Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä "muita" vaaleita keväitä? Värianalyysi asiaa.

Vierailija
17.03.2018 |

Luulen että taidan olla vaalea kevät, siniharmaat silmät, vaaleat hiukset, ja kellertävä vaalea iho pisamilla.

Minkä värisiä takkeja käytätte tai asusteita, kenkiä, housuja, laukkuja jne. Onko hiukset värjätty lämpimillä väreillä? Mulla siis nyt vaaleat mutta kylmäsävyiset raitojen takia. Paitoja löytyy kaupoista meidän väritykselle ainakin keväällä mutta entä takit ym, laukut. Mitä sävyjä pidätte?

Luulen sen takia olevani vaalea kevät koska rusketun kohtalaisesti, ja nuorena olin ihan papu kesäisin, nykyään en enää. Minulle sopii korallin väriset huulipunat. Juuri ostin Mac huulipunan vegas volt sävyssä ja sopii täydellisesti. Millaisia meikkejä käytätte? Värisävyjä, silmissä, rajauskynissä, huulissa jne.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tänne lisätä omansa, jos jokunkerkeisi auttamaa.

Minä ruskeat hiukset, lämminsävyinen (kellertäväpohjainen) vaalea iho. Teininä yritin tehdä värianalyysia itselleni ja ajattelin olevani syksy. Toisaalta olen huomannut osan murretuista väreistä näyttävät minulla ihan kamalilta. Minulle ei mielestäni sovi pinkit tai vaaleanpunaiset, mitkään pastellit, beige tai keltaiset eikä oranssi. Vihreistä sopii sellainen tummempi metsän vihreä, mutta ei oliivi tai kirkas ruoho. Punaiset käyvät aika hyvin, kunhan eivät ole pinkkejä tai oransseja. Sinisistä sopii erityisesti tumma turkoosi ja teal. Tumma luumun värinen violetti sopii, mutta muut ei. Musta sopii hyvin, harmaa tai ruskea ei.

Ehkä kaikkein huonointen sopivat värit olisi kylmä beihe, kylmä vanha roosa ja sitruunan keltainen.

Vierailija
42/45 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ruskeat hiukset, lämminsävyinen (kellertäväpohjainen) vaalea iho. Teininä yritin tehdä värianalyysia itselleni ja ajattelin olevani syksy. Toisaalta olen huomannut osan murretuista väreistä näyttävät minulla ihan kamalilta. Minulle ei mielestäni sovi pinkit tai vaaleanpunaiset, mitkään pastellit, beige tai keltaiset eikä oranssi. Vihreistä sopii sellainen tummempi metsän vihreä, mutta ei oliivi tai kirkas ruoho. Punaiset käyvät aika hyvin, kunhan eivät ole pinkkejä tai oransseja. Sinisistä sopii erityisesti tumma turkoosi ja teal. Tumma luumun värinen violetti sopii, mutta muut ei. Musta sopii hyvin, harmaa tai ruskea ei.

Ehkä kaikkein huonointen sopivat värit olisi kylmä beihe, kylmä vanha roosa ja sitruunan keltainen.

clear spring tai clear winter, tuli vaan mieleen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/45 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on silmiesi väri? Ovatko hiuksesi kylmän vai lämpimän sävyiset? 

Vierailija
45/45 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teal on väri  joka käy kenelle vain, kyse on vain sävystä, lämpimään vai kylmään taittuva.

https://flourishstyling.co/2023/02/11/our-favorite-teals-blue-greens-fo…

https://www.jasie.fi/post/varit-jotka-sopivat-periaatteessa-kaikille