Kuka maksaa lähes 1000 euroa älypuhelimesta?
Olin tänään ostoksilla ja ostin Nokia 3:n. Kovasti hehkuttivat jotain Samsungin uusinta ja esittelevät että on joku hidastustoiminto. Mitä hittoa silläkin muka tekee.. Kaverin puhelimessa on myös jotain erikoisjuttuja joita ei ole kuin ehkä kerran käyttänyt. Niin mitä järkee ostaa tonnilla kun 150 saa hyvän?. Jotku stereokaiuttimet on kyl jees, mutta vaikuttaako se äänenlaatuun jos kuuntelee napeilla.
Kommentit (6)
Minä ostin. Halusin iPhonen, jossa on niin paljon muistitilaa kuin mahdollista. Käytän puhelintani kuin tietokonetta, otan tuhansia kuvia ja videoita, teen esityksiä töihini ja käytän monia Applen sovelluksia ja halusin, että voin käyttää samaa iCloudia iPadini kanssa. Voi olla, että joku muu halvempi puhelin olisi yhtä hyvä, mutta samoja sovelluksia en niihin saisi mitä iPhonessa on.
En tämän hetken teknologialla koe ihan yli tonnin arvoiseksi. Minulle älypuhelin on ainoa tietokone ja käytän sitä paljon, joten satsaan siihen kyllä, mutta sanotaan että budjetti on 500-700e ja en vaihda ennen kuin alkaa hajota ja huoltaminen tulee kalliimmaksi kuin uusi.
jos olisi ylimääräistä rahaa, niin voisin ostaa pelikäyttöä varten ipad mallin, isoimmalla muistimäärällä. pro mallia on kahta kokoa. suunnilleen kymmentuumainen ja toinen joka on pari tuumaa isompi. hankkisin pienemmän, kun iso on ehkä liian iso jos pelaa pitempiä aikoja.
"Sellainen, joka yrittää näyttää rikkaammalta mitä on. Puhelin on maailman huonoin sijoitus, vain idiootti käyttää sellaiseen lähemmäs tonnin."
Mä en. Ostan sen mikä miellyttää eniten.
Se oli tähän asti Huawei Honor. Mutta nyt lakkasi s.posti toimimasta.
Ihan noin vain.
Maksusitoumusväki tuli ekana mieleen