Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita alle 4-kymppisiä naisia, joilla kasvaa parta!? Noin 20 partakarvaa

Vierailija
14.03.2018 |

Leuan alueella... viiksiäkin, mutta ne vaaleampia ja hentoja.

Kaikki karvat nypin pois kyllä heti kun ovat sen pituisia, että saa pinseteillä otteen. Mutta ihan pikimustia, jäykkiä oikeita partakarvoja ovat, vaikka muuten olen hailakan maantienvärinen suominainen.

Karmeeta tämä tällainen! Noin viiden vuoden sisään ovat ilmestyneet ja hiljalleen vissiin lisääntyvät? Pitääköhän kohta ostaa partakone...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömöttösellä kasvaa sellaiset hennot vaaleat viikset. Ei mua haittaa mutta kun kerran menin asiasta mainitsemaan leikillä niin kauhea huuto, itku jne.  

Vierailija
2/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, en poista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa ja sheivaan naamani n. kerta viikkoon.

t. 46-vuotias

Vierailija
4/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet lähestyy 😀

Vierailija
5/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa mutta aika vaaleina. Kun katson esim. auringonpaisteessa peilistä niin voi elämän kevät sitä karvan määrää. Posketkin ihan nukan peitossa nykyään :(

Vierailija
6/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko parta kasvaa leuan alueella??

Vierailija
7/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko teillekin näin paljon partakarvoja? Usein kuulee naisten sanovan, että kasvaa "muutama", "pari karvaa" mutta puhun siis itse paristakymmenestä karvasta..!?

Ap

Vierailija
8/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Ja missä ne vaihdevuodet viipyy kun kasvanut jo ainakin 10 vuotta?

N43

Vierailija
9/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminnan muutoksesta johtuvat. Jos et tykkää niistä, niin käy lääkärillä ja pyydä mittaamaan hormonit. Iän myötä, vaikka ethän toki vanha ole, naisillakin alkaa testosteronipitoisuudet kasvaa. Voihan partakin kyllä olla tyylikäs, jos siitä tykkää. ;)

Joo, olen vähän kateellinen. Olen 30v mies, eikä mulla kasva varmaan edes ton vertaa naamakarvoja. Ei käy tasan onnen lahjat. Siskoni on mua vähän vanhempi, ja silläkin on lähes yhtä paljon partaa kuin mulla. Ilmeisesti hänellä on jokin munasarjoihin liittyvä juttu, jonka takia testosteronia on enemmän. En käsitä, miksi mä sitten olen näin parraton.

Elämänkokemukseni perusteella sanoisin, että partakarvat on naisilla yllättävän yleisiä.

Vierailija
10/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko parta kasvaa leuan alueella??

Ehehe... tarkoitin, ettei (vielä ainakaan) partakarvoja esim poskissa, kuten miehillä. Vaan leuan kärjessä, leukaluun alueella.

Ap

Vierailija
11/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ne laseroida pois?

Vierailija
12/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 18-vuotiaasta saakka kasvanut mahassa ja naamassa tummia karvoja. Nykyään rintakehälläkin. Yritin poistaa niitä sellaisella valoimpulssivempeleellä, mutta tilanne vain paheni eli päinvastoin kun olisi pitänyt laittaa ne johonkin lepotilaan niin yltyivät oikein kasvamaan ja laajemmalla alueella :D Ei tässä paljon parisuhteeseen voi ajatella itseään kun on varma, että mies pitäisi kuvottavana.

Vierailija
13/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta tuohon leuan alle (kaksoisleukaan) kasvaa aina salakavalasti yksi vaalea, jämäkkä karva ja huomaan sen aina vasta, kun se on venähtänyt jo sentin mittaiseksi. :D 

Vierailija
14/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvo ennen viikset  mutta kun menkat loppui, viikset hävisivät. Kohta varmaan tippuu loputkin karvat:)

Vierailija
15/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. 18-vuotiaasta saakka kasvanut mahassa ja naamassa tummia karvoja. Nykyään rintakehälläkin. Yritin poistaa niitä sellaisella valoimpulssivempeleellä, mutta tilanne vain paheni eli päinvastoin kun olisi pitänyt laittaa ne johonkin lepotilaan niin yltyivät oikein kasvamaan ja laajemmalla alueella :D Ei tässä paljon parisuhteeseen voi ajatella itseään kun on varma, että mies pitäisi kuvottavana.

Ei kaikki miehet välitä. Me miehet ollaan kuitenkin yleensä karvaisempia ja niin poispäin. Karvoihin tottuu. On jotenkin tyhmää, että naisten karvoja pidetään niin pahana juttuna, kun aikuiset ihmiset on aina olleet karvaisia. Voi olla, että mielipiteeni on eri kuin valtaväestöllä, kun olen biseksuaali. Mä olen vaan tottunut karvaisiin ihmisiin. Sori, jos jotakuta tupesi inhottamaan.

Uskon, että karvoilla on jokin funktio. Jalkakarvat mun mielestä lämmittää (joskus olin tyhmä ja ajelin ne pois jostain syystä. Kaikkea voi kokeilla kerran. Jalat tuntui ihan kuolleilta ja suojattomilta). Meillä on ihokarvoja tietyissä paikoissa jostain syystä, ja ehkä se on hyväkin syy.

Jos useampi nainen rupeaisi vaan olemaan karvainen, niin ehkä siitä tulisi normaalimpaa.

Anteeksi, tämä viesti oli ehkä... tyhmä. Vannon, etten ole mikään karvafetisisti.

Vierailija
16/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet välitä. Me miehet ollaan kuitenkin yleensä karvaisempia ja niin poispäin. Karvoihin tottuu. On jotenkin tyhmää, että naisten karvoja pidetään niin pahana juttuna, kun aikuiset ihmiset on aina olleet karvaisia. Voi olla, että mielipiteeni on eri kuin valtaväestöllä, kun olen biseksuaali. Mä olen vaan tottunut karvaisiin ihmisiin. Sori, jos jotakuta tupesi inhottamaan..

Sen takia ei pidetä karvoista naisissa, koska karvat ovat miehekkäitä...

Vierailija
17/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mullakin kasvaa yksi musta viiksikarva jonka nypin pois heti kun saan otteen. Muutenkin ylähuuli on täynnä nukkaa jos en sheivaa. Onkohan tämä joku hormonihäiriö? Olen alle 30.

Vierailija
18/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet välitä. Me miehet ollaan kuitenkin yleensä karvaisempia ja niin poispäin. Karvoihin tottuu. On jotenkin tyhmää, että naisten karvoja pidetään niin pahana juttuna, kun aikuiset ihmiset on aina olleet karvaisia. Voi olla, että mielipiteeni on eri kuin valtaväestöllä, kun olen biseksuaali. Mä olen vaan tottunut karvaisiin ihmisiin. Sori, jos jotakuta tupesi inhottamaan..

Mun mielestä miesten ja naisten karvoissa on eroja. Lisäksi naisilla on siellä alla pehmeämpi iho ja karvatkin on pehmeämpiä. Ja se ei ole loogista sanoa, että ominaisuus, joka esiintyy kummallakin sukupuolella luonnostaan, kuuluu oikeasti vain toiselle. Naisetkin on luonnontilassa aika pirun karvaisia. Naisia tosin ei nähdä luonnontilassa juuri koskaan, joten monilta on kadonnut perspektiivi.

Vierailija
19/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa 2 partakarvaa leuan alla, lähellä kaulaa. Nyt pari viikkoa sitten ihmettelin miksi on koko ajan karva suussa. Huomasin, että mulla on viikset. 😬😩 Toisella puolella 2 ja toisella puolella 3 karvaa. Olivat silloin reilu 1cm, nyt melkein 3cm. Ei lähtenyt edes pinseteillä.

Täytän 33v 27.päivä.

Vierailija
20/21 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten ja naisten karvoissa on eroja. Lisäksi naisilla on siellä alla pehmeämpi iho ja karvatkin on pehmeämpiä. Ja se ei ole loogista sanoa, että ominaisuus, joka esiintyy kummallakin sukupuolella luonnostaan, kuuluu oikeasti vain toiselle. Naisetkin on luonnontilassa aika pirun karvaisia. Naisia tosin ei nähdä luonnontilassa juuri koskaan, joten monilta on kadonnut perspektiivi.

Niin miksi ei nähdä juuri koskaan? Koska se ei viehätä miehiä, koska karvat ovat miehekkäät. Vaaleat tai muuten huomaamattomat eivät haittaa yhtä paljon, tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä