Hei palstaMIEHET huomio!!!
Toivoisin vastauksia vain teiltä miespuolisilta, koska olen kiinnostunut palstan sukupuolijakaumasta. Minkä ikäinen olet, miten usein olet täällä av-palstalla ja mikä on ammattisi/koulutuksesi? Ja lisäksi jokerikysymys, jos viitsit vastata, eli minkä tyyppiset aiheet sinua lähinnä kiinnostavat? Kiitos. :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Joskus tulee ihan sairas halu provosoitua, ja silloin tämä foorumi on onnen omiaan.
Jotenkin välillä nautin siitä miten typeriä ja yksinkertaisia ihmiset voivat olla. Toki en voi sietää typeryyttä, mutta joskus on hauska laittaa vastinetta näihin juttuihin. Kun on hieman tylsä hetki, täältä saa mukavasti kiksejä :D
On muuten kummallista miksi joillekin foorumeille kasaantuu kaikki se tyhjänpäiväisyys ja suoranainen typeryys, kuten tänne? Saman henkiset saavat tietysti vertaisseuraa...
Hirvittää vain välillä onko täällä oikea todellinen läpileikkaus suomalaisista!? Onneksi tiedän ettei ole. Miten kapea ja ahdas niin valtavan monen ihmisen elämä on!
Mies, 32 v, vela ja ve-sinkku. Elämä kondiksessa.
Itse olen huomannut tuon saman, kun olen käynyt ylilau dalla ja suomi24:ssa. Tulee melkein itku, kun huomaa kuinka tyhmiä ihmiset ovat ilman, että ymmärtävät sitä itse. Ihan samoin usein myös av:lla, mutta täällä on myös selvästi älykkäitäkin idioot tien lisäksi. Oletko kuullut dunning-kruger-efektistä ja oletko varma, ettei sinun kohdallasi ole kyse älykkyysharhasta?
T. Mensalainen
35M. Nykyinen insinööri joka tekee dippaa samalla ja käy töissä. Olen lapseton ikisinkku, jota epäillään kaappihomoksi ja luen täällä lähinnä tarinoita miesten naistensaantiongelmista. Palstailun lisäksi tapaan kavereita, käyn salilla tai olen jossain muussa harrastuksessa. Tai makoilen sohvalla.
En muista tarkkaan miten tänne alunperin eksyin, luultavasti googlen tai jonkun linkkauksen perusteella ja sitten tajusin että ei helvetti tämähän on todella aktiivinen keskusteluforumi. Luen siis monia muitakin forumeja.
39v, eronnut, amk-koulutus. Käyn töissä ja asun pk-seudulla. Luen muutaman kerran viikossa suhteisiin ja seksiin liittyviä keskusteluja. Joskus kommentoin.