Miksi haluton ei halua erota?
Vaimoa ei seksi eikä läheisyys kiinnosta. Kysyin, että haluaako se erota, niin ei kuulemma halua. Sitten ehdotin avointa suhdetta, mutta sekään ei kuulemma käy.
Mitä tässä pitäisi tehdä? En kuitenkaan usko kykeneväni tyytymään vain nykytilanteeseen.
Kommentit (26)
Varmastikin siksi, että sille, joka ei halua seksiä eikä eroa, parisuhde on jotain muuta kuin seksiä. Se on esimerkiksi kumppanuutta ja yhteisiä tavoitteita ja monista asioista yhdessä iloitsemista. Seksi ei jostain syystä ole hänelle iloinen asia. Hän ei ehkä tiedä, miksi, mutta mieti sinä, millaista on seksi, joka ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi mulla sama tilanne, mutta mies ei halua harrastaa seksiä eikä erota. Olisitpa mun mies.
No miksi ei voi vain erota? En minä mitään kysellyt lupia, kun pistin lopulta eron virelle. Käytiin pariterapiassa, mutta se vahvisti päätökseni.
Arvostaa suhteessa enemmän muita asioita?
Kaikille se seksi ei ole parisuhteessa merkittävin tekijä. Sinä kuulostat lähinnä mieheltä joka on jälleen niin lapatossu, että ei uskalla itse erota vaan yrittää keksiä jotain, että saisi sen puolison tekemään sen päätöksen. Et halua loukata, mutta oikeasti kumman luulet loukkaavan enemmän, sen, että suoraselkäisesti sanot, että et saa suhteelta mitä haluat ja tahdot erota, vai se, että petät ja ero tulee sen vuoksi ?
Annan viiden pisteen vihjeen: se kumpi loukkaa enemmän ei ole vaihtoehto 2.
KUULE DIINA ASIASSA ON YKSI POINTTI ETTA PARSUHTEET MUUTTUU EIKA SILLE VOI KUKAAN MITAAN