Kyselkää 43 vuotiaalta 3 litraisen teräskattilan omistajalta, joka täyttää seuraavaksi 44 tai jotain
Foto ois kiva! Kundit älkööt vaivautuko! Ps Oothan Hämeestä tai jostain?
Kommentit (35)
Mä oon samanikäinen, mutta mulla on kaks 3 litran kattilaa ja yks 4,3 litran, ne oon ostanu ihan kaupasta sillon nuorena alle parikymppisenä, eka varmaan just sen kolmelitrasen. Ei oikein mitään hernekeittoa tai kaalisoppaa viitti niis kolmelitrasis tehdä, niis on niin paljon matalempi reuna ku tos nelilitrases. Oikeesti, aika harvoin tarvin noita kolmelitrasii, en tiiä ees miks helkkaris mulla just niitä on sit kaks???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietkö kattilan afrikkaan? Ootko tehny sillä suurperheellesi ruokaa? Montako ihmisjalkaa ruokapöydän alla?
Voiko kattiloita todellakin viedä vieraalle mantereelle? Jalkoja on pääsääntöisesti parillinen määrä.
Eija vie😂....
Et vastannut oleelliseen kysymuåykseen: ootko tehnyt sillä ruokaa suurperheellesi?
Montako ihmisjalkaa epäsäännöllisesti?
Se on varmaan hyvä kattila jos jo 44 v vanha.
Ootko sä saanut sen jostain perintönä vai oletko itse ostanut, kun tiedät milloin kattilalla on vuosipäivä? Vai ootko kattilatehtaassa töissä, tai onko joku sun tuttu?
Maksamakkarakeittoa- teet siis ruokaa nelijalkaisille! Montako niitä on? Oletko kokeillut maksalaatikkoa? Maksan keittämisestä tulee inha haju!
Ai se olikin ostettu kirpputorilta, ostitko sen 43 v sitten vai ilmoittiko kattilan myyjä kuinka vanha kattila on?
Milloin se täyttää 44, teetkö juhlan kunniaksi kattilalla jotain herkkuruokaa vai saako se köllötellä koko päivän kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yli 3, ehkä 5 litrainen kattila. Mitä ihmettä sillä oikein voisi tehdä? En ole keksinyt sille mitään käyttöä.
Käytä sitä rumpuna ja kilauta viidakkoon.
Teen edm ää harrastuksena. Sampläänkö siis kattilan äänen ja sitten mitä?
Huhuu - missä oot? Jos huutaisin monta levyllistä minäminäminäminää ja uhkaisin lopettaa ja tulisin takaisin, niin saisinko kutsun linnanjuhliin tai mökille ryyppäämään?
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako parta?
Ei ainakaan pahoille.
Jos kerran olet 43 v. ja seuraavaksi olet ajatellut täyttää 44 tai jotain, niin suosittelisin sitä vaihtoehtoa jotain. Olis niinku luovempaa eikä niin ennalta-arvattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Huhuu - missä oot? Jos huutaisin monta levyllistä minäminäminäminää ja uhkaisin lopettaa ja tulisin takaisin, niin saisinko kutsun linnanjuhliin tai mökille ryyppäämään?
Räppäriksikö meinasit? Keskity ennemminkin sellaiseen tankotanssimusiikkiin!
Katositko nukuttaa lapsia välillä. Sun kanssa oli jo orastava suhde.
Tämä on vakiokirjoittaja. Hyvä huumorintaju mutta lyhytjännitteinen.
Onko ne pelkkiä jalkoja pöydän alla?Voisko niistä keittää sun kattilassa keiton?