Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävi hierojalla ja nyt hänellä niskassa verenpurkaumia

Vierailija
14.03.2018 |

Eli fritsun näköisiä jälkiä. Hän sanoi, että naishieroja painoi sormillaan niin kovaa että niskaan tuli siitä jäljet. Entä jos siellä hierojalla on hierottu muitakin paikkoja ja vähän kaulaa imetty. Ties vaikka olis sekstaillu sen hierojan kanssa. Tää ei Ole provo vaikka siltä kuullostaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on nyt se sikaniska, onnea!

Vierailija
2/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se hieroja imis fritsuja? Jos niitä on monta, niin kuka keskittyy fritsujen imemiseen, jos voi saada parrua jalkoväliin? Kyllä se on oikeesti ollu hierojalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mulle tulee myös samanlaisia mustelmia hierojalla enkä pane sitä 🙄 on ihmisellä taas mielikuvista ja liikaa mustasukkaisuutta.

N25

Vierailija
4/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. Jos ei oo ni herätys nainen M37

Vierailija
5/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko miehellesi helposti mustelmia?Itse muutaman kerran ollu pakaroista mustelmilla hierojan jäljiltä ja ihan vaan avas jumeja.Mies tietää miten helposti mulle tulee mustelmia ja tietää myös hierojan,joten se vaan naureskeli et aika raju hieronta.Käy myös itse samalla hierojalla ja joskus silläkin tainnut olla mustelmia...

Mutta tuohon nyt on vaikee sanoa,et mitä siel on tehty...

Vierailija
6/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja jälkiä.

Vierailija
7/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon viitaten: luultavasti teillä pienet lapset?

Vierailija
8/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain mielenkiinnosta kysyn. Oletteko aina epäluuloisia mulla jalois mustelmia koko ajan ja milloin missä. Enkä ees itse tiiä mistö be tulee. Juu nyt se varmasti pettää sua . Asia on varmasti niin että apllä on itsellään salattavaa mieheltään ja nyt yrittää vaan parannella omaa mieltäön

Vierailija
9/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa kovaa pitää miestä puristaa niskasta että jää jälkiä. Itsekin hierojalla käyneenä mieshierojat on murjoneet täysillä eikä ole tullut mustelmia. Olen samaa mieltä numero nelosen kanssa. Oletan siis että miehesi on suht normaali eikä mikään kynäniska narukäsi.

Vierailija
10/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli fritsun näköisiä jälkiä. Hän sanoi, että naishieroja painoi sormillaan niin kovaa että niskaan tuli siitä jäljet. Entä jos siellä hierojalla on hierottu muitakin paikkoja ja vähän kaulaa imetty. Ties vaikka olis sekstaillu sen hierojan kanssa. Tää ei Ole provo vaikka siltä kuullostaa.

Päätäs nyt oliko siellä imetty niskaa vai kaulaa.

Niskaan on helppo saada mustelmia hierojalla, jos saa normaalia helpommin mustelmia.

Kaulaan on vaikea saada mustelmia hierojalla, koska kaulassa on vähän hierottavaa ja paljon rikottavaa.

Vierailija
11/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt ihan varma, että se on oikeasti edes käynyt hierojalla? Ehkä sillä on vaan toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän