Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko 1-vuotiaan laittaa tavalliseen lastensänkyyn nukkumaan jos osaa jo laskeutua " peppu edellä" sohvalta yms.

Vierailija
20.04.2006 |

eikä ole enää aikoihin osaamattomuuttaan kolhinut itseään (satunnaista kömpelyyttään kylläkin)?

ajattelin siis sellaista ihan perus-laspensänkyä, jossa olisi irrotettava laitapala turvaamassa.

muksu on tähän asti nukkunut meidän kanssa samassa sängyssä mutta haluaisin jo oman tilani takaisin. ja pinnasänky taas on jokseenkin ahdistava ajatus mun mielestä. ainakin se pinnasänky joka meillä on jostain tutulta saatuna.. vaihtoehdot olisi siis joko jatkaa perhepetisysteemillä, lastensängyn hankinta tai uuden pinnasängyn hankinta. ..enkä enää viitsisi noin " isolle" ostella vauvojen kapineita. eli siis oikeasti vaihtoehdoiksi jää perhepeti ja se lastensänky.

mutta voiko turvallisesti laittaa? lapsi osaa siis todellakin ihan itse ja omatoimisesti laskeutua vähän korkeammaltakin, ne sängythän on monesti aika matalia..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin laitoimme, hyvin on mennyt!

ainahan voi jotain satuua, mutta laita vaikka alkuun tyynyjä sängyn viereen.

Vierailija
2/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes sellaista laitapalaa, vaan se sängynlaita (n.8cm) on riittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me laitettiin 1v2kk esikoinen, ja hyvin meni. sänky on kylläkin meidän sängyssä kiinni toiselta laidalta, perhepedistä siirtyi hänkin. välillä kömpii isänsä kainaloon nukkumaan. nyt pitäisi siirtää kuopus, 1v omaan sänkyyn. nukkunut jokaisen yön elämässään minun kainalossa, vaihtoehtona juuri pinnis tai " iso" sänky, mihin ollaankin kallistumassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi