Suvi Riggs synnytti seisten suihkussa
Ja kysymys on, että minkä h**vetin takia? Saatiin taas tykkäyksiä instagramissa...
Kommentit (76)
Onpa outoja kommentteja. Suvi on upea nainen, joka on syntynyt onnellisten tähtien alla. Sekö ihmisiä häiritsee? Pitää paeta johonkin typerään vitsailuun ym. Hienoa, että ovat saaneet toisen lapsen. Saa nähdä, miten aikaisin Suvi pääsee eläkkeelle.
Äitiys on ennen kaikkea kilpailulaji! Tälläkin hetkellä joku jossain suorittaa paremmin kuin sinä! 👊
Ymmärrän. Suvihan näytti nuorena naapurin tytöltä, ja olisi kiva että hänestä olisi tullut lastentarhantäti tai kaupan kassa. No Suvista tulikin huippumalli. Tiedän, tiedän, se sattuu. Onhan se epistä, kun ei kukaan minua kuviin pyydä. Voisin minäkin vaatteita käyttää, samalla kun kävelen. Miksei kukaan maksa minulle miljoonia? Ja nyt se sitten on synnyttänytkin eri tavalla. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei voimistelurenkaissa pää alaspäin roikkuen. Siitäkin olisi saanut kivan instakuvan.
Tuon kielikuva ei ole sinun keksimäsi.
Varastit sen Anna-Leena Härkösen kolumnista "Sitä synnyttämisen lotketta".
Aika paljon porukkaa siellä suihkussa, kun tekstin perusteella se mieskin on siellä suvin takana luuraamassa. Entäpä kuvaaja, missä se on? Miksi noin paljon ihmisiä?
Oioi, mielikuvani oli paljon kauniimpi. Hoikka nainen seisoo suihkussa yksin ja sieltä tulla tupsahtaa vaan baby. Ihan samahan se on miten päin sen homman hoitaa, kun kätilöt kuitenkin tekevät suuren osan työstä. Itse otin ainakin kaiken mahdollisimman avun vastaan, mitä sain, myös kivunlievityksen ja synnytyksen käynnistyksen. Enkä halunnut leikkiä mitään erikoista tai sankaria.
Itse olen synnyttänyt toisen lapsemme seisoen. Tosin ihan sairaalassa, sairaalasänkyyn nojaten. Mutta oli kyllä äärimmäisen helppo synnytys, maan vetovoima teki tehtävänsä ja lantio hakeutui juuri oikeaan asentoon. Ponnistus kesti 2 min, ei repeämiä eikä mitään muutakaan. Kolmas synnytys tapahtui taas sängyssä ihan vaakatasossa siitä syystä, että ponnistusvaihe alkoi niin yllättäen. Tämäkin kesti vain 2 min, mutta tuli repeämät :/ jotka tosin hyvin paranivat, eikä pysyvää haittaa jäänyt.
Suihkussa on varmaan helpompi siivota kuset ja paskat pois.
Minkä h-vetin takia naiset haluavat aina niin innoissaan esitellä alapäänsä toimintaa?
kolme kätilöä/ lääkäri? paikalla, rahalla saa ja hevosella pääsee. Kuka tuon kuvan otti? itsellä kaksi kätilöä hoiti homman kotiin ja itse myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon porukkaa siellä suihkussa, kun tekstin perusteella se mieskin on siellä suvin takana luuraamassa. Entäpä kuvaaja, missä se on? Miksi noin paljon ihmisiä?
Ootkos sääki kateellinen kun pittää vitsailla siinä keskellä päevvää huippumallista....
varmaan oot juu tottakai, senki ilkimys.
Eihän tuossa kuvassa näkynyt synnytyksestä mitään, ei kyllä suihkuakaan, kuivilta porukka näytti.
Itse on tuossa tilanteessa olisi enää tiennyt, mistä alan ja mihin päätyn, liikaa porukkaa kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoja kommentteja. Suvi on upea nainen, joka on syntynyt onnellisten tähtien alla. Sekö ihmisiä häiritsee? Pitää paeta johonkin typerään vitsailuun ym. Hienoa, että ovat saaneet toisen lapsen. Saa nähdä, miten aikaisin Suvi pääsee eläkkeelle.
No höpö höpö. Älä vedä taas kateuskorttia tässäkin. Hienoa, että on menestynyt ja saa elää hienoa elämää. Mutta otse en vain henkilökohtaisesti tajua tätä somemaailmaa enää. Kaikki, ihan kaikki jaetaan nettiin. Miksi?
Yksi mistä en pidä on imetyskuvien jakaminen. Etenkin vähänkään tunnetumapana, koskee myös menestyneitä ja tunnettuja bloggareita. Kiva lapsille koulussa kun kaverit nuo löytävät. Imetys on luonnollista ja hienoa, että monet imettävät. Silti pitäisi lapsiakin ajatella, ne lapset eivät ole aina tissillä olevia vauvoja vaan kasvavat isoiksi. Hieman vanhemmilla tulisi olla sitä ennakointia tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailma.
Ellei siitä löydy instakuvaa, sitä ei ole tapahtunut.
Muistakaa peukuttaa ja remember suscribe.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Älä vedä taas kateuskorttia tässäkin. Hienoa, että on menestynyt ja saa elää hienoa elämää. Mutta otse en vain henkilökohtaisesti tajua tätä somemaailmaa enää. Kaikki, ihan kaikki jaetaan nettiin. Miksi?
Yksi mistä en pidä on imetyskuvien jakaminen. Etenkin vähänkään tunnetumapana, koskee myös menestyneitä ja tunnettuja bloggareita. Kiva lapsille koulussa kun kaverit nuo löytävät. Imetys on luonnollista ja hienoa, että monet imettävät. Silti pitäisi lapsiakin ajatella, ne lapset eivät ole aina tissillä olevia vauvoja vaan kasvavat isoiksi. Hieman vanhemmilla tulisi olla sitä ennakointia tulevaisuuteen.
Mamin oma tissiposkikin pääsee joskus ripiltä tai armeijasta?
Tulkaa kaikki katsomaan . Huippumalli synnyttää suihkussa.
Voi jukolauta.
...ja sitten seuraavaksi tarkastelemaan instaan kuinka korkealle suomen seksikkäin lentoemäntä on tänään hinannu tangansa peffanrakoaan pitkin...
Luin otskon "suvi riggs synnytti veitsen suihkussa" :D
Luonnollinen asento ja erittäin kaunis kuva. Mitään veristä/limaista/intiimiä ei näy, vaan Suvin kauniit kasvot ja pieni pikkuriikkinen vauvan jalka siinä keskellä. Ja turvalliselta näyttää kun on useampi henkilö siinä mukana.
Ihan sama miten synnytti, mutta on ihan hullua tehdä lapsia noin pienellä ikäerolla. Tulee uuvuttamaan itsensä niin kuin monet muutkin, jotka eivät asiaa osaa ennakoida.