Kerro itsestäsi ainakin neljä asiaa, jotka ovat WT
Voin aloittaa, mulla tuleekin pidempi lista:
- Meikkaan vahvasti
- Mulla on huulitäytettä
- Hammaskoru
- Hiuksissa raitoja
- Tekokynnet joskus
- Irtoripset
- Luen joskus Iltalehteä
- Asun maakunnassa
Kaikissa meissä asuu pieni wt, nyt on teidän vuoro!
Kommentit (78)
Minulla on ylipainoa.
Ostan vaatteita lidlistä.
Minulla on neljä lasta.
Minulla on tatuointi.
-Asun Vantaalla
-Olen työtön
-Käytän kotona leggisejä
Vierailija kirjoitti:
Kissanikin on paksu wt poika. Raidallinen ja isomahainen löysä otus. Kesäisin me vetelehditään yhdessä tuolla lähipuistossa hyvinä päivinä. En ole tosin harmikseni löytänyt kissalle liekkikuvioisia valjaita, mutta etsintä jatkuu.
Kuulostaapa söpöltä! Olisiko mitään saumaa saada kuvaa kissasta?
Tosi-wt:thän myös postailevat kuvia elukoistaan joka paikkaan!
Kouluttautumaton ja huono esiintyjä (juu, tämä ei ehkä mut päästelen sammakoita hädissäni, en tyhmyyttäni, mutta sitähän ei tuntemattomat tiedä)
Pukeudun aika teinivaatteisiin, lähemmäs nelikymppinen (näytän onneksi nuorehkolta)
Juon normaalia enemmän (tosin enää 2-3krt/kk) ja menen baariin, useimmiten haluaisin nykyään vain lähiräkälään. Joskus vedän perskännit.
Ap unohti vielä silarit, nekin on AVn mukaan wt. Ja ilmeisesti myös AMK.
Ap
Kouluttautumaton = tarkoitan, että en ole korkeastikoulutettu :D
Käytän kaiken vapaa-aikani sohvallani löhöten katsomalla näitä tv-kanavia : Nelonen, Jim, Liv, Hero
Töissä sorvin ääressä kuuntelen aina näitä radiokanavia : Radio Suomipop, Radio Rock ja Radio Aalto
Ylimääräisillä rahoillani ostan usein Ilta-Sanomat, ja vaikkei minusta uskoisikaan päälle päin, tilaan Helsingin Sanomia. Tykkään myös lukea Me Naiset -lehteä, Kodin Kuvalehtiä ja Vauva-lehteä. Kaikki viisi erityislastani lukevat Aku Ankkaa, digisovellus on paljon käytössä myös.
Näiden parissa viihdyn ja seuraan aikaani. Kaiken muun tarvitsemani tiedon ja sivistyksen saan Googlesta.
En meikkaa
En ole posliini
Pelaan Pokemon Go'ta aikuisiällä
Mielestäni muslimimaahanmuutto on huono juttu
-omistan Hard Rock Cafeen paitoja (tuliaisia tosin, yllätävän hyvälaatuisia)
-inhoan tummaa suklaata ja ruokahifistelyä, ostan Pirkka-kahvia
-luen viihdeuutiset joka aamu, tykkään julkkisjuorusta, kuninkaalliset eivät kiinnosta yhtään!
-kirjoitin väärän ehdokkaan numeron pressanvaaleissa lipukkeeseen, tajusin vasta kotimatkalla
Asun lähiössä.
Ostan vaatteita marketista.
"Sisustan" Ikealla.
En harrasta korkeakulttuuria.
-napakoru
-hammaskoru
-irtoripset
-asun pienessä kaupungissa
Asun lähiössä kerrostalossa. Meillä on Ikean huonekaluja ja perittyjä lastulevyhirvityksiä. Syön aika usein eineksiä ja vielä useammin puolivalmisteita. Ravintolassa tilaan mieluiten pippuripihvin, kypsänä.
Onks nää? Siis oikeest onks?
1. Asu kaupungissa.
2. Värjäilen joskus hiukseni mustiks tai, tumman liiloiks.
3. Tykkään shoppailusta.
4. Ostan vaatteita tokmannista, tiöaan joskus celbbesist, tai klingelistä.
5. Oon hyvä uimaan, rastajastajana oon melko hyvä, myös musiikissa ja muissa aineissa.
6. Pidän hiukseni yleesä poninhännällä, tai nutturalla.
7. Tkkään vapaaajasta, koska saa tehdä mitä huvittaa.
8. Oon siis poikien suosiossa.
9. Ei muuta.
Olen lihava, syön makaronia ja tonnikalaa, kalapuikoistakin tykkään. Unelmahäitä katson mielenkiinnolla. Palstailen. Käytän toppatakkia ja pipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanikin on paksu wt poika. Raidallinen ja isomahainen löysä otus. Kesäisin me vetelehditään yhdessä tuolla lähipuistossa hyvinä päivinä. En ole tosin harmikseni löytänyt kissalle liekkikuvioisia valjaita, mutta etsintä jatkuu.
Kuulostaapa söpöltä! Olisiko mitään saumaa saada kuvaa kissasta?
Tosi-wt:thän myös postailevat kuvia elukoistaan joka paikkaan!
Kissa on epävarma kylkiläskeistään kuulemma. (Se taitaa olla.... niitä miehiä. Mulla oli kerran kylässä kaverin poikakissa ja mun kissani tuotanoin rakastui. Stereotyyppisesti hän on tietoinen ulkonäöstään). Se poseeraa vain kissanmintun vaikutuksen alaisena, mutten viitsi kuvata hänestä materiaalia nettiin kun hän on sekaisin.
Hän kuitenkin muistuttaa ruskeaa merimakkaraa.
-wt ukko ja wt kissapoika
Vierailija kirjoitti:
1. Asu kaupungissa.
3. Tykkään shoppailusta.
5. Oon hyvä uimaan, rastajastajana oon melko hyvä, myös musiikissa ja muissa aineissa.
9. Ei muuta.
Vaikkei mikään muu olisikaan, niin tuo "vapaaaika" riittää.
Tykkään katsoa Bachelor Suomea ja olen koukussa siihen :D
En harrasta kuntosalilla käymistä tai ole mukana fitness-buumissa
Ostan vaatteita joskus kirpparilta tai Prismasta (iiiiiik)
Syön kotona jotain makaronit-jauhelihakastike tyyppistä ruokaa, en koskaan jotain sushia tms mediaseksikästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Asu kaupungissa.
3. Tykkään shoppailusta.
9. Ei muuta.Vaikkei mikään muu olisikaan, niin tuo "vapaaaika" riittää.
Ok, kiitti sulle!
Viisikymppisenä wt:ksi taitaa päästä helposti, jos pukeutuu kuten nuorempanakin. Pillifarkut, farkkutakki, nahkatakki, myös bändi- yms. paitoja löytyy. Olen asunut lähiössä koko aikuisikäni, viime aikoina tosin en enää kerrostalossa vuokralla. Omistan feikkicrocksit, värjään tukkaa, kuuntelen välillä (vanhan käytettynä ostetun autoni) autostereoista metallia. Juon viikonloppuisin alkoholia, ja poltin ennen myös tupakkaa. Lapset väittävät minun kiroilevan paljon. Meillä on Ikea-sisustus. Suvussani on alkoholisteja. Ja ennen kaikkea palstailen!
-Tämä ei tosin ole läheskään koko totuus minusta.
1. Yh
2. Lasten isä Afrikasta
3. itä-Helsinki
4. Lihavuus
5. Kiroilu
6. Jonkinasteinen Av- ja nettiriippuvuus
Sit on kyllä tosi paljon asioita, jotka tekee musta ei-wt:n, mutta sitähän ei nyt kysytty! :D