Käyttääköhän muut naiset pikkuhousunsuojia päivittäin?
Minusta on hygieenisempää käyttää, voi heti vaihtaa suojan jos vuotoa tms. Harva kuitenkaan pikkareita vaihtaa kuin sen max 1 kerran/vrk. Ja kyllä ne kaikkien naisten alapäät jotain erittää ihan päivittäin, siihen vielä jollain pissavahingot päälle ym...
Kommentit (31)
"Erittää jotain ihan päivittäin". Kuolen nauruun... XDDD
Kyllä miehillekkin on niitä pikkuhousunsuojia virtsankarkailuun, oon nähny. Kai ne on joillekki papoille tarkotettu jotka ei pysty pidättään enää iän takia.
Mä en oo edes osannu ajatella että joku käyttäis niitä joka päivä, mut näköjään yllättävän moni. mulla vaan ollu käsitys ettei sellai oo "normaalia" et päivittäin jotain vuotaa niin paljon et pitää suoja olla.
Käytän. Toisinaan vaihdan suojan montakin kertaa päivässä.
Miksikö? Koska naisen alapäästä irtoaa aina jotain kosteaa, enkä todellakaan halua tahrata pikkuhousujani ja niiden kautta esim. farkkujani. Sitä paitsi pikkuhousut kestävät siistimpinä, kun ne on suojattu.
Käytin nuorempana, koska jo silloin kärsin voimakkaasta valkovuodosta, josta ei kuulemma tarvinnut olla huolissaan. Ihoni meni rikki niistä pikkuhousunsuojista, ja se vasta oli kamalaa. Sen jälkeen olen käyttänyt niitä vain hätätapauksessa.
Käytän todellakin aina Mulla kans aina niin märkänä alapää että pakko pitää sen takia, en vois kuvitellakkaan lähteväni ihmistenilmoille ilman pikkuhousunsuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Toisinaan vaihdan suojan montakin kertaa päivässä.
Miksikö? Koska naisen alapäästä irtoaa aina jotain kosteaa, enkä todellakaan halua tahrata pikkuhousujani ja niiden kautta esim. farkkujani. Sitä paitsi pikkuhousut kestävät siistimpinä, kun ne on suojattu.
Hei tää on mies ihan selkeesti.
Mulla vaihtuu pikkuhousut jokatoinen päivä, käytän phs:ää, pysyy housut siisteinä.
Miks sä esität naista?