Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansainvälinen tutkimus osoittaa, että suomalainen mies on kaikkein halutuin.

Vierailija
16.03.2018 |

Mitäs tähän sanoo naiset?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi suomessa on sitten niin paljon yksinäisiä peräkamarin ukkoja, jotka käyvät thaimaassa naisissa? Luulisi naisten ympäri maailman rynnistävän suomeen, jos suomalaiset keski-ikäiset kaljut ja viinaan menevät ukkelit olisivat niin haluttuja?

Vierailija
22/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin uskottava tutkimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap näyttää odottavan tai haluavankin että nyt av-mammat väittävät vastaan. Miksi väittäisimme, kun suurimmalla osalla meistä on ollut tai on tällä hetkellä suomalainen mies? :-) 

Johtuisiko ihan siitä että niistä valitaan mitä on tarjolla? Ei täällä Italialaisia häiriöksi asti pyöri joten paha valita ihan vaan sen perusteella mikä oikeesti miellyttäisi.

Vierailija
24/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä, Suomessa on upeita miehiä. Minulla on onni elää ihanien miesten ympäröimänä, on isä, joka on aina huolehtinut perheestään; veli, jolle samoin perhe on kaikki kaikessa; oma aikuinen poika, josta kasvoi upea nuori mies; miesystävä, joka on ihanin, rakastavin ja huolehtivaisin mies, jonka ikinä olen kohdannut. Lisäksi huippukollegoita ja ystävämiehiä. Kyllä, Suomessa on parhaat miehet <3

Vierailija
25/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap:n ihan ikioma tutkimus aiheesta. 😚

Vierailija
26/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos heillä on niin rennon itsevarma ote omaan maskuliinisuuteensa.

Vierailija
27/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset miehet ovat noin keskimäärin erittäin hyviä, etenkin nelikymppiset ja sitä nuoremmat. Kunnollisia, perhekeskeisiä, tasa-arvoisia ja mainettaan parempia ilmaisemaan itseään.

Siltikään en ottaisi ketä tahansa suomalaista miestä. Eikä onneksi tarvitsekaan, kun on se sopiva löytynyt.

Vierailija
28/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä suomessa heittämällä kiven miesjoukkoon saa paremman tuloksen kuin muualla...

Vierailija
29/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap näyttää odottavan tai haluavankin että nyt av-mammat väittävät vastaan. Miksi väittäisimme, kun suurimmalla osalla meistä on ollut tai on tällä hetkellä suomalainen mies? :-) 

Johtuisiko ihan siitä että niistä valitaan mitä on tarjolla? Ei täällä Italialaisia häiriöksi asti pyöri joten paha valita ihan vaan sen perusteella mikä oikeesti miellyttäisi.

Mikä niissä italoisissa niin ihmeellistä on?

Vierailija
30/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä uutta? Minun unelmien mies olisi ihana rehti suomalainen, sopivasti juro, hiljainen, kuitenkin rakastava, perheestä ja ystävistä aidosti välittävä, johon voi aina luottaa että tukee ja auttaa. Kun vain löytäisin sen oman ❤ , joka vielä rakastuisi minuunkin.

Minä olen kuvailemasi kaltainen mies, mutta eipä ole kauheasti vientiä ollut.

Vierailija
31/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaiset miehet ovat noin keskimäärin erittäin hyviä, etenkin nelikymppiset ja sitä nuoremmat. Kunnollisia, perhekeskeisiä, tasa-arvoisia ja mainettaan parempia ilmaisemaan itseään.

Siltikään en ottaisi ketä tahansa suomalaista miestä. Eikä onneksi tarvitsekaan, kun on se sopiva löytynyt.

Jatkan omaa ajatustani. Suomalaiset miehet eroavat monista ulkomaalaisista nimenomaan perhekeskeisyydessään. Se on hienoa lasten kannalta - jonkun ihan oikean tutkimuksen mukaan suomalaisilla teinipojilla ollut paremmat välit isäänsä kuin missään muussa maassa.

Mutta toisaalta se tekee monista perheettömistä suomalaisista miehistä valtavan yksinäisiä. Ei ole sitä miesten nopanheittorinkiä palmun alla niin kuin Afrikassa, ei pubiporukkaa niinkuin Briteissä, ei työpaikalla notkumista iltaisin niin kuin Jenkeissä. Suomalainen mies lähtee kotiin töistä ajoissa, tyhjentää tiskikonetta, kuskaa lapsia harrastuksiin ja vastailee työsähköposteihin.

Siis ainakin minun tuntemani ruuhkavuosimiehet.

Vierailija
32/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt linkkiä tutkimukseen tai edes artikkeliin, joka käsittelee sitä.

Onnellisuustutkimus. Suomalainen meis tarjoaa naiselleen onnellisemman elämän kuin kukaan koskaan missään järkyttävästä elinkelvottomasta ilmastostamme huolimatta.

Vierailija
33/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisnaisten maine maailmalla onkin sitten mitä on.

-ei ap

No kyllä aina on vitsailtu viinaan menevistä miehistä. Viinan peräs mennään vaikka päälleen kaivoon. Itse pidän suomalaista miestä luotettavana, muista ei tosin kokemusta. En vaan tykkää tästä vastakkain asettelusta, sekaan sopii moneen lähtöön molemmissa, ei pidä yleistää

Vierailija
34/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo keski-ikäinen sinkkunainen. Ajattelen asian näin: eksotiikka kiinnostaa, me suomalaiset olemme värittömiä ja melko mitäänsanomattoman näköisiä. Me etsimme jotain itseämme kiinnostavampaa. Miehet haluavat kauniita thaimaalaisia naisia, naiset komeita tummia miehiä. Eihän siinä ole mitään pahaa, jos se tekee etsijänsä onnelliseksi? Miksi meidän pitäisi tyytyä suomalaiseen kumppaniin, jos hän ei miellytä ulkoisesti?

Vierailija
35/45 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi suomessa on sitten niin paljon yksinäisiä peräkamarin ukkoja, jotka käyvät thaimaassa naisissa? Luulisi naisten ympäri maailman rynnistävän suomeen, jos suomalaiset keski-ikäiset kaljut ja viinaan menevät ukkelit olisivat niin haluttuja?

Ymmärrän kyllä, että haluat tuoda julki oman tasosi ja piirisi missä pyörit, mutta enemmistöstähän tuossa tutkimuksessa on kyse.

Vierailija
36/45 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä uutta? Minun unelmien mies olisi ihana rehti suomalainen, sopivasti juro, hiljainen, kuitenkin rakastava, perheestä ja ystävistä aidosti välittävä, johon voi aina luottaa että tukee ja auttaa. Kun vain löytäisin sen oman ❤ , joka vielä rakastuisi minuunkin.

Minä olen kuvailemasi kaltainen mies, mutta eipä ole kauheasti vientiä ollut.

Eipä minullakaan. :) Varatuilta tai liian vanhoilta (+20) mies ja naisystävieni mielestä olisin oikein hyvä kumppani. Mutta sitä vapaata ja sopivaa miestä ei vain löydy. Ei se vaan ole helppoa löytää kumppania. Ei se tarkoita että sinussa tai minussa olisi mitään vikaa.

Suomalaisten yksi hyvä puoli taitaa vaikeuttaa pariutumista molemmin puolin. Vaatimattomuus ja epäitsekeskeisyys. Eli nukumme onnemme ohi. Kun joku on ystävällinen, ajattelemme ettei se johdu siittä että " olen viehättävä, kiinnostava, mukava, toinen on ihastunut tai ainakin pitää minusta. Hän haluaa olla seurassani." vaan koska hän on niin hyvä ja hieno tyyppi, on kaikille mukava ja hauska, kiinnostunut jne. Ei hän juuri minusta ole kiinnostunut. Hän on vain kaveri.

Vierailija
37/45 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katin kontit.

Keskieurooppalaiset naiset tässä on ollu selvästi asialla floodaamassa suomalaista miestä, kun sieltähän on se Samu Haber! Joka parhaillaan rundaa siellä hurmaamassa jättiareenoilla.

Vierailija
38/45 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mittari on se kuinka paljon naiset tulevat tekemään tuttavuutta niin omalla kohdalla kyllä ulkomailla sitä tapahtuu joka kerran kun taas Suomessa ani harvoin.

Vierailija
39/45 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miestenkin pitäisi tajuta, että iso osa suomimiehen viehätystä on tämä tasa-arvoinen yhteiskunta. Jos naisen kulttuurissa nainen on lähinnä miehen palvelija, niin kyllä se naistakin houkuttaa päästä sellaiseen yhteiskuntaan, jossa hänelläkin on mahdollisuus toteuttaa itseään muuten kuin kotitöitä tehden ja lapsia hoitaen. Ruokaa laittava ja lapsiaan hoitava mies on tavoittelemisen arvoinen. Naisilla on unelmia, joita he haluavat tavoitella eikä miehen passaaminen ole välttämättä se ykkösjuttu.

Vierailija
40/45 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tähän sanoo naiset?

Ei se tarkottanu että jokainen suomalainen mies on halutuin. Mutta kyllähän täältä suomesta kieltämättä ihan timantteja miehiä löytyy. Mutta löytyy paljon myös toista ääripäätä kuten palstasedät. :D