Miten voisin löytää kumppanikseni älykkään ja naisellisen 50+ naisen?
Olen itse 35+ nainen. Millainen mun pitäisi olla, jotta saisin itselleni puolison? En ainakaam arjessa saa aloitteita mistään ja omat yritelmäni menevät pieleen. Alan olla kohta niin katkera tästä ikisinkkuudestani, että alennun kohta jonkin deittipalvelun tai Tinderin käyttämiseen! :( Mihinkään baareihin en silti suostu menemään. Mitään deittipalveluita en ole ihan periaatteesta käyttänyt koskaan.
Ja on ärsyttävää, jos joku on niin pelkuri, ettei uskalla tulla iskemään vaikkapa ratikassa tai kadulla. Haluaisin olla niin viehättävä, että joku tekisi aloitteen kadulla. Sellaista itse asiassa tapahtui kesäisin ollessani parikymppinen, mutta ne seuraan tuppautuneet olivat aina jotenkin outoja, joten ei sellaisista kumppaneiksi ollut. Mun pitäisi muuttua huomattavasti viehättävämmäksi kuin silloin, miin ehkä sitten joku kiinnostavakin tyyppi tulisi seuraan kadulla kävellessä. En ymmärrä, missä ihmiset oikein tapaavat toisiaan.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se alentumista ole, jos etsii kumppania netin treffipalstalta? Nyt sulla on ennakkoluuloja!
Vaikea se käytännössä arjessa on tehdä tuollaisia aloitteita ruuhkaratikoissa tms. Onnistumisprosentti on tosi pieni. Baareistakaan ei kannata etsiä, ellei halua baarisieppoa. Harvoin työpaikallakaan käy niin hyvä tuuri, että olisi sopiva vapaa ihminen.
Tai siis itselleni on tullut sellainen vaikutelma, että jos kiinnostus olisi riittävää, niin joku voisi tehdä aloitteen ratikassa tai ruokakaupassakin. Sitten ne samat ihmiset pylrivät jossain deittipalstalla ja kohtaisivat sitä kautta kuitenkin, vaikka livenä eivät vilkaisekaan toisiaan sekuntin murto-osaa pidempään. Paradoksaalista ja turhauttavaa on tämä eloni.
Kannattaako mun edes yrittää etsiä kumppania netistä, kun olen kahden leikki-ikäisen yh-äiti? Vai odottelenko vain kiltisti kymmenisen vuotta, että lapset pääsevät teini-ikään?
Ei kai se alentumista ole, jos etsii kumppania netin treffipalstalta? Nyt sulla on ennakkoluuloja!
Vaikea se käytännössä arjessa on tehdä tuollaisia aloitteita ruuhkaratikoissa tms. Onnistumisprosentti on tosi pieni. Baareistakaan ei kannata etsiä, ellei halua baarisieppoa. Harvoin työpaikallakaan käy niin hyvä tuuri, että olisi sopiva vapaa ihminen.