Ole lopettanut jauhelihan syömisen.
Olen syönyt kanaa vain enkä muuta lihaa oikeastaan 11 kuukauteen. Mitään jauhelihaa en ole syönyt kun ennen siitä tein ruokaa 3 kertaa viikossa. On oikeastaan hyvä olo ja elämä parantunut kun rasvaiset lihat jääneet kauppaan
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän tosi harvoin nautasikajauhelihaa. Silloin jos teen tomaattijauhelihakastiketta. Broilerin jauhelihaa käytän pari kertaa kuussa linssikeittoon.
Tosi hyvä kun kerroit tuon meille. .... kiitooossss 🤭🤭🤭🤭😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän tosi harvoin nautasikajauhelihaa. Silloin jos teen tomaattijauhelihakastiketta. Broilerin jauhelihaa käytän pari kertaa kuussa linssikeittoon.
Tosi hyvä kun kerroit tuon meille. .... kiitooossss 🤭🤭🤭🤭😂😂😂
Ole hyvä! Haluatko että kerron vielä jotain muutakin ruokaan liittyvää?
Samoin, aloin sen sijaan syön jauhenlihaa jota saadaan jauhen eläimestä. On muuten läheistä sukua kebab eläimelle, josta saadaan kebablihaa. Molemmat on kyllä hyvettiä.
Jauhelihaa saa myös vähärasvaisena sekä kananlihasta jauhettuna. Eli ei ole mitenkään sanottua että jauheliha = rasvainen liha
Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin.
Joskus prismassa ei myyty jauhelihaa pitkään aikaan niin loppui se minun jauhelihan ostaminen siihen. Olen pärjännyt hyvin ilman lihaa. Ostan kanasuikaleita ja syön riisin kanssa. Ennen tein usein lasagnee mutta nyt en ole tehnyt 11 kuukauteen.
T: ap
Kaiken voi jauhaa. Itse jauhoin omapyytämäni hauen ihan sellaisella käsin veivattavalla myllyllä.
Siitä tuli sitten haukijauhelihaa ja tein kalapullia.
Ei liha tarkoita vain nautaa/sikaa. Ihmispolossakin on lihaa.
Kyllä,
lihapullille, spagetti bologneselle ja lasagnen.