Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyräily kuulostaa ihan äärimmäisen rasittavalta

Vierailija
14.03.2018 |

Lopettakaa. Se saattaa kuulostaa päässänne hyvältä, mutta KUKAAN ei tykkää kuunnella jotain ihmeellistä "hmmmHMMMhmmmmHMMMMhhhhhhhmmmmmmmmmHHHMMMMM" huminaa jatkuvasti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä siitä. Itse hyräilen jos en keksi sanottavaa toiselle tai sitten joku hyvä biisi soi päässä.

Vierailija
2/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät pidä siitä. Itse hyräilen jos en keksi sanottavaa toiselle tai sitten joku hyvä biisi soi päässä.

Se biisi kuulostaa vain sun päässä hyvältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kuullostaa ihan kivalta. Saa sellaisen vaikutelman, että toinen on hyvällä tuulella.

Vierailija
4/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen kyllä todella mielelläni, kun mun 12v hyräilee Ed Sheeranin biisejä.. menevät nuotilleenkin joka kerta.

Vierailija
5/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se kuullostaa ihan kivalta. Saa sellaisen vaikutelman, että toinen on hyvällä tuulella.

Hyvän tuulen voi ilmaista muillakin tavoilla. Itseä opiskelijana ärsyttää se kun joku koko ajan kävelee huoneeni ohi hyräillen ja keskeyttää ajatukseni. Voi luoja kun pääsisin jo muuttamaan pois kotoa. Ihan todella ärsyttävää kuunneltavaa. 

Vierailija
6/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän tuulen voi ilmaista muillakin tavoilla. Itseä opiskelijana ärsyttää se kun joku koko ajan kävelee huoneeni ohi hyräillen ja keskeyttää ajatukseni. Voi luoja kun pääsisin jo muuttamaan pois kotoa. Ihan todella ärsyttävää kuunneltavaa. 

Tarkoitan siis että keskeyttää ajatukseni opiskellessani. Ärsyttää se kyllä muutenkin

Vierailija
7/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä itärajalla olen törmännyt ruokakaupassa yksin haahuileviin ja hyräileviin venäläisiin. Tunnelma kuin kauhuelokuvista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi