Julkkis, jonka olet nähnyt livenä, mikä yllätti?
Oliko pitempi, lyhyempi, kauniimpi...kuin kuvissa tai filmillä?
Kommentit (157)
Tiina jylhä. Pienempi luonnossa,oletin että ois tosi pitkä ja harteikas.
Takavuosien Miss Suomi yllätti lyhyydellään,oli minua lyhempi vaikka hänellä oli korkkarit jalassa ja minulla tennarit. Hänen piti olla reippaasti yli 170cm ja minä olen 168.
Satu Taiveaho näyttää sirolta kuvissakin mutta hän oli niin pieni ja siro että ajattelin hänen kaatuvan jos puhallan!
Katoin et kuka ihan suattanan pitkä äijä lompsii vastaan, no sehän oli Danny. Iso D todellakin!
Linda Lampeniuksen hentoisuus yllätti.
Hectorin näkeminen käpylässä, eräässä kaupassa yllätti minut se, että hän on niin pitkä iso mies.
Miika Nousiainen on oikeasti sellainen höpöttäjä, kun sanoo olevansa.
Teemu Selänne olikin lyhyempi ukko kuin olin kuvitellut.
Jari Litmanen oli nuorena livenä hentoinen mies. En tiedä, onko pyylevöitynyt vanhemmiten.
Matti Nykänen nähnyt monta kertaa selvänä ja kännissä ja aivan samanlainen kun lehtikuvissa tai tv:ssä.
Tauski, aikoinaan Jkl.ssä paljon kun Virpin luonna kävi, paljon lyhyempi kun kuvat näyttävät.
Janne Katajan nähny joskus Riksun Prismassa. Oli siinä lyhyt ja punakka ukko 🤭
Jari Tervo oli tosi mukava ja hauska seuramies. Hänestä on paljon kerrottu, että olis vähän öykkäri.
Tanja Karpela oli tosi hento ja pieni. Ei ollut mitenkään pitkä, korkeintaan 168cm.
Cheek, yllättävän huomaamaton ja pieni. Meinasin kävellä pariinkin otteeseen päälle illan aikana. Oli mm. Diandran seurassa joka taas oli yllättävän valovoimainen nainen.
Mira Salo, takavuosien missi. Yllätti että oli luonnossa käsittämättömän kaunis ja pidempi kuin oletin.
Matti Vanhanen, todella kookas ja karismaattinen mies vaikka vaikuttaa täydeltä harmaavarpuselta.
Huippumalli haussa Miss J, kahvilassa Helsingissä. Vaikutti tiukalta ohjelmassa mutta olikin todella ystävällinen ja kohtelias kaikille.
Pks:lla näkee usein julkisuudesta/tv:stä tuttuja. Monet näyttää pienemmiltä kuin tv:ssä. Ja tottakai arjessa jossain marketissa paljon homssusemmilta kuin siellä salkkareissa. Karita Tykkä kyllä oli luonnossa, juurikin siellä Prismassa, yhtä kaunis kuin lehdissä tms, Sara Parikka taas näytti hyvin "arkisemmalta".
Bernie Ecclestone. Oli pieni ukonkäppänä.
Mauno Koivisto, Matti Vamhanen, Jan Andersson.
Julmetun pitkiä miehiä kaikki.
Jussi Lampi on VALTAVA mörssäri! Tiesin pitkäksi ja isoksi, mutta härregyyd. Jääkaappipakastimen kokoinen mies, huh!
Olen nähnyt livenä Amanda Harkimon jossain kauneusmessuilla sekä Suvi Pitkäsen lapissa DJ:nä. Molemmat olivat luonnossa kauniimpia ja näyttäviä.