Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän suvussanne ollut ennen muinoin parantajia, tietäjiä tai muita vastaavia?

Vierailija
16.03.2018 |

Ja jos on, niin mainitkaa vaikka vielä, mistä päin Suomea sukunne on. Aihe kiinnostaa, ja omassa suvussa ei ilmeisesti ole tällaista esiintynyt.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö paransi minut neitsyydestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitia on ollut äidin puolen suvussa ja suku on Lapista. Lapin noitia eli shamaaneja siis.

Vierailija
4/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Isoäitini ja isoisäni ja heidän suvussaan.

Löysin isoisäni jättämän "perinnön" jonka myötä aloin kulkea nyt omaa polkuani.

Sain mukaani isoäitini tuonpuoleisesta lähettämän henkioppaan.

Vierailija
5/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eivät kuitenkaan Suomesta vaan Vienan Karjalasta.

Vierailija
6/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo meiän suvussa ovat olleet ainakin laulajia, muusikoita, kauppiaita, käsityöläisiä, talollisia ja viikinkejä.

Vierailija
7/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää, toivottavasti ei. En usko mihinkään taikauskoiseen ja toivoisin, että sukunikin on ollut järkevää ja maalaisjärkitä. Tiedä sitten onkin.

Joitain tietäjiä on Suomessa ollut aika monta sataa vuotta sitten, koska kirkko ei sellaista touhua ainakana tiheämmin asutuilla seuduilla katsonut hyvällä. Ja minun sukuani ei kyllä ole niin pitkälle luotettavasti tutkittu.

Vierailija
8/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koillismaalta, ja kuppareita ja luonnonparantajia löytyy.

Vierailija
9/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on ollut parantajia, tietäjiä, noitia. Viipurista on meidän suku tullut Keski-Suomeen.

Vierailija
10/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kainuusta.

Vierailija
11/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo meiän suvussa ovat olleet ainakin laulajia, muusikoita, kauppiaita, käsityöläisiä, talollisia ja viikinkejä.

Jaa että viikinkejä. Joopa jop. Aika pitkälle on sunkin sukuasi sitten tutkittu, tuhat vuotta taaksepäin. Suomen viikinkiaika kun on oli 800-1050.Paitsi että sinne asti ei ole mitään kirjallisia lähteitä. Joten romanttista luulottelua tuo.

Vierailija
12/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa on vaan näitä paremmintietäjiä.

Vierailija
13/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
14/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että viikinkejä. Joopa jop. Aika pitkälle on sunkin sukuasi sitten tutkittu, tuhat vuotta taaksepäin. Suomen viikinkiaika kun on oli 800-1050.Paitsi että sinne asti ei ole mitään kirjallisia lähteitä. Joten romanttista luulottelua tuo.

Minullakin on viikinki suvussani.

Hänen nimensäkin on tiedossa, mutta vuosia en tiedä.

Vierailija
15/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni oli parantaja. Hän teki sellaista hoitoa, jota nykyään varmaan kutsuttaisiin energiahoidoksi, mutta hänen aikanaan sitä nimeä ei tietenkään ollut. Hänellä oli omat rituaalit, jolla hommansa teki, tulokset olivat erinomaisia. Itselläni kyky alkoi tulla esiin n. 15 v sitten ja on koko ajan voimistunut.

Kävin selvänäkijällä joskus nuorena ja hän sanoi minulle, että näkee vierelläni miehen (kuvaili ulkonäön, joka täsmäsi pappaani täydellisesti) ja tällä miehellä on minulle jokin tärkeä viesti, joka minun tulee ottaa vastaan. Hän ei kuitenkaan kertonut, mikä tuo viesti on. Meni muutama vuosi ja näin erään hyvin merkityksellisen unen ja siinä esiintyi eräs tietty sana. Tuo sana on seurannut minua siitä asti mitä erikoisimmissa yhteyksissä ja selvästi ohjannut kohti parantajan työtä. Tuossa unessa sain siis vahvan viestin isoisältäni.

Olen kovasti taistellut tätä hoitamista vastaan, koska en ole ollut sinut asian kanssa, en ole oikein tiennyt kuka olen ja mikä on tehtäväni. En ole myöskään halunnut mitään huuharin leimaa. Nyt yhtäkkiä sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä, haluan vain auttaa ihmisiä. Missään en ole mainostanut hoitoani, mutta silti ihmisiä on alkanut tulla pyytämään hoitoa. Olen miettinyt, että alkaisin osa-aikaisesti tekemään "energiahoitoa". Pohjois-Pohjanmaalta olen.

Vierailija
16/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä ollut juurikaan länsirannikolla, vai onko ollut enemmän Itä-Suomen ja Lapin juttuja?

Vierailija
17/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Eivät kuitenkaan Suomesta vaan Vienan Karjalasta.

Samoin meillä. Suomen kirjallisuuden seuran arkistoissakin on merkintä loitsusta jonka Lönnrot sai eräältä esi-isältäni.

Vierailija
18/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suvussa on vaan näitä paremmintietäjiä.

😂 Niin meilläkin!

Vierailija
19/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suku on sekopäisten sekamelska: Ruotsin lappalaisia, karjalasta ja länsirannikolta. Tietäjiä ja lapinnoitia sun muita. 

Vierailija
20/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenijäljet johtaa pohjois skotlantiin, joten siinä ei ole paljoa selittelemistä. Loppu perimästä hajaantuu Itämeren ympäristöön ja varsinkin Skandinaaviaan.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä