Hei palstaMIEHET huomio!!!
Toivoisin vastauksia vain teiltä miespuolisilta, koska olen kiinnostunut palstan sukupuolijakaumasta. Minkä ikäinen olet, miten usein olet täällä av-palstalla ja mikä on ammattisi/koulutuksesi? Ja lisäksi jokerikysymys, jos viitsit vastata, eli minkä tyyppiset aiheet sinua lähinnä kiinnostavat? Kiitos. :)
Kommentit (43)
On täällä ehkä pari ihan rehellistä vastausta, tai sitten pari taitavaa trollia...
Vierailija kirjoitti:
On täällä ehkä pari ihan rehellistä vastausta, tai sitten pari taitavaa trollia...
Ei pidä olla niin kyyninen. Minäkin olen aito palstaa lukeva mies jolle työkaverit virnuilevat kahvitauolla nähdessään minut täällä. Ikää on 37 ja metallialan työ. Kiinnostaa seksiin liittyvät keskustelut.
Onko noin nelikymppisiä, mieluiten akateemisia tai amk:n käyneitä työssä käyviä, normaaleita helsinkiläis- tai turkulaissinkkuja? (Asun itse näistä toisessa, ja olen kotoisin toisesta.) Ehkäpä täältä voisi löytää jonkun, joka ei luota Tinderiin tai muihin lihatiskiappeihin, ja jolla olisi oikeasti jotain sanottavaakin! Yrittänyttä ei laiteta. :)
Olen 46-vuotias DI ja nauran vaimoni kanssa näille hölmöyksille. Missään muualla ei oikein pääse kurkistamaan roskaväen ajatusmaailmaan.
21v hengellinen johtaja. Käyn hakemassa täältä vinkkejä ja aforismeja päivittäiseksi leiväksi opetuslapsilleni. Eniten kiinnostaa ne keskustelut, joissa naiset keskustelevat aiheesta, jonka piilomerkitys on käytännössä: "Haluan jonkun miehen ohjaamaan minua"
44v puutteessa elävä pienituloinen (valtion virkamies), jolla on naisystävä Thaimassa. Ei naurata muiden ongelmat, eikä minun tarvitse lukea muiden kirjoituksia kokeakseni olevani ns. "roskaväen" yläpuolella (johon varmasti karvainen dimpanssi yllä minutkin laskee). Tulen mainiosti toimeen töissä kolleegojen kanssa (naisvaltainen ala) ja olen hyvä asiakaspalvelussa. Lueskelen palstaa ehkä tunnin pari viikossa ja kommentoin muutaman kerran viikossa.
40v työtön, liikaa aikaa niin luen täältä juttuja, täällä ei ole ärsyttävää captshaa jos haluaa vastata. Ihan yleisjuttuja luen. En ajattele tätä miksikään naisten palstaksi.
No jo on seuralla paiskattu.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias DI ja nauran vaimoni kanssa näille hölmöyksille. Missään muualla ei oikein pääse kurkistamaan roskaväen ajatusmaailmaan.
Näinhän se on, osittain. Mutta minkä porukan sinä lasket roskaväeksi? Oman kokemukseni mukaan palstailijat ovat jokseenkin älykkäitä, mutta usein syrjäytyneitä ja monet kärsivät mielenterveysongelmista. Tämän olen päätellyt mm. siitä, että oikeinkirjoituksesta ollaan tarkkoja, persuja ja wt-porukkaa halveksitaan ja aktiivimallin kaltaiset aloitukset herättävät suuria intohimoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko noin nelikymppisiä, mieluiten akateemisia tai amk:n käyneitä työssä käyviä, normaaleita helsinkiläis- tai turkulaissinkkuja? (Asun itse näistä toisessa, ja olen kotoisin toisesta.) Ehkäpä täältä voisi löytää jonkun, joka ei luota Tinderiin tai muihin lihatiskiappeihin, ja jolla olisi oikeasti jotain sanottavaakin! Yrittänyttä ei laiteta. :)
Heti ollaan iskemässä miehiä. Kuule kun vapaita sinkkumiehiä mainitsemassasi ikäluokassa ja koulutustasossa on vaikka kuinka paljon. Esteenä on vain kohtaanto-ongelma eli monilla on vaikeuksia sosiaalusten suhteiden luomisessa ja ylläpitämisessä, tai ei ole tietoa/kokemusta miten vastakkaista sukupuolta kohdellaan. Monesti ulkonäkö ei vastaa molemminpuolisia odotuksia.
Kunhan jaan huumoria terveisin tero tapani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin vastauksia vain teiltä miespuolisilta, koska olen kiinnostunut palstan sukupuolijakaumasta. Minkä ikäinen olet, miten usein olet täällä av-palstalla ja mikä on ammattisi/koulutuksesi? Ja lisäksi jokerikysymys, jos viitsit vastata, eli minkä tyyppiset aiheet sinua lähinnä kiinnostavat? Kiitos. :)
Olen vähän alle 50, käyn päivittäin lukemassa ja keskiasteen tutkinto. Luen lähinnä elämänsä ryssineiden ja itsensä ongelmiin ajaneiden avautumisia. Lähinnä vahingonilon vuoksi.
Minusta kuulostaa siltä, että kärsit tietämättäsi ainakin mielenterveysongelmista. Onkos alkoholin käyttö ihan terveellä mallilla?
En käytä päihteitä. Miten on oman päihteitten käytön ja henkisen tasapainosi laita?
En käytä mitään päihteitä/lääkkeitä eikä mt-ongelmia ole.
Kunhan vaan mainitsin, että sinulla saattaisi hyvin olla ensimmäisen viestisi perusteella. Tai ainakin jinkinlsista tyytymättömyyttä omaan elämään. Se voisi esim. parantaa elämänlaatuasi, että harrastaisit mielummin vaikka seksiä vaimon kanssa sen sijaan, että kävisit naureskelemassa av:lla toisille ihmisille. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan jaan huumoria terveisin tero tapani
Jaatko tuurilla vai oletko oikea mestari?
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 vuotias nainen. Opistoasteen tutkinto. Vierailen täällä muutaman kerran viikossa.
Pippeli löytyy kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla kävin täällä useammin kun pidin viikon taukoa Yliksestä josta olen sen verran riippuvainen että on pakko rajottaa. Älkää menkö Ylikseen koska se on pahempaa kun polle. Ainii olen 42 ja työtön.
Surkea käyttöliittymä. Kuka siellä viihtyy 5 minuuttia pidempään.
Joskus tulee ihan sairas halu provosoitua, ja silloin tämä foorumi on onnen omiaan.
Jotenkin välillä nautin siitä miten typeriä ja yksinkertaisia ihmiset voivat olla. Toki en voi sietää typeryyttä, mutta joskus on hauska laittaa vastinetta näihin juttuihin. Kun on hieman tylsä hetki, täältä saa mukavasti kiksejä :D
On muuten kummallista miksi joillekin foorumeille kasaantuu kaikki se tyhjänpäiväisyys ja suoranainen typeryys, kuten tänne? Saman henkiset saavat tietysti vertaisseuraa...
Hirvittää vain välillä onko täällä oikea todellinen läpileikkaus suomalaisista!? Onneksi tiedän ettei ole. Miten kapea ja ahdas niin valtavan monen ihmisen elämä on!
Mies, 32 v, vela ja ve-sinkku. Elämä kondiksessa.
Oho, tänne ei saa kirjoittaa enää edes paasy kielletty tai möde, menee suoraan poistoon 🤨
38 vuotias DI, vaimo ja kaksi kouluikäistä lasta.
Pahansuisten mammojen eevoli mua yläpeukututtaa kun haukutaan vaikka Amanda Harkimoa tai tokea ja irkkua. Ei semmoista huumoria ole minulle muualla.
Lisäksi olen kiinnostunut siitä, miten ihmisen aivot ovat synnynnäisesti ohjelmoidut, joten pyrin kurkkimaan eri kuplien sisään.
30v. Ihmisoikeusjuristi ammatiltani. Yhden lapsen isä. Käyn täällä joskus päivittäin, joskus menee viikko ilman. En ota tätä palstaa kovin vakavasti, en trollaa. Vastaan aina kohteliaasti ja olen tehnyt vain muutaman asiallisen aloituksen. Luen ehkä eniten ihmissuhde-avauksia. Mamu-avauksia luen myös, vaikka ei ehkä kannattaisi. Tai rentoa ”hömppää” (en osaa kuvata tätä viisaammin). Töissä käsittelen vakavampia asioita, täällä rentoudun.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Olen 37 gynekologi, minua kiinnostaa kaikki mikä liittyy vttuihin.