Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää sinulle on että puoliso on samalla alalla kuin sinä

Vierailija
17.03.2018 |

ja että hänen koulutustasonsa on sama kuin sinulla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan tärkeää.

Vierailija
2/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tekniikan alalla joten luonnollisesti haluan miehen ensisijaisesti jostain aivan muualta – ei siis ollenkaan tärkeää. Mieluiten haluaisin itseäni koulutetumman miehen, mutta jos ne ominaisuudet joita arvostan koulutuksessa toteutuvat, en piittaa koulutustasosta lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain että ei ole samalla alalla. Tiedän muutaman opiskeluaikoina yhteen menneen eronneen siinä vaiheessa kun molemmat haki samaa työpaikkaa ja toinen sai työpaikan. Joten ehdottomasti parempi että ei kilpailla samoista pakoista

Vierailija
4/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Kunhan osaa olla ihmisisksi.

Vierailija
5/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää.

Vierailija
6/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla DI koulutus, tosin eri aloilta. Toiminut hyvin jo 30 vuotta.

Vierailija
7/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisfyysikot on rumia.

Vierailija
8/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän elämämme olisi ihan mahdotonta, jos olisimme samalla alalla. Kun on tuotanto menossa, ovat päivät n. 14 tuntisia. Onneksi miehellä on normi työaika.

Vierailija
9/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni suunnilleen sama koulutustaso, mutta ihan eri aloilla ollaan. Ei ole tärkeää.

Vierailija
10/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut mieleen että pitäisi olla samalla alalla, tai että se olisi mikään etu. Ja koulutustasollakaan ei ole mitään väliä, koska eri ammatteihin tarvitaan erilainen koulutus, ja nykyään pitää vielä kouluttautua moneen kertaan uran aikana.

Vierailija
11/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään tärkeää. Olisi aika hirveää jos tulisi työvoiman ylitarjonta juuri sille meidän alalle ja molemmat saisi pelätä työtilanteensa kanssa. Koulutuksella ei sinänsä ole väliä mutta mieluusti en seurustele amiksen kanssa

Vierailija
12/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä joka on samalla alalla, silloinhan tahtomattaan tulisi verrattua kumpi on paremmassa työssä, tienaa enemmän tms.

Kaikkein ärsyttävintä olisi se, että on miehen kanssa samassa työpaikassa. Tai hakisi samaa työtä ja toinen saa sen.

No joo, se vielä ehkä menisi jos kumpikin on samassa työpaikassa mutta tekee täysin eri työtä eri tiimissä tai osastolla tai muuten eri puolella taloa, mut en todellakaan haluaisi että mies tekee mun kans päivittäin yhdessä samaa työtä.

Vierailija
13/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla yo-merkonomim (se vanha opistotason tutkinto) taustalla, mutta ajauduttu ihan eri aloille. Mies on kaupan alalla, minä it-alalla. Olen myös hankkinut aikuisopiskelijana it-alan amk-tutkinnon. Eli ei nyt kamalan tärkeää.

Vierailija
14/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kirjoitti:

Naisfyysikot on rumia.

No ei todellakaan ole.

Vierailija
15/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi emme ole samalla alalla. Mies matkustaa todella paljon työssään. Jos minä olisin samalla alalla, niin emme näkisi ikinä. Nyt näemme juuri sopivasti ja vietämme paljon yhteistä aikaa, mutta toisaalta myös nautin siitä kun saan olla yksin. 😂 En pelkää myöntää sitä, että tykkään olla myös yksin. Vaikka asumme yhdessä, en jaksaisi 24/7 toista vaikka rakastan häntä.

Vierailija
16/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään sellaista pariskuntaa, jossa molemmat olisivat samalla alalla!

Vierailija
17/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää, mutta olisihan se suuri etu. Voisimme puhua alaan liittyvistä asioista ihan eri lailla, kun molemmat ymmärtäisivät täysin mistä puhutaan. 

Vierailija
18/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan samalla alalla. Meillä on yhteinen yritys, joten on ihan tärkeäkin, että ollaan samalla alalla. Jos toinen pyörittäisi yritystä yksin, niin kyllähän se panos ja kehittäminen jäisi puoleen nykyisestä.

Koulutustasolla ei ole niin väliä, meillä on nytkin koulutus eri tasoa, minä olen valmistunut yliopistosta ja mies amk:sta. Minulle kävisi amiskin, jos olisi tältä alalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä