Pärjäätkö ilman parisuhdetta?
Tuttava uteli, olenko löytänyt eron jälkeen uutta. Kerroin että uutta ei ole eikä edes ole haku päällä, ihan tavallista arkea elän ihan tyytyväisenä. Hän ei näyttänyt uskovan ja halusi järjestää minut sokkotreffeille. Minua ärsytti että minun puheitani ei uskota. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Onko täällä sinkkuja tai eronneita, jotka ovat elämäänsä tyytyväisiä ilman parisuhdettakin?
Kommentit (31)
Miehenä olen vastentahtoisesti sinkku. Käyn kyllä useasti treffeillä mutta saan aina kaverikortin kouraan.
Parisuhde on ihan päällimmäisenä mielessä aina.
Kyllä pärjään, jopa paremmin kuin parisuhteessa.
Pärjään erinomaisesti ilman parisuhdetta. Elämä on leppoisaa eikä tarvii koskaan riidellä kenenkään kanssa. Täydellistä!
Olen käytännössä ollut aina yksin koska en jotain muutaman kuukauden säätöjä edes laske miksikään parisuhteiksi. Kuitenkin, yksi entinen työkaveri (Virosta kotoisin) jaksaa vieläkin jos näemme monen vuoden jälkeen vaikka jossain kaupungilla ohimennen, kysyä aina miesasioista. No eikö se nyt aika selvää ole jo ettei miestä ole eikä tule kun yksin ollut iänkaiken?!
Minäkin olen vastentahtoisesti ikisinkku. Eipä tässä voi muuta kuin pärjätä kun ei ole vaihtoehtoja.
Pärjään ihan hyvin sinkkuna, vaikka parisuhdetta ajoittain kaipaankin
Ihmisten, jotka eivät itse välttämättä pärjäisi sinkkuina, saattaa olla vaikea kuvitella, että joku muu voi olla elämäänsä tyytyväinen niinkin – tai varsinkaan, että sinkkuus olisi se preferoitu vaihtoehto.
kiitos neuvoista turhista,
ei ne ole rakkauden arvoista
josset nää mitä se sai
aikaan
se on yksin alati karvaan.
vai katkeruusko miehen tielle vie.
kun ei voi olla mies jota maailma syö
sillain kun syö
kun kaikki ei rakasta
tarhdo kuunnella kun omaa varvasta.
olisit hiljaa
silloin rakkautta on
mutta kun olet sanoissasi
niin
kokematon...
En kaipaa parisuhdetta pätkän vertaa! Monta vuotta jo ollut onnellinen ja pärjäävä yhden lapsen yh, ihan tavallinen työssäkäyvä keski-ikäinen nainen.
Heti eron jälkeen oli semmoinen olo, että uutta matoa koukkuun vaan, kunnes muutamien treffien jälkeen havahduin siihen, etten edes halua seurustella.
Isovanhemmat ja muut iäkkäämmät sukulaiset joskus kyselevät, että eikö sitä uutta miestä nyt vaan ota löytyäkseen. Vastaan uteiluihin iloisesti, että ei löydy kun etsitäkään :)
Vierailija kirjoitti:
Pärjään ihan hyvin sinkkuna, vaikka parisuhdetta ajoittain kaipaankin
Minulle riittää kun katsoo muiden parisuhdetta.
Minä vastaan utelijoille, että saan halutessani mulkkua.
Mihin muuhun miestä tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Olet onnellisessa asemassa. Minä miehenä en saa halutessani pimppiä koko vuotena.
Viimeksi olen saanut huhtikuussa 2017
Pärjään, pärjäsin hyvin erottuani pitkästä liitosta. Mutta mukavampaa on tällaisessa hyvässä parisuhteessa. t miestä työreissulta kotiin odottava.
Pärjään oikein hyvin. Erosta päälle vuosi ja olen vieläkin ihan rikki kaikesta pettämisestä ym. En halua sellaista kokea enää ikinä ja mitä nyt ympärille katsoo, niin jatkuvasti eroja ja pettämistä. Seksiä saan halutessani, mutta muutan en edes halua. N29
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi kun minäkin saisin. En taida osata etsiä.. :/
En tosiaan tarvitsisi miestä mihinkään muuhun.
En tietenkään pärjää. Tarvitsen ehdottomasti heti jonkun kertomaan minulle kuinka tulee olla ja elää ja palvella hellaa ja nilkkiä. Siitokset tosielämänmattinykäsillereinonordineillejakaikillepatselooreillesunmuillekultakimpaleille...
😝
Pärjään ilman, enkä edes halua parisuhdetta.
Sen olen kyllä huomannut, että joidenkin ihmisten silmissä kuulun johonkin alempaan ihmisryhmään vain sinkkuuteni takia.
Miksi? Kenen elämän itseisarvo se parisuhde VOI olla??
Pärjään hyvin. Seksiä saan tarvittaessa rahalla.
m
Vierailija kirjoitti:
Pärjään hyvin. Seksiä saan tarvittaessa rahalla.
m
Miksei naisille ole tällaista palvelua?
Tasa-arvovaltuutettu hei, olis vähän asiaa...
Paremmin yksin kuin parisuhteessa.