Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän perjantai-iltaan kuuluu tänään? :)

Vierailija
16.03.2018 |

Millä mielellä olet?
Mitä aiot tehdä?
Onko muita kotona, mitäs he tekevät?
:)

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa, mies lähti juuri hakemaan lasta harjoituksista, sitten syödään.

Pitäisi mennä tekemään tietokoneelle hommia ainakin pariksi tunniksi, ei jaksaisi millään.

Mies varmaan tekee samoja hommia vielä omalla koneellaan, lapsi menee suht aikaisin nukkumaan rankan viikon jälkeen.

Vierailija
22/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että synnytys vihdoin alkaisi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, oon 13wee nainen ja naantalista, täs olis täst päiväst. Siis kerron 8 9 tunnista.

Oli sellane päivä ku kuunneltii, taas niit säveltäjien musiikkei musakokeeseen. No ensi kuunneltii mozartia..

Kuunnelkaa mozartin ihmelasta.... ja blaablaa.

Sitte muitaki mut, siis ei vois kiinnostaa. Silti kaikki kokeet menee hyvin, mut oikeesti.

13-vuotias ei ole mikään nainen vielä, eikä 13-vuotiaan todellakaan kuuluisi roikkua täällä aikuisten palstalla.

Älä vittu ota kaikkee nii vitu vakavast!

Vierailija
24/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri kaikki härpäkkeet valmiiksi tortilloihin ja alan syömään niitä mielikuvitus- kaverin kanssa.

Vierailija
25/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pussillisen pippurisipsejä nälkääni (olen idiootti, tiedän) ja se tuntui vain pahenevan :( Seuraavaksi on pakastepitsan vuoro koittaa onneaan! Kuuntelen samalla vanhoja euroviisubiisejä ja palstailen

N18

Vierailija
26/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi lähti iskälle.. Mulla jotenkin henkisesti kurja olo.. Ajattelin kävellä kauppaan kohta ja hakea pizzan koti pizzasta, kattoo salkkarit ja sohvaperunat, jospa se siitä

Ei pahalla, mutta miten aikuinen ihminen jaksaa katsoa salkkareita? Surkeasti ylinäyteltyä paskaa, sen verran olen kymmenisen vuotta sitten katsonut, että tuon tiedän.

Vierailija
27/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona, kuten aina. Katson telkusta Salkkarit ja Voicen. Laitan puuron iltapalaksi ja katson Sinkkuelämää elokuvaa sen minkä jaksan ennen nukahtamista. Muistan sen ennestään, joten ei haittaa, vaikka jäis kesken. Olen onnistunut jättämään iltaviinin pois, n 6 kk sitten, enää en sitä kaipaa. Joskus, kun saan vieraan, voin kyllä ottaa seurassa, en ole ehdoton.

Vierailija
28/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneellä fiiliskellä työviikon jälkeen, makoilen  sohvalla ja juon punkkua. Mies ja poika treeneissä ysiin asti. Kattelen uutisia ja ehkä kohta Bachelor Suomi 2018 ruutu+ -jakson. TGIF - viikonloppuja kaikille :)

Vierailija
29/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työkaverin läksiäisissä keskustassa. Teinit on koneella. Odotetaan pitsaa, en jaksa laittaa ruokaa. Pidin tänään etäpäivän, ja töiden lomassa siivosin ja kävin kaupassa. Kiva kun ei tarvitse huomenna siivoilla.

Vierailija
30/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kännit. T. Työtön 50v akankuvatus.

Vierailija
31/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala ahdistus ja tuskallinen olo. Läheiseni on kuolemassa ja kyse on enää päivistä. En tiedä, selviääkö hän yön yli. Edellisistä hautajaisista on 2 viikkoa. Tuntuu, että jaksaminen loppuu. Muutenkin on työstressiä ja muuta ollut. Meinaa olla kuumeinen olokin, mutta se johtuu varmaan tästä stressitilasta. Olen kuitenkin onnellinen, että on perjantai. Jospa saisi vähän levättyä.

Vierailija
32/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, meni taas puoli päivää tien päällä, jonka takia pyykit jäi pesemättä. Kohta alan tekee lapsille iltapalaa ja laitan ne nukkumaan. Ootan vaan sitä hetkeä kun lapset nukahtaa ja saan lösähtää sohvalle.

Vierailija
33/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheen kirjoittamista huomiseen seminaariin, vähän opiskelutehtäviä. Miehen kanssa tehdään pizzaa. Kohta uuniin. Sitten pari lasillista punaviiniä pizzan kanssa, Voice of telkkarista, höpöttelyä päivän tapahtumista ja ehkä reissun suunnittelua. Perjantait on parhaita! Huominen "työpäivä" kyllä vähän varjostaa tätä viikonloppua 😊.

Vierailija
34/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamala ahdistus ja tuskallinen olo. Läheiseni on kuolemassa ja kyse on enää päivistä. En tiedä, selviääkö hän yön yli. Edellisistä hautajaisista on 2 viikkoa. Tuntuu, että jaksaminen loppuu. Muutenkin on työstressiä ja muuta ollut. Meinaa olla kuumeinen olokin, mutta se johtuu varmaan tästä stressitilasta. Olen kuitenkin onnellinen, että on perjantai. Jospa saisi vähän levättyä.

Isosti voimia!

Vierailija
35/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella lapsella kaveri. Vietiin kaikki lapset kiipeilemään. Äskön, kun tultiin kotiin, vedettiin kaikki kaksin käsin eineksiä ja nyt yksi lapsi vielä mättää ja muut pelaa Yazzia. Kohta jahtaan kaikki petiin ja roikun netissä.

Vierailija
36/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lasten kans leffailta, katsellaan My little pony-elokuvaa ja syödään vähän herkkuja. Kunhan menevät nukkumaan niin otan muutaman lasin viiniä ja katselen omia ohjelmia.

Vierailija
37/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isosti voimia!

Kiitos sinulle!

Vierailija
38/69 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa ja kuumetta, oon tässä viikon odotellu, että kuume laskis ja tervehtyis, mutta ei vieläkään. Mies on kotona ja terve, soittelee kitaraa nojatuolissa.

Vierailija
39/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan ekoja pipareita :)

Vierailija
40/69 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkuja latailen.