Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pysyn lopettamaan miehelle huutamisen ja riehumisen??

Vierailija
20.04.2006 |

Lapsille huudan hyvin harvoin. Puran kaiken pahan olon mieheeni. Mikä neuvoksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies räyhäisi jatkuvasti sinulle. " älä tee muille sitä, mitä et haluaisi itsellesi tehtävän"

Vierailija
2/2 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sää saavutat huutamisella? Tuntuuko että mies ymmärtää paremmin jos karjut?? ;)

Mulla on lapsille pitkä pinna. Oon huomannu että huudan jos lapset huutaa, en huuda jos tekee tyhmyyksiä.. Mies taas toisinpäin..

Pinna mulla riittää lapsille -koska ne on lapsia ja niitten " kuuluukin olla" hankalia, mies taas on aikuinen ja luulis tajuavan vähemmästäkin..!

Me joskus alkuaikoina huudettiin paljon, mies rakastaa väittelyitä ja mää taas en tykkää jos vaan selitetään sitä omaa mielipidettä vaikka se olis kuinka väärä. Sitte mies lakkas väittelyn ja mää huutamisen (koska onhan se aikuinen eikä tyhmä vaikka olisi erimieltä mun kanssa).

Joskus pitää tehdä kompromisseja ja löysätä välillä pipoa. Aina ei saa itse alistua, puhuminen auttaa paljon koska silloin toinen saa selville toisen mielipiteen ja tietää että toinen tekee nyt palveluksen. Ei siis kannata omassa hiljasuudessaan löysätä ja kun on viiskytä kertaa antanu periksi niin loppuu pinna ja huutaa että aina antaa periksi

-toinen saattaa meinaan aatella ettet oo tehny myönnytyksiä vaan oot ollu samaa mieltä.

Jos juttu meinaa riistäytyä käsistä huutoon niin kaks pikaratkasua: sano et sun tekis mieli huutaa ja pyydä et jatkatte juttua kun taas jaksat puhua ja KUUNNELLA toista.

TAI tää meijän tapa: sovitte yhdessä että jos alkaa keskustelu muuttuun huutamiseksi niin siitä sanotaan toiselle; " kulta mää kyllä kuulen ihan tavallisellakin äänellä" -ja se pitää ottaa sitten vastaan oikein että rajottaa äänenkäyttöä eikä karju takasin et ei kyllä siltä näytä.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi