Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 164 pitkä ja painan 58 kiloa, mutta vyötärönympärys on 90 senttiä! :(

Vierailija
14.03.2018 |

Tajusin olevani laiha lihava. Miten saan vatsani pienenmään, en ole ennen huomanut tätä. EIlen mittasin ja järkytyin :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu menin nyt uudestaan mittaamaan, luulen sen olevan pienin kohta vyötärössä, nyt näytti 89 senttiä, mutta minulla taitaa olla jo rasvamaksaa ja muita ongelmia :( luulin että olen terve ja olen keskittynyt aina vaakaan. Olen kyllä myös leveäluinen mutta esim rinnat ovat pienet, niin miten tämä vatsa päässyt näin isoksi? Olen todella leveälantioinen että en ainakaan näytä kovin lihavalta mutta taidan sittenkin olla.

Olet varmaankin malliltasi sellainen tasapaksu tai mahdollisesti omena , jolloin vyötäröön kerääntyy helposti rasva ja silloin ei vyötärömitta voi olla niin pieni kuin esim. tiimalasivartaloisella.

Vierailija
22/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä onko mun napa väärässä kohtaa koska mulla jos mittaa navan päältä niin mitta menee lantioluiden päältä ja antaa ison tuloksen? :O

kyl mun mielestä se on se kapein kohta kylkiluiden ja lantion välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä onko mun napa väärässä kohtaa koska mulla jos mittaa navan päältä niin mitta menee lantioluiden päältä ja antaa ison tuloksen? :O

kyl mun mielestä se on se kapein kohta kylkiluiden ja lantion välissä.

Mun napa ainakin sijaitsee tasan puolessa välissä alimmista kylkiluista ja lonkkaluista. Ja navan kohdalta mittaan vyötärönympärykseni.

Vierailija
24/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 161/51 ja vyötärönympärykseni on 61cm. Olen päärynä mutta vyötäröni on tosi pieni.

Kaverini taas näyttää samanpainoiselta kuin minä jos käytämme näitä samanlaisia muodikkaita lyhyitä ja telttamaisia mekkoja, vaikka on oikeasti 8kg painavampi. Hänellä kaikki rasva kertyy vatsaan ja vastaavasti sääret ovat pitkät ja hoikat, toisinkuin minulla (jalat on lyhyet ja paksut).

Ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
25/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, minä olen 162cm ja 60kg ja vyötärö on 67cm. Aikamoinen ero...

Vierailija
26/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160 cm, painan 58 kg ja vyötärö on 68 cm. 

Vierailija
27/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana?

Vierailija
28/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartalo, vyötäröä ei silloin ole, yhtä pötköä koko kroppa ja usein hoikat jalat. Takapuoli luisu ja muodoton vähän kuin treenaamattomalla miehellä.

Vierailija
29/33 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 sentin vatsa ei ole mikään iso! Hyvän vyötäryksen mitta on kolme vaaksaa (peukalon ja keskisormen välinen matka).

Mies 22v

Naiselle se on liian iso mitta

Vierailija
30/33 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenavartalo, vyötäröä ei silloin ole, yhtä pötköä koko kroppa ja usein hoikat jalat. Takapuoli luisu ja muodoton vähän kuin treenaamattomalla miehellä.

Musta tuntuu et nää kommentit on yks iso syy mun syömishäiriön alkuun joskus pari vuotta sitten. VIHAAN kroppaani yli kaiken. Vielä 16v haaveilin, että se muuttuisi naisellisempaan suuntaan, mutta ei näyttäs tapahtuvan.

Vierailija
31/33 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa itse 164 cm/ 68 kg ja vyötärö 59-60 cm. Tiimalasi ja treenattu.

Vierailija
32/33 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat sokerin proteiiniin alkajaisiksi.

Vierailija
33/33 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdat sokerin proteiiniin alkajaisiksi.

Jotkut isomahaiset syö ihan normaalia ja terveellistä ruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi