No niin lastensuojelun id... lapsi taas itkee ettei mene isälleen
Ai että mä olen taas vihainen kun lapsi tuossa itkee ettei mene isälleen. Olen vuosia sitten anellut apua moneltakin suunnalta, mutta ei, ls uskoo narsisti-isän valheet ja kyttää mua! Mua, johon lapsi luottaa ja joka pidän siitä hyvää huolta. Tuntuu niin pahalta ja raivostuttaa. Sanoin lapselle etten voi auttaa tässä asiassa, että kaikkeni olen yrittänyt, turhaan. Olen pyytänyt apua vaikka mistä ja voi luoja mitä kaikkea olen saanut nähdä ja kokea...usko ihmisiin ja heidän minkään sortin älyllisiin kykyihin on kyllä karissut kokonaan näinä vuosina. On ollut suorastaan irvokasta katsoa kun tyhjäpäiset kukkahatut istuu vastapäätä ja jauhaa tyhjää tajuamatta _mitään_, tuskin edes kuuntelevat mitä sanon. Onnea i darit, näin pilataan varmasti lasten lapsuus! Lastensuojelu, mikä VITSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tietäisittepä miltä tuntuu pakottaa lapsi menemään paikkaan jonne ei halua ja jossa on turvaton ja huono olla ;-(
Kommentit (51)
Mistä ihmeen syystä lastensuojelu on teillä tuossa hääräämässä?
Ja olet pannut tuollaista miestä ja hänen geeneillään pentukin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Äiti käännyttää lasta, joka on nykyään rikos.
Vierailija kirjoitti:
Isä teki aikoinaan turhaksi todettuja ilmoja. Itse tein viimeisimmän kun en jaksanut isän uhkailuja ym. Isää uskotaan (hölmöt uskoo mitä vaan kun joku pokkana selittää) kun nämä korkeakoulutetut ei tunnista väkivaltaa josta itse(!) toisinaan puhuvat eli henkinen, taloudellinen ym. jos ei itkettäs niin naurattas...
Vierailija kirjoitti:
Paljonko käännytit? Narsisti. Haukkumalla isää, haukutut myös lasta.
Aatteles, kaikki iskät eivät ole mukavia tai ajattele lasten etua. Omani mukaan lukien. Oma äitinikin yritti kaikin tavoin auttaa meitä lapsia, ettei olisi tarvinnut mennä isän luokse. Eipä paljoa apua herunut lastensuojelusta. Onneksi ollaan jo aikuisia, ei tarvitse nähdä enää koskaan sitä kusipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja väkivaltako ei ole?! Kuule en ole lapselle puhunut mitään vaan ihan itse itkee ettei halua mennä. Missä lalalandissä sä oikein elät? Harhoihin on myös olemassa lääkkeitä.
En itsekään haluaisi viedä lasta sellaiseen paikkaan jonne lapsi ei halua ja itkee sitä. Lapsen itku on raastavaa. Tapahtuuko siellä jotain ikävää? Itseäni huolettaisi, että mitä isä tekee lapselle. Tee valitus niistä sossutantoista ja kerro, että lapsi itkee eikä halua isälle.
En oikein nyt tavoita ongelmaasi, miten odotat lastensuojelun tilanteessa toimivan?
Kai ne lasta on haastatelleet jos vuosia jo jatkunut.
Sinä valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä kaikkihan näkyi jo ensimmäisillä treffeillä...eiku...ja kuule jos sä ikinä olet katuojassa, niin potkimaanko siihen vielä pitäs tulla? Mee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä teki aikoinaan turhaksi todettuja ilmoja. Itse tein viimeisimmän kun en jaksanut isän uhkailuja ym. Isää uskotaan (hölmöt uskoo mitä vaan kun joku pokkana selittää) kun nämä korkeakoulutetut ei tunnista väkivaltaa josta itse(!) toisinaan puhuvat eli henkinen, taloudellinen ym. jos ei itkettäs niin naurattas...
Lapseni on lastensuojelun asiakas, syystäkin. Jos teillä on vain aiheettomia ilmoituksia, ei ne johda asiakkuuteen.
Minkä ikäinen lapsi on? Meillä jo sen verran vanhempi, etteivät sosiaalityöntekijät edes pakota lasta tapaamaan etävanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja väkivaltako ei ole?! Kuule en ole lapselle puhunut mitään vaan ihan itse itkee ettei halua mennä. Missä lalalandissä sä oikein elät? Harhoihin on myös olemassa lääkkeitä.
Tee rikosilmoitus. Mutta muista, että aiheettomasta ilmoituksesta saat ne koulutetut kimppuusi.
Onko sinulla rsim. Mielenterveysongelmia?Masennusta?
Tunnen tuskasi. Lapsi sentään vielä menee itkemättä isälleen, mutta lasten suojelusta saatu apu on ollut yhtä tehokasta kuin kasa lantaa.
Ne ovat ihan kädettömiä isän henkisen ja fyysisen väkivallan suhteen, joka koskee myös lapsia vaikka minuun kohdistuukin.
Isä pahoinpitelee minua lastrn nähden, tunkeutuu väkisin asuntoon jne.. Oikeuslaitos toimii hitaasti, vie varmaan vuosia asioiden käsittely. Ja lastensuojelu vain lässyttää. Isän oikeudet ovat isot ja.käsittämättömintä on se, että ne vielä naamioidaan lapsen oikeuksien taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä kaikkihan näkyi jo ensimmäisillä treffeillä...eiku...ja kuule jos sä ikinä olet katuojassa, niin potkimaanko siihen vielä pitäs tulla? Mee pois.
Annoit siis ekalla treffillä? :-D
Vierailija kirjoitti:
En oikein nyt tavoita ongelmaasi, miten odotat lastensuojelun tilanteessa toimivan?
Niin mietipä sitä...(et voi olla tosissasi...???)
Mitä lapsi sanoo syyksi,ettei halua mennä isälleen?
Muista myös, että lapsi voi yrittää miellyttää teitä kumpaakin ja puhuu isälleen eri asioita.
En tiedä tapausta, mutta joskus hirveetä katsoa, kun lapset riitakapulana. Se lasten tuska.
Miten tämä tosiaan liittyy mielestänne lastensuojeluun? Lastensuojelun sosiaalityöntekijöillä on päätösvalta lapsiin liittyvissä asioissa silloin, kun lapsi on kiireellisesti sijoitettu tai huostassa. Muutoin vanhempien/huoltajien tulee sopia tapaamisista. Lastensuojelu voi niihin puuttua esimerkiksi siinä tapauksessa, että toinen vanhemmista antaa lapsen tavata vanhempaa, joka aiheuttaa lapsen turvallisuudelle vakavan, välittömän vaaran. Toimenpide on silloin viimekädessä sijoitus, jolloin lastensuojelussa voidaan turvata lapsen tilanne tekemällä päätös yhteydenpidon rajoittamisesta.
Jos lapsi siis oireilee isän tapaamisia niin silloin sinun täytyy a) pyrkiä sopimaan tapaamisista toisella tapaa, b) viedä asia oikeuden ratkaistavaksi ja/tai c) jättää noudattamatta tapaamissopimustanne, jos näet sen lapsen edun mukaiseksi. Tuolloin tapaavalla vanhemmalla taas on oikeus hakea täytäntöönpanoa ja tuolloin tilannetta selvitetään oikeudessa. Lastensuojelulla näissä asioissa ei tosiaan ole roolia avohuollossa, jolloin oletuksena on, että kyseessä on sen verran täysipäiset vanhemmat, että pystyvät lapsen edun turvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas syy, miksi lapset tulisi määrätä aina isilleen tai sitten huostaanotettaviksi.
Emme tiedä tässäkään tapauksessa todellisia taustatekijöitä saatikka äidin kieroiluja.
Kuitenkin on kaikille selvää, ja toditetuksi tullutta mitä naisten kasvattamista lapsista on tullut, ainoastaan vain edesvastuuttomia ja selkärangattonta ihmisjätettä.
Tämä lähes poikkeuksetta.
Sinä olet tästä hyvä esimerkki.
Lastenvalvoja tekee tapaamissopimukset. Nyt tulee ajatus, että isäon ilmoittanut äidin vuoksi lastensuojeluun. Joskus nämä tilanteet karkaavat normaaleiltakin käsistä katkeruuden ja vihan vuoksi.
Ota yhteys lastenvalvojaan. Menkää miehen kanssa sinne keskustelemaan. Toista vanhempaa vastaan ei saa lasta käännyttää, siihen puuttuu lastensuojelu.
Paljonko käännytit? Narsisti. Haukkumalla isää, haukutut myös lasta.