Kerro itsestäsi ainakin neljä asiaa, jotka ovat WT
Voin aloittaa, mulla tuleekin pidempi lista:
- Meikkaan vahvasti
- Mulla on huulitäytettä
- Hammaskoru
- Hiuksissa raitoja
- Tekokynnet joskus
- Irtoripset
- Luen joskus Iltalehteä
- Asun maakunnassa
Kaikissa meissä asuu pieni wt, nyt on teidän vuoro!
Kommentit (78)
- minulla oli shokkiväriset hiukset, nykyään mustat (värjäsin itse)
- ylipaino
- kiroilen
- tupakoin
- asun lähiössä
- paljon eläimiä
- käytän collegehousuja myös ihmisten ilmoilla
- käyn AV:lla
- menin miehen kanssa kihloihin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen
Verkkarit, Crocsit, halpa auto ja napakoru.
1. Mulla on punainen tukka 2. Käytän halpoja meikkejä (baariin meikkaan reippaasti ja käytän paljastavia vaatteita mutta arkena olen melko neutraali) 3. Ei ole koulutusta (mutta olen samassa työpaikassa ollut jo 8 vuotta) 4. Sisutan pinkillä/mustalla/blingillä
Mulla on tatska
Lävistyksiä
Shokivärjätyt hiukset
en ole korkeasti koulutettu
duunari
Huh tuntuipa hyvältä!
Koulutus/työ: Amis/yo, pienipalkkainen työ
Asuminen: Vuokralla, tosin ei lähiössä
Ulkonäkö: Värjään hiuksia tummemmaksi, meikkaan aina töihin
Parisuhde: Avomies joka työtön
Muuta: huonekalut on pääosin edullisia Ikea/Sotka, syödään halpaa ruokaa, liikaa jauhelihaa ja makkaraa, ei kuitenkaan mitään sipsi-lihisdieettiä, joskus riidellessä korotetaan ääntä mutta ei räyhätä yöllä
- Ylipitkät ja tuuheat irtoripset
- Ylipainoa ja muutenkin huonokuntoinen kroppa
- Omistamme isoja ja vilkkaita koiria, joiden kanssa ei lenkkeillä. Ovat lähinnä ulkona aidatussa tilassa.
- Mieheni tupakoi ja kulkee likaisissa kollareissa.
- Kaikki huonekalumme on Ikeasta
- Käyn usein solariumissa
- Käytän feikkilaukkuja
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, alkoholinkäyttö, työttömyys, maahanmuuttovastaisuus, ripsienpidennykset, pillun jakaminen. Kaksi huonekalua on Jyskistä.
Jysk on ok. Mutta ei hätää, muuten wt:n tunnusmerkistö täyttyy!
1. käyn AV:lla
2. rakastan McDonald'sin ruokaa
3. tykkään Kingi -ohjelmasta
4. katson tosi-tv:tä ja luen muoti-/lifestyleblogeja ennemmin kuin lukisin esim. sivistävää kirjallisuutta vapaa-aikanani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Koira
Koiran omistaminen=wt? 😄 outoa
Koiran omistaminen ei ole wt. Sen sijaan se on ihan naurettavan espoolaista. Koiran omistaminen muuttuu wt:ksi, kun koiria (tai eläimiä ylipäänsä) on monta. Erityisesti silloin, kun ne on tungettu aivan liian pieneen kerrostalokaksioon ja jos ne on huonosti jos ollenkaan koulutettu. Myös espoolaisen larppaaminen Vantaalla on wt.
Vierailija kirjoitti:
Muuta: huonekalut on pääosin edullisia Ikea/Sotka, syödään halpaa ruokaa, liikaa jauhelihaa ja makkaraa, ei kuitenkaan mitään sipsi-lihisdieettiä, joskus riidellessä korotetaan ääntä mutta ei räyhätä yöllä
Mutta voiko ylioppilas olla koskaan wt? Ainakaan akateeminen tai aatelinen ei voi olla wt kuin korkeintan ironisessa mielessä.
-Olen laitosnuoria.
-Kävelen joskus kengännauhat vapaina lepattaen ja takki auki.
-Kiroilen välillä (en aina).
-Pieniä mt-ongelmia.
Siinä ne suurimmat wt piirteet.
Vetis 15v kirjoitti:
-Olen laitosnuoria.
-Kävelen joskus kengännauhat vapaina lepattaen ja takki auki.
-Kiroilen välillä (en aina).
-Pieniä mt-ongelmia.
Siinä ne suurimmat wt piirteet.
Eikun niin joo, käyn av palstalla.
Meikkaan aika vahvasti, käytän juoksulegginsejä, syön pikaruokarafloissakin, poltan tupakkaa...
Ja tänään ruokana kananugetteja ja ranskalaisia. Olenkin enemmän wt mitä ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko ylioppilas olla koskaan wt? Ainakaan akateeminen tai aatelinen ei voi olla wt kuin korkeintan ironisessa mielessä.
Jaa-a, no tuo on paha. Semi-wt, kun kuitenkin amis käyty ja pienipalkkainen duunari
- äitini
- isäni
- veljeni
- syrjäytyminen
Tykkään syödä pikaruokaa
Hiusteni latvat on blondattu
Katselen typeriä ohjelmia (real housewives of blabla.)
Rakastan siideriä
Juon kaljaa mielellään suoraan tölkistä. Tykkään lihiksistä nakeilla ja kaikilla mausteilla. Aina kun olen lopettanut lopettamisen niin rööki maistuu. Tykkään laittaa iltamenoihin runsaasti silmämeikkiä.
Minäkin kirjoitin myös toiseen ketjuun. T akateeminen
Työtön. Keski-ikäinen nainen.Yksiöstä vielä velkaa. Ostan luomuvalkoviiniä alkosta, että minua luultaisiin paremmaksi juopoksi. Kotona käytän reikäisiä rytkyjä. Ostan lidlistä voiteita. Lempiruokani on makaroni-jauhelihamössö. Ketsupista en tykkää. Kissani syö paremmin kuin minä.