Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tunnistaa tyylillisesti yli 30 vuotiaan? :)

Vierailija
15.03.2018 |

Siinäpä se kysymys jo tulikin...eli onko tyyli alkanut jo jämähtää, farkut olemaan väärän mallisia ja pituisia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on alkanut pukeutumaan tunikaan ja mataliin kenkiin ja kruunaa asun aina värikkäällä huivilla.

Vierailija
2/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää vaihda pillifarkuista leveisiin. Siis jos aikoinaan lähti edes pillimuotiin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rokahtavasta tyylistä mustine pillifarkkuineen.

Vierailija
4/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää vaihda pillifarkuista leveisiin. Siis jos aikoinaan lähti edes pillimuotiin mukaan.

Yli 30 ei käytä pillifarkkuja, koska ne olivat nolot hänen nuoruudessaan :D

Vierailija
5/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 30 ei käytä pillifarkkuja, koska ne olivat nolot hänen nuoruudessaan :D

Käyttää todellakin.

Vierailija
6/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa upeasta ja persoonallisesta tyylistään, koska on löytänyt itselleen sopivan sellaisen eikä enää mene muodin perässä ;)

Vierailija
7/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatteet on ostettu H&M:stä.

Vierailija
8/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvoista. Mitä ohuemmat sen lähempänä kuuskymppinen lady kyseessä!

Vierailija
9/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on lähinnä yli 35-vuotiaiden juttu, mutta pyöreät, ohuet kulmakarvat tai ns. siittiökulmakarvat.

Vierailija
10/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se kysymys jo tulikin...eli onko tyyli alkanut jo jämähtää, farkut olemaan väärän mallisia ja pituisia?

Mielenkiintoinen kysymys ja osittain pitänee ehkä paikkansa minun tapauksessani mutta syynä ei ole ikä vaan työpaikka. Tietynlainen väsymys muutenkin saattaa olla tavallisempaa työssäkäyvien tai perhearkea pyörittävien keskuudessa - jos ei jaksa panostaa niin ei jaksa.

Itse olin hyvin huoliteltu vielä pari vuotta sitten. Nyt työstressi on niin valtava etten jaksa tehdä enää iltaisin ruokaa tai siivota kotona. Hyvä että jaksan aamulla kammata tukan kun lähden töihin. Lomalla ja bileisiin panostan mutta arkisin ei enää jaksa.

Rahaa tosin on mutta ei sitä ehdi edes käyttää näillä voimilla...

T. stressaavan työpaikan uhri

Vierailija
11/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset siirtyvät huomattavasti lyhyempään hiusmuotiin 30 ikävuoden tienoilla verrattuna nuorempiin naisiin ja tyttöihin, joilla saattaa olla pitkät puoleen selkään asti ulottuvat hiukset. 

Vierailija
12/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat yli 30-vuotiaat eivät peitä nilkkoja talvella. Eli toisin sanoen ottavat huomioon sään- ja vuodenajan pukeutumisessaan. Yli 30-vuotiaat ovat löytäneet myös yleensä oman tyylinsä eli eivät mene viimeisimpien trendien mukaan, vaan sen mukaan, mikä sopii omalle vartalolle. Eivät myös lähde sen takia kaikkiin trendeihin mukaan, koska he ovat ne jo kerran kokeneet (esim. nyt muodissa vilahtaneet 80-luku, 90-luku ja 2000-luku). Eli muotijutuista valitaan vain ne, joiden arvioidaan kestävän aikaa. Niihin trendeihin, joiden tiedetään aikaisemman kokemuksen perusteella näyttävän kohta taas hölmöiltä, ei tuhlata rahaa.

Vierailija
13/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat yli 30-vuotiaat eivät peitä nilkkoja talvella. Eli toisin sanoen ottavat huomioon sään- ja vuodenajan pukeutumisessaan. Yli 30-vuotiaat ovat löytäneet myös yleensä oman tyylinsä eli eivät mene viimeisimpien trendien mukaan, vaan sen mukaan, mikä sopii omalle vartalolle. Eivät myös lähde sen takia kaikkiin trendeihin mukaan, koska he ovat ne jo kerran kokeneet (esim. nyt muodissa vilahtaneet 80-luku, 90-luku ja 2000-luku). Eli muotijutuista valitaan vain ne, joiden arvioidaan kestävän aikaa. Niihin trendeihin, joiden tiedetään aikaisemman kokemuksen perusteella näyttävän kohta taas hölmöiltä, ei tuhlata rahaa.

Niin ja tarkoituksena siis oli kirjoittaa, että PEITTÄVÄT ne nilkkansa. 

Vierailija
14/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miten nilkkojen peittämättä jättäminen on sään ja vuodenajan huomioimista talvella?

Vierailija
15/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 34-v, vielä sujahtaa jalkaan 14-vuotta vanhat pillifarkut kokoa 26/34.

Vierailija
16/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaa siitä että on käyttänyt yli 14  vuotta samoja farkkuja

Vierailija
17/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski?

Vierailija
18/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli monilla 30-vuotiailla on klassisempi, harvoin näkee kaikkia uusia muotityylejä yhdisteltynä samassa asussa 30-vuotiaalla. Monilla naisilla on pitkä toppatakki, voi olla untuvatakki. Pukeutuminen on enemmän rentoa, mietitään mikä tuntuu mukavalta. Monet 30+ vuotiaat arvostaa kauniita huiveja ja laukkuja. Klassisen tyylin mausteeksi monet haluaa piristäviä värejä ja kuoseja. Oon huomannut että Desigual merkki varsinkin on 30-50 vuotiaiden suosiossa, en ole nähnyt 20-vuotiaiden paljoa käyttävän. Monilla 20-25 vuotiailla naisilla on ohuehko villakangastakki ja villahuivi, sen oon huomannu täällä Oulussa :)

Olen kohta 30 vuotta. Itse kokeilin aiemmin kaikkia eri vaatetyylejä ja paitamalleja, nyt oon jämähtänyt tyyliin jossa tummat farkut ja mukava + kaunis neule. Nykyisin etsin luonnonmateriaaleja: villa, kasmir ja mohairneuleet ovat lemppareita :)

Vierailija
19/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli monilla 30-vuotiailla on klassisempi, harvoin näkee kaikkia uusia muotityylejä yhdisteltynä samassa asussa 30-vuotiaalla. Monilla naisilla on pitkä toppatakki, voi olla untuvatakki. Pukeutuminen on enemmän rentoa, mietitään mikä tuntuu mukavalta. Monet 30+ vuotiaat arvostaa kauniita huiveja ja laukkuja. Klassisen tyylin mausteeksi monet haluaa piristäviä värejä ja kuoseja. Oon huomannut että Desigual merkki varsinkin on 30-50 vuotiaiden suosiossa, en ole nähnyt 20-vuotiaiden paljoa käyttävän. Monilla 20-25 vuotiailla naisilla on ohuehko villakangastakki ja villahuivi, sen oon huomannu täällä Oulussa :)

Olen kohta 30 vuotta. Itse kokeilin aiemmin kaikkia eri vaatetyylejä ja paitamalleja, nyt oon jämähtänyt tyyliin jossa tummat farkut ja mukava + kaunis neule. Nykyisin etsin luonnonmateriaaleja: villa, kasmir ja mohairneuleet ovat lemppareita :)

Desigualin rätit on rumia ja kalliita.

Vierailija
20/30 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski?

Ei.  Käytän suunnilleen samaa kokoa 32 tai 34 eli vastaa tuumakokona 26-27 ja samat farkut neljäntoista vuoden takaa sopisivat kyllä, muttei ole niin vanhoja jäljellä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi