Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se ikä ero yhtä tuomittavaa toisin päin?

Vierailija
15.03.2018 |

Olen siis 22 vuotias mies ja tutustunut erääseen 37v naiseen. Mitäs mieltä olette tästä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä.

Tulee mieleen että teillä on jokin panosuhde joka loppuu viimeistään naisen vaihdevuosiin tai ap:n haluun miettiä perheen perustamista. Tämä on varmaan se klassisin ennakkoluulo.

Vierailija
2/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero. 22-vuotias, 37-vuotias. Ei se ikä mutta se järki.

Oma mieheni on mua 12 vuotta nuorempi, joten siitä voit päätellä mitä mieltä olen ikäeroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi kuulostaa sairaalta, toi on tuomittavampaa.

Vierailija
4/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö sitä naista sairaana vai minua? Varmaan molemmat ollaan😀

Ap

Vierailija
5/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraapa viestien sisältöjä ja nuolia niin saat selville kumpi on tuomittavampaa. :)

Vierailija
6/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun mielestä toi on noin päin tuomittavaa, hmm, pidän sitä naista sairaana.

Vierailija
7/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä siinä.

Tulee mieleen että teillä on jokin panosuhde joka loppuu viimeistään naisen vaihdevuosiin tai ap:n haluun miettiä perheen perustamista. Tämä on varmaan se klassisin ennakkoluulo.

Juu no ei me naimisiin olla menossa ja on siitä puhuttu että ei tämä välttämättä lopullista ole mutta mitä sitte

Ap

Vierailija
8/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuomittavaa mihinkään suuntaa kun molemmat osapuolet vaan on täysikäisiä.

Vierailija
9/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun mielestä toi on noin päin tuomittavaa, hmm, pidän sitä naista sairaana.

Mikä siitä naisesta tekee sairaan? Kerro nyt vähän tarkemmin

Ap

Vierailija
10/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehuskeleeko tämä nainen sun seksitaidoilla iltapäivälehdessä? Kohteleeko kuin olisit joku statuksen osoitin? Palkinto, jota näytellä? 

Kyllä -> Sairasta. Ansaitset parempaa.

Ei. Hän kohtelee minua ihmisenä. -> Tehkää mitä lystäätte.

Vierailija
12/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kehuskeleeko tämä nainen sun seksitaidoilla iltapäivälehdessä? Kohteleeko kuin olisit joku statuksen osoitin? Palkinto, jota näytellä? 

Mä luulen että kukaan ei olis kateellinen vaikka kehuskelisikin. Kateus se on mikä paistaa tässä Perälä keississä.

Ap

Vierailija
13/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että kukaan ei olis kateellinen vaikka kehuskelisikin. Kateus se on mikä paistaa tässä Perälä keississä.

Ap

Perälä älä jaksa.

Vierailija
14/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön niinkus tykkää. Elämä opettaa eläjäänsä. Itse pidän tasapainoisista ja ns viisaista tyypeistä. Sellaisen kanssa voisin seukata. En ole vielä kokenut turvallista syliä vaan aina tunnun vetävän puoleeni vinkvonkkaajia. Nyt 44v tiedän mikä minulle on hyväksi ja että sekuntiakaan en uhraa suhteelle jolla ei ole tulevaisuutta. Parempi niin.

Vierailija
15/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Perälä älä jaksa.

Olen ihan oikea ap.

Vierailija
16/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sitten olen varmaan sairas näillä kriteeteillä. Mies 12-v. nuorempi. Ihan normaalia elämää eletään, eikä sitä toisen ikää tule mietittyä mitenkään. Ja pelkästä panosuhteesta ei ole kyse. Yhdessä oltu 5 vuotta.

Vierailija
17/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki epätavallisempaa niin päin että nainen on vanhempi, ja varmasti saa osakseen enemmän kauhistelua.

Musta hyväksikäytön ja manipuloinnin riskit sun muut jotka noissa parikymppisten suhteissa vanhempien kanssa on ongelmallisia vaikuttaa olevan vähäisempiä kun nainen on se vanhempi. Mutta tietenkin se voi värittää näkökulmaani että pystyn samastumaan helposti nuoren, haavoittuvaisen naisen asemaan ja minulla on miesten paskuuteen parisuhteissa paljon henkilökohtaisempi tuntuma kuin naisten.

Eikä noi ikäerojutut ole musta muutenkaan mitenkään periaatteellisesti tuomittavia. Tapailen itse tällä hetkellä 18-vuotiasta poikaa (olen 31). Tuskin tästä mitään vakavaa tulee, mutta tuskin mitään pahaakaan, ja sen sijaan paljon hyvää meille molemmille.

Vierailija
18/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sitten olen varmaan sairas näillä kriteeteillä. Mies 12-v. nuorempi. Ihan normaalia elämää eletään, eikä sitä toisen ikää tule mietittyä mitenkään. Ja pelkästä panosuhteesta ei ole kyse. Yhdessä oltu 5 vuotta.

Millä kriteereillä? Peräläähän arvosteltiin siitä, että hän toi naisystävän petitaitoja esille iltapäivälehdessä ja vaikutti brassailevan hänen nuorella iällään ja ulkonäöllään kuin se olisi Perälälle jokin meriitti. Ja muutenkin tehnyt kyseenalaisia kommentteja julkisuudessa naisiin liittyen. Mm. "pientä korvausta" vastaan tarjosi kotiaan festareille tuleville naisille ja tytöille yöpymispaikaksi. Naismyyjälle, joka kertoi housujen alennuksesta Perälä vastasi, että myyjä voisi tulla makkarin puolelle näyttämään, lähteekö hänen (myyjän) housut pois jalasta 100%:sti jne. Tarkoitatko näillä kriteereillä?

Vierailija
19/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomittavaa? Ei ole yhtään mitään tuomittavaa missään ikäerossa mitenkään päin, kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä ja henkisesti tasavertaisia.

Vierailija
20/22 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki epätavallisempaa niin päin että nainen on vanhempi, ja varmasti saa osakseen enemmän kauhistelua.

Musta hyväksikäytön ja manipuloinnin riskit sun muut jotka noissa parikymppisten suhteissa vanhempien kanssa on ongelmallisia vaikuttaa olevan vähäisempiä kun nainen on se vanhempi. Mutta tietenkin se voi värittää näkökulmaani että pystyn samastumaan helposti nuoren, haavoittuvaisen naisen asemaan ja minulla on miesten paskuuteen parisuhteissa paljon henkilökohtaisempi tuntuma kuin naisten.

Eikä noi ikäerojutut ole musta muutenkaan mitenkään periaatteellisesti tuomittavia. Tapailen itse tällä hetkellä 18-vuotiasta poikaa (olen 31). Tuskin tästä mitään vakavaa tulee, mutta tuskin mitään pahaakaan, ja sen sijaan paljon hyvää meille molemmille.

Hyi helvetti, mikä sua oikein vaivaa? Oletko jotenkin jälkeenjäänyt? vai miksi teinit kiinnostaa?