Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Escitalopram väsyttää - helpottaako jossain vaiheessa? Kokemuksia Voxrasta?

Vierailija
14.03.2018 |

Aloitin kys. lääkkeen syömisen 3 viikkoa sitten. Muutaman päivän olo oli energinen, lähes hypomaaninen, mutta sen jälkeen joka päivä on vaivannut sama vanha väsymys. Nukahtaminen on edelleen vaikeaa, mutta uni tulee kyllä unilääkkeellä + melatoniinilla.

Olen lukenut että muillakin tämä lääke saattaa väsyttää, mutta suurin osa ei ole maininnut liittyikö tämä lähinnä lääkkeen aloitukseen, vaan helpottiko väsymys jossain vaiheessa? Aktivoi kuitenkin aivoja sen verran paljon, ettei esim. nukkuminen päivällä olisi mahdollista.

Lähinnä mietin pitäisikö pyytää lääkäriltä kokeiluun Voxraa. Kuulisin mielelläni käyttökokemuksia tästäkin lääkkeestä, erityisesti yhdessä Escitalopramin kanssa!

Diagnoosina tällä hetkellä traumaperäinen stressihäiriö (paljon dissosiaatio-oireita), määrittelemätön mielialahäiriö sekä määrittelemätön ahdistuneisuushäiriö. Lääkityksenä Escitalopram 10mg, Doxal todella pieni annos unilääkkeenä sekä 3mg melatoniini. Rauhottavia sain otettavaksi tarvittaessa (Opamox 15mg 0-3 x päivässä), mutta näitä en ole käyttänyt escitalopramin aloitusoireiden loputtua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Escitalopram alkoi väsyttää, kun annosta nostettiin. Tämän jälkeen annos laskettiin takaisin ja rinnalle otettiin Voxra. Toimii mulle erittäin hyvin, Voxra/yhdistelmä tuntuu myös vaikuttavan piristävämmin kuin pelkkä Escitalopram.

Kysy toki jos haluat tietää muuta. :)

Vierailija
2/3 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Escitalopram alkoi väsyttää, kun annosta nostettiin. Tämän jälkeen annos laskettiin takaisin ja rinnalle otettiin Voxra. Toimii mulle erittäin hyvin, Voxra/yhdistelmä tuntuu myös vaikuttavan piristävämmin kuin pelkkä Escitalopram.

Kysy toki jos haluat tietää muuta. :)

Kiitos vastauksesta! Kuulisin mielelläni vielä millä diagnoosilla sait tämän yhdistelmän? :) Entä tuliko Voxrasta pahoja aloitusoireita? 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän