Voiko mielestäsi yli nelikymppinen syödä karkkia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
onko ketjun aloitajalla aivoja vai ei?
Aika nappiin osunut kysymys...
t. Yksi niistä monista, jotka (jälleen kerran) tunnistivat aloittajan
Entä saako yli 40 käydä ostamassa lapsilleen irtokarkkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vai onko hän liian vanha siihen?
Kuulutko sä niihin ihmisiin joilta on kielletty omien aivojen käyttö? Miksi mielestäsi tietyn ikäisenä pitäisi tai ei saisi tehdä tiettyjä asioita?
Onko sulla käynyt mielessä että kun on täysikäinen, saa tehdä just niin kuin itse tykkää, kunhan noudattaa lakia? Ilmeisesti ei koska sä varmaan kyselet lupaa ja mielipidettä ihan_joka_asiaan.
Hanki aivot.
Siis voiko joku, joka on mielestäni yli 40 v. syödä karkkia? Siitä vaan! Sehän voi oikeasti olla vaikka vasta 38.
Tarkoitit varmaankin kysyä, että "voiko yli nelikymppinen mielestäsi syödä karkkia"". Mutta et kysynyt.
Me hamstraamme aina ulkomailta lentolaukullisen suklaata ja namuja, kun täällä Suomessa tulee ikäraja vastaan.
T. 2 x 64v
Olen 38. Ostan irtokarkkeja, pakastepizzaa ja limua sekä toki makuihin sopivaa kallista viiniä, jos olen yksin perjantai-iltana kotona. Aion jatkaa tapaani vielä kahden vuoden päästä. Miksi joku edes kysyy tällaisia? 8 v.?
Vierailija kirjoitti:
Me hamstraamme aina ulkomailta lentolaukullisen suklaata ja namuja, kun täällä Suomessa tulee ikäraja vastaan.
T. 2 x 64v
Senkin salakuljettajat. Tullissa teiltä takavarikoidaan tekohampaat ja työnnetään peukku pyllyyn.
Karkinsyönti on WT. Todellinen vauva-palstan aristokraatti elää kaviaarilla, tryffeleillä ja keskikaljalla.
En tiiä. Kokeile, ja kerro sitten miten kävi.
Tämä. Kuka nelikymppinen edes Tuplaa syödessään kuvittelee, että seinän takana on patukkaa tarjolla. Dementian ensioireita sanon minä.