Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ensioireita, jotka liittyivät synnytykseen...

20.04.2006 |

Millaisia tuntemuksia teillä on ollut kropassanne, kun synnytys on ollut lähellä? Tiedän toki lapsivedet, supistukset ym. mutta onko ollut muita ns. pienempiä oireita, jotka ovat saaneet aikaan sen, että synnyttäminen on edennyt? Itselläni eka raskaus päättyi sectioon viikolla 36, joten olen nyt kuin ensisynnyttäjä. Viikkoja 38+2.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vatsa sekaisin pari viikkoa.

-Alapaine nousi yli 80 (mulla normaalisti tosi alhainen verenpaine ja yläpainekkaan ei ollut koskaan yli 80)

-Paino tippui melkein kilon

-Sf-mitta pieneni pari cm

-Kivuttomia supistuksia jatkuvasti n. 2pv:n ajan, sitten lähti kunnolla käyntiin ja KIPEIDEN supistusten väli oli heti 2-3min.

Vierailija
2/6 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi synnytystä takana ja molemmissa on synnytys alkanu sillä että ei ensin ruoka maistu yhtään vaikka olisikin nälkä. Tekee mieli oksentaa ja sitten selkäkivut ja sitten alkaa supparit. Mutta toi etova olo on ollu sellanen, että oon arvannu että nyt taitaa alkaa.

Kenguroo, tytöt (2v8kk/1v4kk ja rv31+1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ollut minkäänlaisia ennen kun lapsivedet meni (esikoisesta 40+0), siitä sitten sairaalaan , kohdunsuukin oli 6 cm auki ennen kun alkoi kivuliaat supistukset (supistuksia oli kuitenkin koko ajan mutta ne ei sattunut alkuun)..muistaakseni nukuin todella sikeesti ja vessaan heräämättä muutaman yön ennen kun syntyi..nyt toista odotellen (rv 39+4)..eikä mitään merkkejä..viime viikolla supisteli ja tossa yksi ilta (tiistaina) hiukan kivuliaasti..mutta eipä ole vielä syntynyt..esikoisesta limatulppa meni 2 viikkoa ennen kun syntyi ja nyt ei ole näkynyt merkkiäkään..todella alhaalla ja kiinnittyneenä on tämä tapaus ollut jo 2 viikkoa..mutta hiukan siis kärsimättömänä jo odottelen.. :)

ekasta tuntui että ne merkit oli lähinnä sellaisia ettei tapahdu mitään..olo oli loistava, nukutti hyvin ym..

nyt olen viime yön nukkunut myös tosi hyvin et josko tää jo kohta..odotavan aika on vaan niiiin pitkä ;)

Vierailija
4/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Anni1978 nuo sinun merkkisi pitäisi paikkansa, että tulee tunne että ei tapahdu sitten yhtään mitään! Itsellä nyt viikkoja 39+5 ja monena päivänä tullut supistuksia jo tosi kivuliaitakin ja pari yötä tullut valvottua supistusten kanssa, mutta nyt kaksi viimeistä yötä olen nukkunut kuin tukki. viime yönä en edes pissalle herännyt ja kuitenkin eilen supisteli iltapäivästä iltaan melko kipakasti. Tässä alkaa ihan oikeasti olla toivoton olo. Odotan kolmatta ja ensimmäinen alkoi supistuksilla, ei mitään merkkejä ennenkuin synnytys oli käynnissä ja toinen alkoi vesien menolla jonka jälkeen alkoi hurjat supistukset.

Vierailija
5/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen kanssa oli edellisenä iltana jomotusta selässä ja synnytyspäivänä alkoi aamuyöstä sähköiskusupistukset ensin vaimeina ja siitä sitten voimistuen asteittain. Kakkosen kanssa alkoi suoraan sähköiskuilla taas aamuyöstä ja 12 tunnin kuluttua siitä oli jo vauveli sylissä. Ykkösen kanssa meni reilusti yli vuorokausi.

Vierailija
6/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja limatulppa(verinen)