Ärsyttääkö muita, kun täällä kysellään ongelmiin ratkaisua, eikä palata kertomaan, miten asiat on selvinneet?
Ja parhaimmillaan on usean sivun aloituksia, esimerkkeinä tämä jääkaappimies ja mykkä mies
Kommentit (11)
Joo ja jotkut kyselee sairauteen tai oireisiinsa neuvoa ja kertovat menevänsä lähiaikana lääkäriin niin olis kiva kuulla että oliko se angiina vai syöpä vai mikä diagnoosi.
Mä haluaisin tietää, oliko sen yhden mies allerginen viirivehkalle vai vaimolleen:)
Ärsyttää jo se, että suurin osa kommenteista ei tarjoa mitään ratkaisua vaan vatvotaan viestikaupalla miten toisen pitäisi muuttua tai miten kamala (ratkaisematon) tilanne on itsellä ja miten kovasti inhotaan tietynlaista aloitukseen liittyvää käytöstä. Ja sitten yleensä ratkaisut, kokeiluehditukset skipataan. Yleensä siitä jo tunnistaa provon miten ap suhtautuu ratkaisuehdotuksiin.
Mua ei ärsytä. En pidä tätä sellaisena mediana, missä tarinoilla on oltava alku ja loppu. Nämä jutut ovat vain katkelmia ihmisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jo se, että suurin osa kommenteista ei tarjoa mitään ratkaisua vaan vatvotaan viestikaupalla miten toisen pitäisi muuttua tai miten kamala (ratkaisematon) tilanne on itsellä ja miten kovasti inhotaan tietynlaista aloitukseen liittyvää käytöstä. Ja sitten yleensä ratkaisut, kokeiluehditukset skipataan. Yleensä siitä jo tunnistaa provon miten ap suhtautuu ratkaisuehdotuksiin.
Eli tyhmät ihmiset ärsyttää!
Minä olen kysellyt lukuisissa ketjuissa ratkaisuehdotuksia eri näkökulmilla. Tilanne on edelleen kehitteillä, joten ei ole mitään raportoitavaa. Olen kyllä aina kiitellyt vastauksista, sillä ne auttavat työstämään asiaa, ideoimaan ratkaisuja, kannustavat kokeilemaan, valavat positiivista uskoa. Kiitoksia enempää en odota muiltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja jotkut kyselee sairauteen tai oireisiinsa neuvoa ja kertovat menevänsä lähiaikana lääkäriin niin olis kiva kuulla että oliko se angiina vai syöpä vai mikä diagnoosi.
Mä epäilin täällä joskus itselleni syöpää, epäiltiin siis että vois olla leukemia/imusolmukesyöpä jne. Ei ollut syöpä ja oireetkin on aikalailla hävinnyt (luulen että johtuivat stressistä suurin osa) :) siitä on jo kaks vuotta.
Minä lähiaikoina kyselin, ovatko muut onnistuneet laihduttamaan pelkällä kävelyllä, ja syömällä terveellisesti. Kuvailin miten syön, paljonko kävelen jne. Kyllä onnistuin. Nyt on pudonnut n.5 kg :)
Miten kävi miehensä varjostajalle (se joka oli naamioitunut). Ovatko vielä yhdessä vai tuliko ero?
On ärsyttävää.