Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten värjäys: Lóreal couleur experte monivärjäysmenetelmä

Vierailija
20.04.2006 |

Onko kukaan värjännyt tuolla värillä? Olitko tyytyväinen lopputulokseen? Oliko värjääminen vaikeaa? Teitkö itse vai auttoiko joku? Käytännön vinkkejä onnistumiseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja helppoa oli, tosin kesti aika kauan kun halusin kerralla valmista. Paketissa oli selkeät ohjeet. Raitojen laittamisessa sai olla tarkkana, ettei tule kovin leveät, halusin nimenomaan kapeat. Vielä lisään että hiukseni eivät ole koskaan kärsineet värjäyksistä, joten sitä pelkoa ei ollut.

Vierailija
2/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen raita-aineen kanssa siis. aine tulee siihen harjaan/sutiin/mikälie helposti klöntteinä, jotka leviävät isommaksi alueeksi, ja esim. vaaleissa raidoissa näyttää pahalta. ja eihän niitä itse saa laitettua kuin ihan etuhiuksiin päälle, en ymmärrä miten sillä koko alueelle tasaisesti saisi laitettua. ehkä olen tyhmä?

lisäksi lopullinen väri tuli niitten raitojen osalta liian blondattu, syynä varmaan tietysti huonot ja liian paksut raidat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaanko raita-aine värin päälle värin vielä ollessa märkänä päässä vai huuhdellaanko se eka väri pois ja sit vasta raita-aine? kestääkö se värjäys kaikenkaikkiaan kauan?

Vierailija
4/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaminen oli helppoa, kun mies tarkkaa työtä.

Väri oli joku ruskea ja raidoista tuli tosi upeat. Nyt on ollut noin 6 viikkoa ja pysynyt hyvin. Tyvikasvua vaan on jo jonkin verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi