Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi emme avaa kesämökkiemme ovia köyhille? Köyhäkin haluaa nauttia

Vierailija
16.03.2018 |

Onko se perussuomalainen itsekkyys, joka estää sen, että emme anna kesämökkejämme köyhien käyttöön? Kuinka virkistävää olisikaan köyhän saada olla vain vaikka viikko järven rannalla mökissä?

Tunnetkos piston omatunnossasi, sinä mökin omistaja?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne

Vierailija
2/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltat ei paljoa maksa. Sen voit pystyttää johonkin järven rannalle ja nauttia 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voin avata ovet eikä se kovin paljon vaadi jos ne avaa mennessään itse. Mitään mukavuuksia mökillä ei ole, ei edes järvi näköalaa.

Vierailija
4/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Heidi Hautala antaa mökkinsä köyhien käyttöön? Teetti kuulemma remonttiakin siellä muutama vuosi takaperin.

Vierailija
5/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista mökkiä, mutta minulle on tarjottu mökkiä käyttöön. Toistaiseksi lyhyet lomat eivät ole tätä mahdollistaneet.

Vierailija
6/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raatanut mökkini eteen, itse myös viihdyn ja nautin mökkini ihanuudesta. Ei luoja laiskoja palkitse!

Vierailija
7/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää Sipilältä, se antaa kaikille vaikka hulppean talon asuttavaksi. Näinhän se on julkisesti kehunnut.

Vierailija
8/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia antanut köyhän kaverini viettää mökilläni muutaman viikon vuodessa.

Vierailija
9/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vain provo, MUTTA tässä on ideaa. Miksi mökin edustajat eivät vuokraisi mökkiään? Niillä joilla ei ole varaa voisivat vuokrata mökin. Harvoin mökin omistajatkaan koko ajan käyttävät mökkiä. Saisivat myös omiaan takaisin.

Vierailija
10/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä töitä joutuu tekemään viikossa saman verran kuin köyhä tekee vuodessa. En usko että tykkäisivät.

Vierailija
11/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen pää voi olla niin tyhjä, että edes miettii tällaista?

12/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
13/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökille ei tulla makoilemaan, eikä ryyppäämään. Täällä tehdään kaikenlaisia talkoohommia ja muutenkin touhutaan kovasti. Vieraille on myös vaatimuksena tuoda "eväskassi" mukanaan. Eipä ole ollut tulijoita kovinkaan usein, hehe! :D

Vierailija
14/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teltat ei paljoa maksa. Sen voit pystyttää johonkin järven rannalle ja nauttia 😊

Toi ei kyllä eteläsuomessa niin helposti onnistu. Tuntuu että kaikki rannat on täyteen rakennettu tai aidattu. Valtion ja kunnankin maat usein kieltää leiriytymisen teltalla. Virallisilla leirintäalueilla on välillä sellaista porukkaa ja oheishäiriöirä ettei sinne voi pienten lasten kanssa jäädä.

Me ollaan itse sen verran onnellisessa asemassa että miehen isotädillä on mökki jossa vierailemme kerran kesässä ja kyllä teltalla.

Pohjoisemmassa Suomessa ja muutenkin Euroopassa löytyy kyllä hienoja paikkoja missä leiriytyä vapaasti.

- ohis

Vierailija
15/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain lainaa vaan LAHJOITAN samppanjavispiläni köyhille.

Ap, olet idiootti. Köyhyys johtuu monesti päihdeongelmasta. En ikimaailmassa päästäisi jotain puli- ja narkkijengiä käsiksi omaisuuteeni. Tai hitusen huorahtavaa yksinhuoltajaa, jonka lapsilla on eri isät.

Sinä voit tehdä niin, mutta vakuutus ei korvaa kun itse aiheutit ongelmat.

Vierailija
16/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja annas kun arvaan.

Se köyhä kokisi että nyt sitten rellestetään kun kerrankin päästiin mökille, ja kyllä tuolla kroisoksella olisi ollut varaa tarjota ruuat ja juomatkin, kyllä on pihi. No juodaan sitten omia kun olla kun kerta ollaan mökillä. Ja ei kun koko viikko remuamista ja mökki jäisi siivottoman kuntoon ja paikkoja rikottu.

Vierailija
17/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moni köyhä, kuten ei rikaskaan, halua homehtua missään ankealla mökillä. Yksi yö mökillä per vuosi on maksimiannos jonka juuri ja juuri kestää.

Vierailija
18/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se perussuomalainen itsekkyys, joka estää sen, että emme anna kesämökkejämme köyhien käyttöön? Kuinka virkistävää olisikaan köyhän saada olla vain vaikka viikko järven rannalla mökissä?

Tunnetkos piston omatunnossasi, sinä mökin omistaja?

Loistava ajatus! 

Vierailija
19/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, totta kai annan. Ei ol juoksevaa vettä tai sähköä, sisävessasta puhumattakaan. Mökki sijaitsee vilkkaan venereitin varrella ja uiminen...noh, jos tykkää mutapohjasta niin mikäpä siinä.

Venettä en tosin anna käyttöön joten kyllä köyhän täytyy keksiä toinen tapa päästä meidän mökille. Sijaitsee nimittäin saaressa.

Vierailija
20/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joku köyhä siellä kännissä rikkoo paikat eikä korvaa touhujaan... kiitos mutta ei kiitos.