Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua jos työkaveri ei osallistu työpaikkanne tyhypäivään?

Vierailija
14.03.2018 |

Miksi? tai miksi ei haittaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Hänellä on varmaan siihen omat syynsä.

Vierailija
2/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? Työhyvinvointi?

Ei meillä ole. On jotain alehintaisia koko perheen retkiä, niihin menee muutama perheellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pätkääkään, en välttämättä osallistu itsekään.

Vierailija
4/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa koska ei meillä sellaisia edes ole. Pikkujoulukahvit kerran vuodessa ja that's it. T: Siistijä

Vierailija
5/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuntuu montaakin harmittavan, jos joku ei osallistu. Ei pienintäkään hajua, miksi näin. Omasta mielestäni jokainen voi toimia noiden suhteen juuri niin kuin tahtoo.

Vierailija
6/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa. :D Mitä ihmettä?

Vierailija
7/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin typerä keksintö, enkä todellakaan lähde mukaan moisiin. Jotkut yli-innokkaat ADHD-ekstrovertit ovat ainoita jotka jaksavat jostain täysin teennäisistä ohjelmista innostua. "Pidetään yhdessä kivaa ja rakennetaan samalla tiimihenkeä". YÖK.

Onneksi olen saanut työskennellä organisaatioissa, jossa on nämä vastaavat päivät järjestetty pienissä tiimiporukoissa niin, että mennään vaikka saunomaan ja juodaan kaljaa ilman mitään akkojen agendoja sen sijaan että lähdettäisiin johonkin lapsellisille retkille tai piknikeille.

Kannattaa katsoa Youtubesta Pulkkisen Don't push the river. :D

Vierailija
8/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, miksi jotakuta se haittaa, jos ei osallistu. Itse ollut työpaikassa jossa osa porukasta veti ihan mielettömät herneet nenään jos joku ei osallistunut.

Vierailija
9/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutta v*tuttaa jos/kun minä joudun kuitnkin menemään sinne ja on epäreilua että joku muu pääsee pois. Meillä ne on siis pakollisia...

Vierailija
10/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä pitäisi luopua.

Vierailija
11/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut parissa työpaikassa, että mitä huonommin ihmiset tekevät töitä yhdessä ja tulevat toimeen yhdessä, sitä tärkeämpiä noista teennäisistä "tiimihengen" kehittelyjutuista tulee.

Itselleni se tekee niistä sitäkin vastenmielisempia. Jos siinä oikeassa työssä kaikki vetävät vain kotiin päin, huijaavat, lusmuilevat ja puukottavat toisiaan selkään minkä ehtivät, eikä mitään aitoa yhdessä tekemistä ole, niin ei yhtään huvita sitten viettää vapaa-aikaa teennäisesti naureskellen näiden ihmisten kanssa. Kun tietää, että taas maanantaina ne ovat jossain nurkassa juoruamassa siitä, miten kauheita muut ovat.

Vierailija
12/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä keksi yhtään syytä miksi haittaisi.

Vierailija
13/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut yhteisjutut voivat olla kivoja silloin, jos ne ovat aivan aidosti vapaaehtoisia. Siis sellaisia, että kukaan ei todellakaan painosta tai katso kieroon jos ei osallistu.

Ja jos niitä ei ole usein, vaan tyyliin max. 1-2 kertaa vuodessa. Ja kaikki saavat sanoa mielipiteensä siitä, mitä olisi mukava tehdä. Ja tosiaan jäädä pois jos ei huvita tai on muuta tekemistä, ilman että se haittaa yhtään ketään.

Kaikkein kauheimpia ovat pakolliset, usein järjestettävät jutut joissa yksi tai kaksi ihmistä päättää ohjelman ja pahimmillaan pitävät sen salassa loppuun asti. Joten sitten painajaismaisesti päätyy bussilla jonnekin korpeen mistä ei pääse pois harrastamaan jotain hemmetin pussihyppelyä, ihmisten kanssa jotka käyttävät kaikki työpäivänsä v*ttuilemiseen toisilleen.

Vierailija
14/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, hänellä on varmaan omat hyvät syynsä. Voin mä ääneen hänelle harmitellakin, koska musta olisi kiva, että kaikki osallistuisivat.

Vierailija
15/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yli puolet osallistu, joten ei väliä.

Vierailija
16/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, mutta meidän keski-ikäiset naiset osasto tykkää juoruilla osallistujista (jotka oli kännissä/muuten nolas itsensä/ei osallistunut tarpeeksi) ja osallistumattomista kuukausia tyhy-päivän jälkeen. Vuoden kohokohta siinä osastossa, melkein yhtä hyvä kuin pikkujoulut.

Vierailija
17/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ihmetyttää jos joku ei halua osallistua. Minä ainakin olen sata kertaa mieluummin tyhy päivässä kuin raataisin niska limassa töissä. 

Vierailija
18/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Sen sijaan se haittaa, että osa näistä ei-osallistujista kokee kuitenkin tarpeelliseksi valittaa siitä, miten väärään aikaan tai väärään paikkaan nämä tyhyilyt järjestetään. Eivätkä tietenkään itse siis osallistu suunnitteluun mitenkään.

Itse osallistun valikoiden, mutta en koskaan kritisoi järjestelyjä.

Vierailija
19/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä mun työpaikalla oli nainen, joka oli aina megainnostunut järjestämään näitä. Ja pakotti kaikki osallistumaan, eli sai toimitusjohtajan puhuttua puolelleen.

Jos joku ei sitten ollut halukas osallistumaan, niin ihan oikeasti itku kurkusssa selitti sitä, miten mielettömän loukkaantunut oli henkilökohtaisesti kun HÄNTÄ ei kunnioitettu ja HÄNEN kanssaan ei haluttu olla tarpeeksi hyviä kavereita jos ei osallistuttu kaikkiin loputtomiin sosiaalisiin juttuihin joita järjesti työpaikan puolesta. Ja niitä oli valtavasti, siis oikeasti joka viikko, joskus useampikin viikossa.

Sitä oli kyllä silleen että WTF, ollaanko tässä jossain lastentarhassa, kun olin kuvitellut että työpaikalla nyt pääasiallisesti tehdään töitä eikä viihdytetä yhtä ihmistä jotta hän tuntisi olonsa tärkeäksi. Ja noi jutut ei koskaan olleet hauskoja, kun kaikki vain vaivaantuneesti seisoskelivat ympäriinsä vastentahtoisesti ja miettivät, kuinka nopeasti pääsisivät paikalta.

Vierailija
20/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Ihmetyttää jos joku ei halua osallistua. Minä ainakin olen sata kertaa mieluummin tyhy päivässä kuin raataisin niska limassa töissä. 

No kun joskus se menee niin, että ne työt on kuitenkin pakko hoitaa. Ja jos siellä jossain tiimipäivässä menee yksi kokonainen työpäivä, niin sitten ne sen työpäivän työt pitää hoitaa vapaa-ajalla. Joo, ei innosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme