyvin viisas. Välillämme vallitsee syvä yhteys, enkä jaksa miettiä ikäeroamme, Mellberg vahvistaa."
Kommentit (40)
Redraman tyyli on nuorekas. Kuvassa kuitenkin näyttää kuin olisi isä ja tytär. T N25
Missä Ikis???? Paniiikki! Käske sen soittaa Redramalle välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Monet nuoret naiset pitävät meistä vähän vanhemmista miehistä. On tullut huomattua moneen kertaan.
Naiset tykkää kauniista asioista, jota rahalla saa.
Ovat kyllä tykänneet ainakin meikäläisestä ihan ilman rahaakin. Palstaa seuraamalla olen toki huomannut, että joillakin naisilla on kova tarve yrittää kieltää tämä asia.
Olet naiivi jos elät tuossa uskossa. Kyllä ihan
varmasti sä voit tarjota enemmån kuin tytön ikäinen poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Monet nuoret naiset pitävät meistä vähän vanhemmista miehistä. On tullut huomattua moneen kertaan.
Naiset tykkää kauniista asioista, jota rahalla saa.
Ovat kyllä tykänneet ainakin meikäläisestä ihan ilman rahaakin. Palstaa seuraamalla olen toki huomannut, että joillakin naisilla on kova tarve yrittää kieltää tämä asia.
Olet naiivi jos elät tuossa uskossa. Kyllä ihan
varmasti sä voit tarjota enemmån kuin tytön ikäinen poika.
Niin, sitten? Olisitko halunnut ko miehen itsellesi, vai miksi asia sinua kaivelee?
Itse olen tätä Redramaa vanhempi äijä, pari vuotta ja juuri taannoin huomattavasti nuorempi asiakaspalvelun nainen oli erittäin kiinnostunut minusta. Ja tämä on tapahtunut ko. liikkeessä useamman kerran, eikä ole siis mitään allekirjoittaneen toiveajattelua. Tosi nätti mimmi, ei siinä mitään.
Voin vain kuvitella mitä itseni ikäisten naisten päässä liikkuu, jos kerron tämän arkipäivän anekdootin heille esim. jossain sosiaalisessa tilanteessa.
Sinänsä on mielenkiintoista, että naisten kiinnostus lisääntyi selvästi, kun olin jo päälle kolmenkymmenen. Nuorempia ei tälläistä ollut. Ehkä sillä että olen aina ollut ikäistäni nuoremman näköinen, on jotain tekemistä asian kanssa.
Redraman rakas on Hanna Sumarin tytär. Kymma kun kukaan toimittaja ei ole vielä kysynyt Hannan mielipidettä? Hanna on ollut aktiivinen monissa kannanotoissaan.
Onko Redrama äidin mielivävy?
”Sinänsä on mielenkiintoista, että naisten kiinnostus lisääntyi selvästi, kun olin jo päälle kolmenkymmenen. Nuorempia ei tälläistä ollut.”
Eli oman ikäiset naiset ei oo susta kiinnostuneita? Ehkä 90-luvulla syntyneillä on matalammat standardit.
Joku toinen täällä aikaisemmin kirjotteli, että hänestä on kiinnostuneet vanhemmat naiset ja nuoremmat nykyiset parikymppiset mutta ei koskaan nykyiset kolmekymppiset. Ehkä joillakin sukupolvilla on korkeammat standardit kuin toisilla.
Mitenköhän se kenenkään elämää hetkauttaa vaikka Redrama ois 80-vuotias pappa ja typy just täyttäny 18-vuotta? Toivotan omasta puolestani onnea heille.
Vierailija kirjoitti:
Redraman rakas on Hanna Sumarin tytär. Kymma kun kukaan toimittaja ei ole vielä kysynyt Hannan mielipidettä? Hanna on ollut aktiivinen monissa kannanotoissaan.
Onko Redrama äidin mielivävy?
22-vuotiaan aikuisen parisuhde ei kuulu tämän äidille millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Redrama äidin mielivävy?22-vuotiaan aikuisen parisuhde ei kuulu tämän äidille millään tavalla.
Olen samaa mieltä. Silti tällä palstalla on ollut valituksia et onko oikein et lapsi 20v seurustelee 25v kanssa ja jne..
Voicessakin Redrama yrittää saada nuoria naisia tiimiinsä ja antaa niille ihan epärealistisen käsityksen ”kansainvälisistä yhteyksistään”. Se on joskus kymmenen vuotta sitten ollut tekemässä jalkapallon EM-biisiä useiden muiden suomalaisten ja ulkomaalaisten musiikintekijöiden kanssa, mutta siinä taitaakin olla sen kansainväliset merkittävät saavutukset. Tuskin sillä on ihan sen tasoisia connections, kuin antaa ymmärtää. Mutta näillä mielikuvilla saa houkuteltua nuoria tyttöjä talliin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tätä Redramaa vanhempi äijä, pari vuotta ja juuri taannoin huomattavasti nuorempi asiakaspalvelun nainen oli erittäin kiinnostunut minusta. Ja tämä on tapahtunut ko. liikkeessä useamman kerran, eikä ole siis mitään allekirjoittaneen toiveajattelua. Tosi nätti mimmi, ei siinä mitään.
Voin vain kuvitella mitä itseni ikäisten naisten päässä liikkuu, jos kerron tämän arkipäivän anekdootin heille esim. jossain sosiaalisessa tilanteessa.
Sinänsä on mielenkiintoista, että naisten kiinnostus lisääntyi selvästi, kun olin jo päälle kolmenkymmenen. Nuorempia ei tälläistä ollut. Ehkä sillä että olen aina ollut ikäistäni nuoremman näköinen, on jotain tekemistä asian kanssa.
Mistä päättelet, että asiakaspalvelutyöntekijä on "erittäin kiinnostunut" sinusta? Voiko olla ylitulkintaa sinun puolelta? Jos oikeasti pääsisit hänen kanssaan treffeille ja hän olisi yhä erittäin kiinnostunut sinusta, niin sitten alkaisi olla jo jotain konkreettista.
Vierailija kirjoitti:
Menipähän maku siitäkin ihmisestä...
Äänestitkö Salea?
Vierailija kirjoitti:
”Sinänsä on mielenkiintoista, että naisten kiinnostus lisääntyi selvästi, kun olin jo päälle kolmenkymmenen. Nuorempia ei tälläistä ollut.”
Eli oman ikäiset naiset ei oo susta kiinnostuneita? Ehkä 90-luvulla syntyneillä on matalammat standardit.
Joku toinen täällä aikaisemmin kirjotteli, että hänestä on kiinnostuneet vanhemmat naiset ja nuoremmat nykyiset parikymppiset mutta ei koskaan nykyiset kolmekymppiset. Ehkä joillakin sukupolvilla on korkeammat standardit kuin toisilla.
Korkeammat standardit? Mu-mu-mutta eihän mitään tasoja pitänyt olla olemassa kuin lassukoiden höpötyksissä?
Ei se ikäero mitään mutta suhteiden tuominen julkisuuteen ja suhteen ja nuorikon esittely...
Jostain syystä 40v työtön levyseppähitsaaja ei parikymppisiä naisia yleensä kiinnosta vaikka olisi kuinka romanttinen ja sporttinen mies. Rahalla ja maineella liikaa painoarvoa näissä ison ikäeron suhteissa?
Redraman uusimpia haastatteluja..
https://www.kp24.fi/lehti/keskipohjanmaa/547981/rap-artisti-redrama-esi…
Vierailija kirjoitti:
Menipähän maku siitäkin ihmisestä...
Voi eiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
Redrama näyttää nelikymppiseltä eli ihan ikäiseltään. Ei hupparien pitäminen ikää pyyhi. Artikkelin kuvassa selvästi tuplasti tyttiksensä ikäinen.