Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti flunssassa ja hermot riekaleina...

Vierailija
07.03.2006 |

Viikon oli lapset kuumeessa ja yskässä, enää vain nenät vuotaa... Nyt on sitten äiti ihan raato, kuumetta 40 astetta. ei kertakaikkiaan jaksaisi tehdä yhtään mitään... Ruoat olen toki täällä väsäillyt ja alkaa vaan olemaan puhti kokonaan pois...

Mies tuli töistä ja kysyi " onko kahvia" kun ei ollut keitti itse, minä makasin sohvalla... Mies sai kahvin juotua ja painui nukkumaan " väsyttää niin kamalasti" ilmoitti mennessään...

Minä niin odotin, että saan vähän apua lasten kanssa kun mies pääsee töistä, että ei tarvitse koko aikaa nousta sohvalta katsomaan miksi ihmeessä on niin hiljaista, mitä kummaa tapahtuu eteisessä ja onko taas joku tietokoneen tai jonkun muun kimpussa...

Pitäisiköhän soittaa varamiespalveluun, että täällä kaivattaisi hyvin koulutettua ja asiallista kotiäitiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaivattaisi pikemminkin kunnollista isää mikä hoitaa osansa??

Vierailija
2/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei " onneksi" ole lasta hoidettavana, lapsikin kun joutui sairaalaan influenssan takia joten voin lepäillä. Säälittää vaan pieni, kun se on nyt yksin sitten sairaalassa :``(

Vierailija
4/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ruuaksi pizzaa ja jätä laatikot lojumaan. Oikeasti, mä en tajunnut levätä ja nyt mulla on keuhkoputkentulehdus ja vielä hirveämpi olo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan