Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisitte menossa iltapukujuhliin, miten laittaisitte hiukset?

Vierailija
14.03.2018 |

Olen menossa iltapukujuhliin. Naisilla pitkä mekko ja miehillä frakki pukukoodina. En tiedä, miten laittaisin hiukset. Minulla on todella kapeat kasvot ja kokonaan kiinni takana olevat hiukset eivät ollenkaan sovi. Onko iltapukujuhlissa pakko laittaa hiukset kokonaan kiinni?
Vaihtoehdot:
-menen kampaajalle ja pyydän häntä laittamaan kampauksen
-laitan itse kampauksen joka on kiinni
-laitan itse kampauksen joka on puoliksi kiinni

Mitä mieltä olette? En tunne juhlista juuri ketään enkä halua tehdä noloja etikettivirheitä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Smura täällä hei vaan moi:)

Mä leivon just karjalanpiirakoita...

Niitä kun vetelet munavoila pari vuotta niin kyllä se naama levenee

Vierailija
2/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olisin ehdottanut sinulle että laita löysästi kiinni kaikki hiukset taakse joko kauniille niskanutturalle tai poninhännälle ja jätä osa hiuksista puolipitkille  laineille. ensin tietysti koko hiukset suoristusraudalla laineille

Itse menisin varmaan hyvälle kampaajalle, ja miettisimme yhdessä mikä olisi naturelli itselle sopiva look eikä olisi myöskään liian "laitettu" silti tyylikäs ja kaunis. meikin yrittäisin hoitaa itse /ystävän kanssa.

Ihania juhlia! Muista myös nauttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kaunis nuttura olisi elegantti, ja sen voi jättää "ilmavaksi" ettei ihan geelillä päätä myöten. Niin ei sitten korostaisi kapeita kasvoja jos päältä ja sivuiltakin olisi hieman ilmava? :) Uuu kuulostaa niin hienoilta juhlilta. Toivottavasti on mukavaa!

Vierailija
4/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, olisin ehdottanut sinulle että laita löysästi kiinni kaikki hiukset taakse joko kauniille niskanutturalle tai poninhännälle ja jätä osa hiuksista puolipitkille  laineille. ensin tietysti koko hiukset suoristusraudalla laineille

Itse menisin varmaan hyvälle kampaajalle, ja miettisimme yhdessä mikä olisi naturelli itselle sopiva look eikä olisi myöskään liian "laitettu" silti tyylikäs ja kaunis. meikin yrittäisin hoitaa itse /ystävän kanssa.

Ihania juhlia! Muista myös nauttia!

Kiitos vinkistä! :)

Vierailija
5/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä poninhäntää iltapukujuhliin! Nuttura, ehdottomasti, mieluiten kampaajan tekemänä.

Vierailija
6/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharra ja laita puoliksi kiinni. Ponnarin ympärille voi kiertää hiussuirun siistimään lookia.

Vierailija
7/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen iltapuvun olet valinnut itsellesi?

Vierailija
8/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo kans juhlimaan! :)

En ole koskaan ollut iltapukujuhlissa, sellaisiin täytyy siis osallistua vielä joskus

Vierailija
9/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapuku ja poninhäntä???

Vierailija
10/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kiinni, mutta voit jättää sivuilta löysäksi peittämään vaikka korvat tai irrottaa muutamia suortuvia kehystämään kasvoja. Tai voit laittaa jonkin hiuskoristeen, joka peittää esim. osan otsaa. Jos hiuskoriste on kovin näyttävä niin pidä muuten simppelinä.

Vierailija
11/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen hiuslook iltapuvun kanssa on mielestäni Pupulandian Jenni Rotosella, minkä löysin kuin googletin jenni rotonen iltapuku -> saitti.

ihanasti hiukset takanutturalla siististi ja silti "rennosti"ja upea iltapukukin! sopii hänelle erittäin hyvin

Vierailija
12/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharra ja tupeeraa, löysälle nutturalle kiinni tai lettinuttura. Kasvoja kehystämään pari kiharasuortuvaa.

Kävisin itse varmaan kampaajalla, osais tehdä nätin ja pysyvän kampauksen.

Vierailija
13/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kampaajalle. Iltapukutilaisuuteen tarvitaan jotakin huomattavasti juhlavampaa kuin poninhäntä.

Vierailija
14/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sopii pitkille hiuksille ja erityisesti kampaajan laittamana

googlaa " evening dress ponytail" ja löytyy upeita hiuksia

Vierailija
16/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiharra ja tupeeraa, löysälle nutturalle kiinni tai lettinuttura. Kasvoja kehystämään pari kiharasuortuvaa.

Kävisin itse varmaan kampaajalla, osais tehdä nätin ja pysyvän kampauksen.

Kampaajalla käynti ennen juhlia valmistaa muutenkin juhliin ja siinä voi vaikka ottaa lasillisen! tietysti jos omaa taitavan ystävän, kuten minulla oli työkaveri joka perjantaisin laittoi töiden jälkeen hiukseni suoristusraudalla mennessämme afterworkeille, se on kultaakin kalliimpaa.

Vierailija
17/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sopii pitkille hiuksille ja erityisesti kampaajan laittamana

googlaa " evening dress ponytail" ja löytyy upeita hiuksia

Googlasin, en pitänyt. - Oma tukka on persuksiin, ja poninhäntä olisi out jo epäkäytännöllisyyden takia, en pidä sitä arjessakaan. Iltapukujuhlia on joitakin osunut matkan varrelle, mutta nelikymppisenä olen vielä sitä nutturakoulukuntaa (ylös kiinni).

Vierailija
18/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on juhlan luonne? Joskus juhlat on rennohkot iltapukukoodista huolimatta ja silloin on nuorelle naiselle ihan ok laittaa tukka vain osittain kiinni (siististi toki).

Jos taas on arvokkaammat juhlat niin sitten ehdottomasti hiukset kiinni. Suosittelen kampaajalle menoa :)

Vierailija
19/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ponnari

https://www.google.fi/search?q=evening+dress+ponytail&source=lnms&tbm=i…:

Ei tuollaista missään nimessä, pissistyyliä.

Vierailija
20/47 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on juhlan luonne? Joskus juhlat on rennohkot iltapukukoodista huolimatta ja silloin on nuorelle naiselle ihan ok laittaa tukka vain osittain kiinni (siististi toki).

Jos taas on arvokkaammat juhlat niin sitten ehdottomasti hiukset kiinni. Suosittelen kampaajalle menoa :)

Miehillä frakki viittaa siihen, että arvokkaammat juhlat