Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, vauva potkii koko ajan virtsarakkoa. Millä saada se potkimaan eri suuntaan?

Vierailija
14.03.2018 |

Otsikossa kysymys jo tulikin. Voiko vauvaa houkutella potkimaan vähän jonnekin muualle kuin suoraan virtsarakkoon?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita soittaa sille vaaville musiikkia, ne kuulee mahan läpi.

Niin potkimen sijasta tanssii. Hyvä idea.

Vierailija
22/28 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ultrassa n. rv 11 niin olin yllättynyt kuinka se mini-mini-ihminen siellä kohdussa heitteli voltteja. Uudestaan ja uudestaan ja mitään ei tietenkään vielä siinä vaiheessa tuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lapsettomana avasin keskustelun ihan uteliaisuudesta ja tulin todenneeksi että suurin osa vastauksista on vinoilua. Onko aloitus jotenkin mahdoton tilanne? Vai niin täysin kontrolloimaton asia ettei siihen oikein voi vastata kuin vain vinoillen? Ainakin näin loogisesti ajateltuna vaihtoehtoja on aika vähän. Sinänsä ikävää.

Aloitus oli puoliksi vitsi :) . Toisaalta on oikeasti ahdistavaa, että joku potkii koko ajan virtsarakkoa (meinaa tulla pissat housuun joka potkulla) , mutta toisaalta jokaisesta potkusta on aika onnellinen :) . Ehkä ajattelin aloituksellani kysyä, että potkiiko muidenkin vauvat koko ajan juuri virtsarakkoa vai onko se harvinaista. Ap.

Vierailija
24/28 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Ootteko nähnyt sen ultravideon, missä vauva leikkii kohdussa ja näyttää siltä kun se laskis liukumäkeä aina uudestaan ja uudestaan. Se on ihana.

Laita linkki, haluan nähdä.

Vierailija
25/28 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä sen kasvot menosuuntaan?

Vierailija
26/28 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännä sen kasvot menosuuntaan?

Entä jos itse kävelen takaperin? Ap.

Vierailija
27/28 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lapsettomana avasin keskustelun ihan uteliaisuudesta ja tulin todenneeksi että suurin osa vastauksista on vinoilua. Onko aloitus jotenkin mahdoton tilanne? Vai niin täysin kontrolloimaton asia ettei siihen oikein voi vastata kuin vain vinoillen? Ainakin näin loogisesti ajateltuna vaihtoehtoja on aika vähän. Sinänsä ikävää.

Aloitus oli puoliksi vitsi :) . Toisaalta on oikeasti ahdistavaa, että joku potkii koko ajan virtsarakkoa (meinaa tulla pissat housuun joka potkulla) , mutta toisaalta jokaisesta potkusta on aika onnellinen :) . Ehkä ajattelin aloituksellani kysyä, että potkiiko muidenkin vauvat koko ajan juuri virtsarakkoa vai onko se harvinaista. Ap.

Mulla esikoinen kääntyi tosi aikaisilla viikoilla pää alaspäin, tyylin joku rv17 ja käytti mun vasenta lonkkaluuta nyrkkeilysäkkinään, oli ihan helkkarin kipeä koko vasen lonkka koko loppuraskauden. Systeri potkaisi mun äidiltä kylkiluun murtumalle aikoinaan... että kaikkea sitä voi sattua.

Vierailija
28/28 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viikolla 21, ei ole vielä kertaakaan tehneet vauva potkut mitenkään kipeää. Onhan tässä vielä aikaa jäljellä, saa nähdä miten käy. Äideillä on myös anatomisia eroavaisuuksia keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi