Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neurofibromatoosi

Vierailija
15.03.2018 |

Mitä oireita ja minkä ikäisenä todettu?
Pelkään että lapsella on. Maitokahviläikkiä 2!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todettu tuo tauti penskana. Muutama isompi läiskä iholla ja tosi paljon pieniä. En tiedä onko ne vaan pisamia sitten. Kasvaimia ei ole. Luin sen iltapaskan jutun ja eilisestä lähtien oon taas itkeny koko ajan, kun pelkään, että kohta oon täynnä jotain kasvaimia. 

Vierailija
24/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todettu tuo tauti penskana. Muutama isompi läiskä iholla ja tosi paljon pieniä. En tiedä onko ne vaan pisamia sitten. Kasvaimia ei ole. Luin sen iltapaskan jutun ja eilisestä lähtien oon taas itkeny koko ajan, kun pelkään, että kohta oon täynnä jotain kasvaimia. 

Ei niitä ole mun pojallekaan tullut, fibroomia siis, ihan pari jossain. Nehän yleensä tulee hormonaalisten muutosten yhteydessä, joten jos olet jo aikuinen, niin ole huoleti.

t: se, jonka pojalla muutoksia aivoissa

Vierailija
25/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä tästä on kuvia ja mitä ne MUUT oireet ovat? menin hölmönä googlettamaan kun luin sen ihosyöpäuutisen ja tuli jotain hirveitä "keho täynnä kasvaimia" kuvia..

Se punatukkainen nainen on sellainen, näkee fibroomia kun tarkasti katsoo.

Mikä punatukkainen nainen?

Vierailija
26/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole mun pojallekaan tullut, fibroomia siis, ihan pari jossain. Nehän yleensä tulee hormonaalisten muutosten yhteydessä, joten jos olet jo aikuinen, niin ole huoleti.

t: se, jonka pojalla muutoksia aivoissa

Yli 30-kymppinen oon. Meni vaan taas jotenki elämä ton takia raiteiltaan. Pelkään niitä kasvaimia ja että tulee syöpä. Sillähän jutussa peloteltiin. Lapsiakaan en oo hankkinut periytyvyyden vuoksi. Kiitos sulle vastauksesta, helpottaa vähän oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan