Millainen on tuntemasi Ville?
Kommentit (23)
Laiska ja lihava. Upea mies kerta kaikkiaan.
Tunnen kolme Villeä. Yksi heistä on rikas maajussi, toinen on erityislapsi ja kolmas on muistisairas vanhus.
Ihana Ville! Vaalea ja komea. Vähän sellainen vakavan oloinen aluksi, mutta todella mukava ja hyvä tyyppi. Aikalailla sellainen lempeä suomalainen mies. Ja kiva vartalo myös, hyvä hartialinja ja sopivan treenatut hauikset.
Ruskea, mustat jouhet, yrittää aina kaikenlaisia kepulikonsteja. Poni.
Juu urheilullinen, tosi fiksu, pitkä, komea
Tunnen kolme n. kolmekymppistä Villeä. Jokainen heistä on ihan komea ja muuten ok, mutta kaikki ovat pettäneet seurustelukumppaneitaan mennen tullen (en ole ollut se toinen osapuoli missään tapauksista). Ymmärrän kyllä, ettei nimi miestä pahenna, mutta surullinen sattuma muuten.
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen fiksu, urheilullinen, positiivinen ja komeakin
Tunnetaankohan me sama henkilö, koska kuvauksesi osui ihan nappiin minun tuntemani Villen kohdalla. :)
Yläasteella luokallani oli kaksi Villeä. Molemmat pitkiä ja vaaleita. Toisesta tuli menestyvä lääkäri ja toisesta päihteiden väärinkäyttäjä.
Huoh. Muutama vuosi sitten kaikki pojat olivat Villejä. Nykyään ovat enää villejä.
Tunnen 3 Villeä, jotka kaikki on vähän vastuuttomia, jännästi samaan aikaan sisään- ja ulospäin suuntautuneita. Kovia juomaan alkoo. Hauskoja, huumorintajusia tyyppejä.
Tunnen nyt kaksi Villeä. Molemmat rankasti alkoholisteja, eri paikkakunnilla. Kaikki Villet on aina olleet päihdeongelmaisia, pönäköitä reppanoita, periaatteessa tosin kilttejä.
Mun tuntema Ville on vaalea, hän on hyvin hiljainen introvertti.
Villet ei lasiin sylje. Ovat niitä, jotka poistuvat ravintolasta vasta valomerkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ruskea, mustat jouhet, yrittää aina kaikenlaisia kepulikonsteja. Poni.
Ihana! Lämpimiä taputuksia Villelle!
Ai tämä mun Ville. Silmälasit, akateeminen tosikko. Kokkaa ja urheilee. Haluu kihloihin, minä nyt hetken vielä emmin. Saisin:
* taloudellisesti turvatun elämän
* tasapaksun ja rauhallisen kumppanin
* ei ole mustasukkainen eikä pitkävihainen
* ei ole miehekäs, enempi vähän naisellinen
Miksi emmin?
No kun ei ole miehekäs eikä hyvä sängyssä.
Voi Ville, mistä löytyis se äijämeininki ? Sinä viet minä vikisen. Siksi minä emmin.
Äärimmäisen fiksu, urheilullinen, positiivinen ja komeakin