Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄ " hippusten" torstaipäivä!

20.04.2006 |

Huomenta!

Hui kamalaa, Suviandellako oli pahankuuloinen hiiva? Toipumista pikaiseen, varmasti tosi kelju!

Mulla ois tänään lääkäri ja saan tietää mikä on tuomio. Tuleeko osastolle lähtö vai saanko jatkaa lepoa kotona. Pelottaa jo kovasti että osastolle joudun, yli 4 viikkoa on kuitenkin siihen 34 viikon rajaankin vielä! No mutta vauvan parasta pitää ajatella nyt. Lasten hoitoasiat olen onneksi saanut järjestettyä niin, että niistä ei jää huolta mieleen. TÄnään on esikoisen synttärit ja niitä juhlittiin nyt aamukahvilla siltä varalta etten ole kotona sunnuntaina kun juhlat on tarkoitus pitää.

Kaikille heinämassuille oikein hyvää odotusajan jatkoa!

HAttara rv 29+4 ja lapset 99, 01, 04

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carelia: Kiitti tuosta lastenvaateliikevinkistä :D Täytyypä pistäytyä, toivottavasti keretään! Ehkäpä kokeilen viikonloppuna vaikka tuota jogurttivinkkiäkin :)

Tupuhupuna: Kyllä sitä ainakin kovasti puhuvat, että jos kramppaa niin suolaa vain suuhun! Olen välillä itsekin harkinnut suolapurkin tuomista siihen sängyn viereen, kun kramppaa harva se yö..

Joo, vielä tuohon hiivatulehdukseen..En olisi ikinä saanut laitettua itse sitä puikkoa paikalleen! Teki mieli huutaa suoraa huutoa, kun ukko laittoi sen :´( Niin jumalattoman paljon se sattui!!! Vaikkei se siis mikään iso tms. ollut, mutta kun on paikat niin kuivat ja kipeät, ettei se meinannut mennä millään ja sitten tietenkin jotenkin vielä " raapi" mennessään :( Huh, toivottavasti tänä iltana olisi vähän parempana jo..

Tulin äsken jo kouluun, vaikka koulu alkaakin vasta klo 10..mutta myöhempiä sopivia linkkejä ei tule. Ajattelin ihan oikeasti yrittää saada noita joitakin tehtäviä väännettyä nyt pois..

Siispä hommiin..Toivottavasti tämän päivän pinosta tulisi vähän pidempi

!

~suviande ja öttiäinen 29+6~

Vierailija
2/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan koneelle ehtinyt muuta kuin pakollisille laskujen maksuille. Jotenkin on ollut nyt tosi aikaansaava olo ja kaikki ylimääräinen aika on mennyt pihatöissä tms. Kahden viikon " talvi" loma on mennyt kyllä ihan hujauksessa.

Töihin pitäisi sitten huomenna taas jaksaa vääntäytyä, en ymmärrä mistä löydän motivaatiota näille muutamille jäljellä oleville viikoille. Olokin kun on niin hyvä, etten kyllä kehtaa mennä saikkua hakemaan;-). Eli kai se on vaan pakko jaksaa painaa. Mulla on onneksi toukokuussa jonkun verran lomapäiviä, joten työpäivät ovat kyllä jo aika vähissä.

Täällä siis kaikki hyvin, kovasti jo kaivelen vauvanvaatteita esille ja tekisipä mieli jo pedata sänkykin valmiiksi;-).

Tulisi jo heinäkuu!!

Evius 28+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietin eilisen illan siivoten vaatehuonetta. Kooltaan 7m2 eli tavaraa mahtuu ja paljon. Tuli revittyä tavaroita vähän turhan reippaasti ja yöllä sitten valvoinkin mahakipujen kanssa. Kivut ei mielestäni olleet supistuksia mutta ikävää kipua koko mahan alueella. Siinä tuli yöllä kehiteltyä kaikenlaisia teorioita ja kaduttua koko siivousprojektia. Onneksi tänään on jo vähän parempi.

Mä kävin viime viikolla perusteellisissa verikokeissa ja ensi ma on neuvolalääkäri jossa samalla saa kuulla tuloksista. Soitin eilen tk:hon ja kysyin tarviiko varata soittoaikaa omalle lääkärille. Samalla täti linjoilla kertoi jonkun leukosyyttien ym. olevan koholla. Sitäkin asiaa saa mietiskellä koko viikonlopun ja kehitellä myös erilaisia teorioita... Aika ikävää...

Olo on kyllä periaatteessa ihan ok, mutta olen vähän sitä tyyppiä että mieleen tulee kaikkia mahdollisia ongelmia...

Ihanaa kun lumet on sulaneet ja pääsee vähän pihahommiin. Haravointi pitänee kai jättää miehelle tänä keväänä (ei kyllä iso menetys)...

- Antracite rv 26

Vierailija
4/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hattara4: Toivottavasti saat jäädä kotilepoon. Pakkolöhöily on aina tylsää, mutta kyllä kotiolot aina sairaalan voittaa. (Sitäpaitsi sairaalassa olo maksaakin.)

Itse olin edellisissä raskauksissa 10 ja 7 viikkoa sairaalassa, ruuankin toivat sänkyyn. Eilen sitten oli lääkäri (rv 26) ja tällä kertaa ei ole kohdun sisäsuu auennut vielä yhtään... Ihmeellistä, luuluin että aina seuraavassa raskaudessa pettää aiemmin. Kai tää on joku ihmeparantuminen.

suviande: Sinulle toivon että tuskainen tulehduksesi on alkanut jo parantua. Varmaan raskausaikana tavallistakin inhottavampaa.

Hyvää kevättä kaikille,

p75 26+2

Vierailija
5/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sairastettiin koko pääsiäinen nuhaa, jota oon pari kuukautta jo odottanu. Tietysti tämä viikko on ollu töissä tosi kiirusta, joten ihan puhkipoikkiväsyny oon ollu iltaisin. Nyt huomaa että vauhti on alkanu hidastumaan huomattavasti!

Lauantaina lähden käymään Helsingissä ja sanokaapas keskustasta joitain hyviä liikkeitä, joista löytyis äitiys- ja vauvanvaatteita ja tietty vauvantarvikkeita! Ikea kuuluu tietysti yhdeksi matkakohteeksi... :)

Masussa liikutaan kovasti ja nyt on alkanu painamaan kylkiluihin istues. Vähän ahdistava tunne. Täytyy mennä vielä huilaamaan ennen töihin lähtöä.

Kaikkea hyvää heiniksille!

AnnaMaria 27+1

Vierailija
6/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan keväistä ja lumet ovat kaikki sulaneet pihalta. Pian pääsee puutarhahommiin!

Olen ollut niin älyttömän väsynyt taas, väsyttääkö muita? Ja liikunkin onnettoman vähän... ehkä liikunta vähän piristäisi. Tänä aamuna heräsin viideltä, enkä saanut enää unta ja ajattelin lähteä aamukävelylle -linnut laulavat niin ihanasti. Mutta sitten en viitsinytkään pukeutua vaan kömmin takaisin sänkyyn, enkä millään olisi sitten seitsemältä herännyt, kun muu perhe oli lähdössä.

Vauveli voinee hyvin, kun liikuskelee taas ahkerasti. Vähän aikaa sitten olin tosi huolissani liikkeiden vähyydestä, mutta ehkä vauva oli vain sellaisessa asennossa, että liikkeitä ei niin paljon tuntunut.

Ikävä uusi vaiva on närästys... selällään nukkuessa ei vaivaa niin paljon, mutta selällään ei kai ole hyvä nukkua :(

No nyt pitää lähteä ulos tuon kaksivuotiaan kanssa, mukavaa kevätpäivää kaikille!

t. kertturuut, joka ei muista viikkoja (28? 29?)

Vierailija
7/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Pitää pinoutua ettei jää pinkka pieneksi ;) En oo mäkään taas hetkeen saanut aikaiseksi kirjoitella tänne. Mulla on myös motivaationgelmia töissä, ajatukset on lähinnä synnytyksessä ja vauvantarvikkeissa :) Työkavereitakin varmaan kohta alkaa jo rasittaa kun mä en osaa enää muusta puhua kuin vauva-asioista... No, odottakoot kun itse ovat samassa jamassa ;) Mulla on kyllä pää muutenkin ollut ihan kohmeessa tänään kun en saanut yöllä nukuttua. Että unettomia öitä täälläkin. Huomenna on sitten edessä sokerirasitus, toivon mukaan ei ole arvot koholla. Jännittää myöskin kohta tuleva äitipolikäynti jossa katsotaan vauvan asentoa, tosin on aika outoa että nyt jo sitä tarkistavat kun on vasta vk 31 ens viikolla?!? Vauva pyörii päivittäin mahassa ympäri vielä, viime yönäkin oli sellaiset möyrinnät että mun nahka oli hätää kärsimässä :) Mulla ei oo kumma kyllä vielä puutarhakärpänen purrut, vaikka yleensä oon jo lapion kanssa asennossa odottamassa että lumet sulais ja pääsis kukkapenkin kimppuun :D No, eipä siihen olis energiaakaan... Mulla on allkanut olla väsymystä ihan hirveesti, ei vaan jaksa mitään. Ja välillä sellaista pahoinvoivaa oloa ja haistaa taas kaikki hajut niinkuin alkuraskaudessa :P Viikonloppuna olisi edessä kaverin polttarit, saapa nähdä kauanko jaksan siellä viihtyä ja katsella muiden touhua. Hirveesti rasittaa oloa jo pelkkä hälinäkin. Noh, pitää mennä näyttäytymään edes. Onneksi siellä on yksi vastasynnyttänytkin äiti joka varmaan karkaa kanssa äkkiä pois, niin kehtaa sitten lähteä kesken. Onneksi ei mihinkään baareihin tarvi lähteä hillumaan vaan on saunakabinetti varattuna. Vaikka enpä mä mikään himosaunojakaan jaksa olla tässä tilassa :) Että tahti on kyllä hidastunut paljon, hyvä että selviää kotona esikoisen kanssa jos mies on pois.

No, meen nyt vielä jotain työasioita tekemään, plääh. Vielä vähän yli kuukausi äitiysloman alkuun....

T:Moonagirl rv 30

Vierailija
8/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan täältäkin!

Hattaralle kovasti tsemppiä, sairaalaan joutuminen ei ole kivaa, mutta kaikki vauvan parhaaksi:-)

Oma napa:

Tänään olin neuvolalääkärillä, kaikki hyvin. Sf- mitta huiteli jo 31 cm:ssä.. huhhu, tuntuukin että masua olis muillekki jakaa..

Ite piti stiksata pissa ja sain tietty sen liuskan näyttämään että olis valkuaista ollut jonkun verran, mutta hoitsun ja lääkärin mukaan liuska näyttää helposti et olis sitä valkuaista, vaikka ei ole... No verenpaineet oli normaalit: 111/63, ja olokin on hyvä.

Ainoo mikä mua vaivaa miltei joka päivä on vatsantoiminta. Joskus toimii, joskus ei, mutta ilmaa ja kipuja on harva se päivä.. Yölläkin heräsin viiltäviin suolistokipuihin.. :-( ja tietty se närästys.. mut siihen oon jo niin tottunu..

Painokin nousee hurjasti... taitaa olla jo 13kg:tä kasassa.. Syön kuitenkin normaalisti, ruokakaan ei mahdu kauhiasti enää, mut kaipa noita herkkuja tulee sit syötyä huomaamatta.. Ja kun tuo liikkuminen on niin kortilla..

Tytölle on ilmestynyt kuin tyhjästä hirveä allerginen ihottuma koko vartalolle. Raapii ittensä ihan vereslihalle ja on varmaa kipeä.. sain sitten tänään hänelle Ataraxia, jospa se ja kunnon voiteilla rasvaukset tehoais. Niin ja pitää varmaan nyt ruveta jättämään jotain ruoka-aineita pois joksikin aikaa.. Tuoretta omenaa epäilen, sitä kun meillä on syöty tosi ahkerasti.. Harmi vaan kun meillä nuo lapsukaiset on varsinaisia pupuja n oitten kasvisten ja hedelmien suhteen. Täytynee vaan keksiä jotain tilalle..

Toivottavasti se sun, Suviande, tulehdus helpottaa, tiedän miltä tuntuu :-(

Nyt iltapäiväkaffen keittoon!

Moikka vaan ja hauskaa päivänjatkoa..

maryanne + poika 28+3

Vierailija
9/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 viikkoa täynnä tänään, äkkiä aika on mennyt :-) tänään kasasin jo sängynkin vauvalle, kun ei tiedä milloin lähtö tulee tms...

Toivottavasti Hattara saat olla kotona :-) tsemppiä odotukseen!

Pitää kokeilla tuota suolajuttua, kun nyt on ruvennut vaivaamaan enemmänkin nuo kramppailut jalassa ja sain ystävältä yhtä dermosilin voidetta, mitä kuulema kannattaa kokeilla ja sopii raskaana olevallekin. Onko kellään kokemusta siitä?

Tänään olen pessyt viimeisiä talvivaatteita ym. varastoon pois tieltä, ihanaa kun lumet on sulannut terassilta, meinasin jos viikonloppuna laittaisi pöydä ym. ulos ja nauttisi sään salliessa kahvit ulkosalla.

Mutta nyt pitää mennä huilaamaan, kun päivä on tullut touhuttua ja tänään oli neitin muskaripäivä, no, ei sitäkään ole kuin muutama kerta ja sit tulee tauko siihenkin hommaan.

Voimia kaikille!!!

T:Tupuhupuna+ eemeli rv 26

Vierailija
10/10 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas pinon pohjalla... Jotenkin aina virkistyn,kun saan pipanat unten maille;-)

Hattara: On tainnut mennä ohi meikäläiseltä,että mikä sinua on sairaalaan ajamassa? Supistelut? Toiv. saat lepäillä kotona ja joku hoitelee lapsosia samalla;-) Itsellänikin lapset -99, -00, ja -04...hulinaa riittää. Ja siivottavaa koko ajan sekä se pyykin määrä!

Ite: Ihme ja kumma: närästys on hävinnyt! mitähän kummaa on tapahtunut...nyt sen pitäisi olla pahenemaan päin,mutta ei.hävisi kuin tuhka tuuleen! en kyllä valita. paikalle on tullut pohkeiden enteilevä kipu ja odotan milloin kramppaa...Mieskin oli sitä mieltä että suolan puutetta kun pohkeita kivisti ja päässä huimasi eilen illalla ja tilasi sitten pizzaa;-)

Tämä ilta on mennyt niin tiiviisti intersnetissä rengasliinaa metsästäen kirppareilta,että unohdin Everwoodin ja teharin kokonaan! Surku. Mutta sain kuitenkin myytyä kaksi pitkää liinaani ja melkein varmasti ostettua Vitmin:-) No nyt kai on mentävä nukkumaan,että jaksaa aamulla puistoon,mikäli ilma sallii...Öitä!