Jos olisitte menossa iltapukujuhliin, miten laittaisitte hiukset?
Olen menossa iltapukujuhliin. Naisilla pitkä mekko ja miehillä frakki pukukoodina. En tiedä, miten laittaisin hiukset. Minulla on todella kapeat kasvot ja kokonaan kiinni takana olevat hiukset eivät ollenkaan sovi. Onko iltapukujuhlissa pakko laittaa hiukset kokonaan kiinni?
Vaihtoehdot:
-menen kampaajalle ja pyydän häntä laittamaan kampauksen
-laitan itse kampauksen joka on kiinni
-laitan itse kampauksen joka on puoliksi kiinni
Mitä mieltä olette? En tunne juhlista juuri ketään enkä halua tehdä noloja etikettivirheitä.
Kommentit (47)
Hmm, olisin ehdottanut sinulle että laita löysästi kiinni kaikki hiukset taakse joko kauniille niskanutturalle tai poninhännälle ja jätä osa hiuksista puolipitkille laineille. ensin tietysti koko hiukset suoristusraudalla laineille
Itse menisin varmaan hyvälle kampaajalle, ja miettisimme yhdessä mikä olisi naturelli itselle sopiva look eikä olisi myöskään liian "laitettu" silti tyylikäs ja kaunis. meikin yrittäisin hoitaa itse /ystävän kanssa.
Ihania juhlia! Muista myös nauttia!
Jokin kaunis nuttura olisi elegantti, ja sen voi jättää "ilmavaksi" ettei ihan geelillä päätä myöten. Niin ei sitten korostaisi kapeita kasvoja jos päältä ja sivuiltakin olisi hieman ilmava? :) Uuu kuulostaa niin hienoilta juhlilta. Toivottavasti on mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olisin ehdottanut sinulle että laita löysästi kiinni kaikki hiukset taakse joko kauniille niskanutturalle tai poninhännälle ja jätä osa hiuksista puolipitkille laineille. ensin tietysti koko hiukset suoristusraudalla laineille
Itse menisin varmaan hyvälle kampaajalle, ja miettisimme yhdessä mikä olisi naturelli itselle sopiva look eikä olisi myöskään liian "laitettu" silti tyylikäs ja kaunis. meikin yrittäisin hoitaa itse /ystävän kanssa.
Ihania juhlia! Muista myös nauttia!
Kiitos vinkistä! :)
Ei ikinä poninhäntää iltapukujuhliin! Nuttura, ehdottomasti, mieluiten kampaajan tekemänä.
Kiharra ja laita puoliksi kiinni. Ponnarin ympärille voi kiertää hiussuirun siistimään lookia.
Millaisen iltapuvun olet valinnut itsellesi?
Tahtoo kans juhlimaan! :)
En ole koskaan ollut iltapukujuhlissa, sellaisiin täytyy siis osallistua vielä joskus
Hiukset kiinni, mutta voit jättää sivuilta löysäksi peittämään vaikka korvat tai irrottaa muutamia suortuvia kehystämään kasvoja. Tai voit laittaa jonkin hiuskoristeen, joka peittää esim. osan otsaa. Jos hiuskoriste on kovin näyttävä niin pidä muuten simppelinä.
Täydellinen hiuslook iltapuvun kanssa on mielestäni Pupulandian Jenni Rotosella, minkä löysin kuin googletin jenni rotonen iltapuku -> saitti.
ihanasti hiukset takanutturalla siististi ja silti "rennosti"ja upea iltapukukin! sopii hänelle erittäin hyvin
Kiharra ja tupeeraa, löysälle nutturalle kiinni tai lettinuttura. Kasvoja kehystämään pari kiharasuortuvaa.
Kävisin itse varmaan kampaajalla, osais tehdä nätin ja pysyvän kampauksen.
Mene kampaajalle. Iltapukutilaisuuteen tarvitaan jotakin huomattavasti juhlavampaa kuin poninhäntä.
Vierailija kirjoitti:
Iltapuku ja poninhäntä???
sopii pitkille hiuksille ja erityisesti kampaajan laittamana
googlaa " evening dress ponytail" ja löytyy upeita hiuksia
Vierailija kirjoitti:
Kiharra ja tupeeraa, löysälle nutturalle kiinni tai lettinuttura. Kasvoja kehystämään pari kiharasuortuvaa.
Kävisin itse varmaan kampaajalla, osais tehdä nätin ja pysyvän kampauksen.
Kampaajalla käynti ennen juhlia valmistaa muutenkin juhliin ja siinä voi vaikka ottaa lasillisen! tietysti jos omaa taitavan ystävän, kuten minulla oli työkaveri joka perjantaisin laittoi töiden jälkeen hiukseni suoristusraudalla mennessämme afterworkeille, se on kultaakin kalliimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapuku ja poninhäntä???
sopii pitkille hiuksille ja erityisesti kampaajan laittamana
googlaa " evening dress ponytail" ja löytyy upeita hiuksia
Googlasin, en pitänyt. - Oma tukka on persuksiin, ja poninhäntä olisi out jo epäkäytännöllisyyden takia, en pidä sitä arjessakaan. Iltapukujuhlia on joitakin osunut matkan varrelle, mutta nelikymppisenä olen vielä sitä nutturakoulukuntaa (ylös kiinni).
Mikä on juhlan luonne? Joskus juhlat on rennohkot iltapukukoodista huolimatta ja silloin on nuorelle naiselle ihan ok laittaa tukka vain osittain kiinni (siististi toki).
Jos taas on arvokkaammat juhlat niin sitten ehdottomasti hiukset kiinni. Suosittelen kampaajalle menoa :)
Vierailija kirjoitti:
ponnari
https://www.google.fi/search?q=evening+dress+ponytail&source=lnms&tbm=i…:
Ei tuollaista missään nimessä, pissistyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on juhlan luonne? Joskus juhlat on rennohkot iltapukukoodista huolimatta ja silloin on nuorelle naiselle ihan ok laittaa tukka vain osittain kiinni (siististi toki).
Jos taas on arvokkaammat juhlat niin sitten ehdottomasti hiukset kiinni. Suosittelen kampaajalle menoa :)
Miehillä frakki viittaa siihen, että arvokkaammat juhlat
Tarja Smura täällä hei vaan moi:)
Mä leivon just karjalanpiirakoita...
Niitä kun vetelet munavoila pari vuotta niin kyllä se naama levenee