Onko keski-ikäinen mies pyöräilytrikoissa hot or not?
Kommentit (103)
Minkään ikäinen mies ei ole hynännäköinen pyöräilytrikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä. Mutta hyvät naurut niistä saa.
Oletko nyt täysin rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet sitten pukeutuvat niin tiukkoihin housuhin pyöräillessään. Eiväthän he aja kilpaa.
Riippuu kropasta, 160kg ei näytä niissä kovin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet sitten pukeutuvat niin tiukkoihin housuhin pyöräillessään. Eiväthän he aja kilpaa.
Kai ne ovat hyvät pyöräillessä. Tuskin kaikki miehet ovat niin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä, että tekevät vaatevalintansa sillä perusteella, mikä vetoaa naisiin. He käyttävät trikoita itsensä, ei naisten takia :D
Enemmän hirvittää naiset, jotka survovat itsensä mihin hyvänsä legginseihin jne. yoga-juttuihin ja makkarat pursuavat vyötäröllä. Tulee kylmiä väreitä kuvotuksesta ja myötähäpeästä! Moni trikoomies on tiukassa kunnossa, valitettavan moni ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmanvastus on pienempi verrattuna "lökäpöksyihin", eivätkä nämä hinkkaa mistään, jos tulee pidempää lenkkiä työmatkaa jne.. Se on toki totta, että +100kg möhömaha, jonka reidet hakkaavat polkemisen tahdissa mahaan maantiepyörällä ajaessa on puistattava näky. Kannattaa kuitenkin muistaa se, että oli millainen makkaratrikoopolkija hyvänsä, niin on kuitenkin päässyt sohvalta liikkeelle. Jos jokainen keski-ikäinen kaljamaha vetäisi trikoot jalkaan ja lähtisi liikkeelle, niin yhteiskunta säästäisi melkoisen määrän rahaa terveydenhuollossa, vaikka naiset nauraisivat rivissä pitkin baanaa:)
3/10. Kyllä. Täysin, totaalisesti rehellinen. Ihan hirvee näky.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava oot.
Miksi näin?
Sekä miehet että naiset, minkä ikäiset hyvänsä, näyttävät naurettavilta tiukoissa trikoissa. Salilla tai muuten urheillessa sillä nyt ei ole väliä, mutta ihan "arkihousuna" iso NOT.
Keski-ikäinen mies NOT
Keski-ikäinen mies pyöräilyteikoissa HELL NO
ai taas tämmönen mihin ap itse vastailee? aika nolo oot
Vierailija kirjoitti:
ai taas tämmönen mihin ap itse vastailee? aika nolo oot
Olet väärässä. Tulin just takaisin.
-ap-
Minä pyöräilen vanhoissa puuvillaverkkareissa ja olen saanut pelkästään ihailevia katseita ikäisiltäni tai vanhemmilta naisilta. Kiitoksia niistä!
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies NOT
Keski-ikäinen mies pyöräilyteikoissa HELL NO
Hienointa tässä ihmiselämässä on se, että jokainen tulee olemaan keski-ikäinen, jos hyvin käy ja nuoremmat nauravat:) Siinä vaiheessa kun oma miehesi on keski-ikäinen ja itselläsi allit roikkuvat entisten lihaksikkaisten käsivarsien alla, rintojen tasolla, niin voit lämmöllä muistella, kuinka keski-ikäinen mies on NOT:)
Arvid kirjoitti:
Minä pyöräilen vanhoissa puuvillaverkkareissa ja olen saanut pelkästään ihailevia katseita ikäisiltäni tai vanhemmilta naisilta. Kiitoksia niistä!
Kunnioitan.
Hirveitä. Mutta hyvät naurut niistä saa.