Kansainvälinen tutkimus osoittaa, että suomalainen mies on kaikkein halutuin.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
No nyt linkkiä tutkimukseen tai edes artikkeliin, joka käsittelee sitä.
Täällä ei saa linkittää
Laitapa linkki, niin voin kopioida sen jokaiseen ulimiehen aloittamaan ketjuun ja kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tähän sanoo naiset?
Näin varmasti on. Laita kuitenkin se linkki niin näemme mitä tuloksia muiden maiden miehet saivat.
N.
Tietysti saa linkittää ja lain mukaan ilmeisesti pitää linkittää
Jep! Onhan tuo naapurin Pena aika herkkupakkaus! :DD
- Reiska
Ap näyttää odottavan tai haluavankin että nyt av-mammat väittävät vastaan. Miksi väittäisimme, kun suurimmalla osalla meistä on ollut tai on tällä hetkellä suomalainen mies? :-)
On todella upeaa, että joku muu haluaa ne miehet, joita suomalaiset naiset eivät halua.
Suomalaisnaisten maine maailmalla onkin sitten mitä on.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Laitapa linkki, niin voin kopioida sen jokaiseen ulimiehen aloittamaan ketjuun ja kommenttiin.
Ulijankkaajan voisi kopioida linkkiin ja hävittää sen lopullisesti bittiavaruuteen.
Kuinka elämätön pitää olla, että jaksaa ulista ulimiehistä?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisnaisten maine maailmalla onkin sitten mitä on.
-ei ap
Mitä väliä? Se kertoo vain sen, että suomalainen nainen elää kuten haluaa eikä välitä muiden mielipiteistä.
Keksin moniakin syitä miksi juuri suomalainen mies voisi monenmaalaiselle olla raikas tuulahdus ja haluttu mies. Mutta ilmeisesti tämä juttu ei ollut totta koska linkkiä ei tullut?
Luulen, että tasa-arvoinen asenne kiehtoo useampia muunmaalaisia naisia kuin miehiä parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Keksin moniakin syitä miksi juuri suomalainen mies voisi monenmaalaiselle olla raikas tuulahdus ja haluttu mies. Mutta ilmeisesti tämä juttu ei ollut totta koska linkkiä ei tullut?
Tänne ei saa linkittää ihan niin kuin ap jo vastasi!
Ap mitä uutta? Minun unelmien mies olisi ihana rehti suomalainen, sopivasti juro, hiljainen, kuitenkin rakastava, perheestä ja ystävistä aidosti välittävä, johon voi aina luottaa että tukee ja auttaa. Kun vain löytäisin sen oman ❤ , joka vielä rakastuisi minuunkin.
Voi harmi. Se ei ollutkaan totta. Olisi ollut hyvä uutinen. Ja kyllä tänne saa linkittää.
Joo minun oma tutkimus osoittaa että minulle oma suomalainen mieheni on kaikkein halutuin.
En vaihda. Hyvä aviomies, hyvä rakastaja, hyvä isä ja hyvä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla paljon muuta elämää kuin tämä palsta?
No nyt linkkiä tutkimukseen tai edes artikkeliin, joka käsittelee sitä.