Mistä saa halvimmat kännit ei ole kuin kakskypää rahaa
Kommentit (39)
Miksi pitää ryypätä jos ei ole rahaa. Ja ylipäätään kysellä tuollaisia.
Vetäkää te vain kännit niillä kuraliemillä. Minä otan 4 cl Baron De Castelneau 50 YO:ta ja nautin. Parempi hyöty ja ei tarvitse huomenna kärsiä krapulasta.
Alkosta pullo halvinta kirkasta ja lantringit lähimarketista – ja riittää rahaa vielä ruokaankin!
Kossupullo ei maksa paljoo ja sillä varmasti saa kännit
Illodin suuvesi. Tais olla 50%? ja henki haisee hyvälle. Kannattaa kiertää kauppoja, jos vaikka ois tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta saat tuolla rahalla 24 tölkkiä koffia.
Ja siitten kun on juonut ne niin niistä tölkkipanteista saa vielä rahaakin 3€ 60 snt, sillähän saa vielä 3 pikku tölkkiä oluttakin lisää.
Alkosta kossu ja halpa vinkku, Siwasta juoksukaljat ja lanttinki.
Halvin päähän menevä asia Alkossa on muovikassi.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pulloa Gambinaa!!
Näin ainakin ennen vanhaan juopoilla. Eniten vastinetta rahalle kun laski prosentit ja litrahinnat. En tiedä miten nykyään, mutta äkkiäkös nuo laskee jos mielenkiintoa riittää vertailla mistä saa eniten alkoholia vereen hinnalla X.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herba-likööriä pullo ja lopuilla rahoilla Bordeaux Blancia! Kysyin joskus samaa Alkon myyjältä ja ehdotti tota. Olin sekasin kuin seinäkello ja heräsin putkasta.
Hehe! Toimiva resepti, tätä pitää kokeilla. :DD
Herba-liköörin valmistus on taidettu jo lopettaa.
Ihan hyviä vihjeitä on jo tullut. Tässä vielä yksi:
Kasta tamponi viinaan tai viiniin ja työnnä toosaan tai suoleen. Menee päähän kuin tykinkuula.
Vierailija kirjoitti:
2 litraa lasolia ja minttuaromia.
Mitenhän toimisi nestemäinen savuaromi...??
Anna se kaksikymppiä minulle, niin voin puhua sinulle sekavia ja rötvätä vaatteesi kuraan. Aamulla sinulla on tunne, että ole juonut kunnon kännit ja sekoillut koko rahan edestä.
Kaksi pulloa los molinos punkkua, loppurahoilla osta vichy, suolakurkku tuorejuusto ja patonki. Avot
turpohiivalla kiljut käymään, mutta joudut ootteleen pari päivää.
Kannattaa myös tsekata et mitä maksaa halvin hanapakkaus! Ja muutenkin katsoa viinistä litrahinta, niitä yhden litran tetrojakin on halpoja.