Onko 3-kymppinen nainen tai mies vielä nuori? Kyllä vai ei?
Onko teistä vähän päälle 3-kymppinen nainen vielä nuori? Entä 3-kymppinen mies?
Mitkä asiat mahdollisesti tekevät 3-kymppisestä vielä nuoren? Hyvä fyysinen kunto? Nuorekas asenne? Jokin muu juttu?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä sellainen asia, että niinkuin minullakin on elossa 90-v isovanhempia niin heidän mielestään olen ihan lapsi vielä (siis kun olen 30v).
Niin on minullakin, mutta ei minua enää heidän taholtaan lapseksi puhutella. Lapsiani sen sijaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 35 ja en tunne itseäni vanhaksi. Olen elämäni parhaimmassa kunnossa fyysisesti, vaikka koko ikäni liikuntaa harrastanut jopa kilpailutasolla.
Tunnetko itsesi nuoreksi? Kyse ei ollut siitä onko 3-kymppinen nuori vai vanha, vaan onko tässä iässä yhä nuori vai ei. Eihän ihminen heti nuoruudesta suoraan vanhuuteen siirry.
Kyllä mä tunsin itseni nuoreksi 32-vuotiaaksi asti. Täytän tänä vuonna 34 ja kyl se on nyt semmonen homma et on alkanu huomaan ettei sitä enää kovin nuori ole. Ei kiinnosta biletys, nuorison radiokanavat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 33-vuotias ja koen olevani vielä tosi nuori (näin on siitä huolimatta, että valmistuin ja aloitin työelämän 25-vuotiaana, menin naimisiin 26-vuotiaana ja sain lapsen 28-vuotiaana). Työyhteisössäni olen aina ollut ihan nuorimmasta päästä, mikä saattaa vaikuttaa asiaan.
Omaan ikääntymiseesi ei vaikuta mitenkään se minkä ikäisten ihmisten kanssa teet töitä. Joku on aina työyhteisönsä nuorin. Se ei tee hänestä automaattisesti nuorta. Tällainen nuori työntekijä voi olla vaikka 50-vuotias.
Enhän mä väittänyt sen vaikuttavan ikääntymiseeni vaan siihen, minkä ikäiseksi koen itseni. Sisälukutaitoa, kiitos...
Kova elämä teki minusta jo nuorena vanhan.
Itse olen 35-vuotias ja lääkäri sanoi minun olevan keski-ikäinen.
Itse olen 27 ja poikaystävä 33. Jotenkin tässä vaiheessa välillä tuntuu että pitäisikö vaihtaa nuorempaan. Tuntuu että hän purkaa omaa kouluttamattomuuttaan minuun ja hokee monesti että en ehdi enää aloittaa uutta ammattia. Onko katkeroitunut?
Yhtäkkiä ruvennut sotkeutumaan kovasti kaikkiin harrastuksiini ja arvostelee niitä?
Nuoria ovat. Vanha on vasta 6kymppisenä.
Riippuu seurasta. Jos hengailee vanhempien kanssa niin on aina nuori.
Itse olen 35 ja en tunne itseäni vanhaksi. Olen elämäni parhaimmassa kunnossa fyysisesti, vaikka koko ikäni liikuntaa harrastanut jopa kilpailutasolla.