Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jospa tupakoitsijat vain haistaisivat...

Vierailija
14.03.2018 |

...sen, minkä me muut haistamme esimerkiksi silloin, kun he istuvat viereemme bussissa tai junassa. Haju on monta kertaa pahempi kuin pahimman pesuaine- tai hajuvesilöyhyttelijän. Tämä on vain kuvottavaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajut on kyllä jänniä. Itse olen polttanut pitkään ja joskus olin huvin vuoksi pari viikkoa polttamatta ja kyllä teki mieli seurata tupakoivaa ihmistä kun oli niin hyvä haju :D Oma mies ei voi sietää jos hän ei ole polttanut ja minä olen ja tulen viereen. Itse taas tykkään siitä hajusta kun mies polttanut ja itse ei kun se vaan jotenkin on voimakkaampi kun itse ei ole polttanut. Tosin sääolot vaikuttaa paljon tupakan hajuun kostealla kylmällä se haju on usein paljon voimakkaampi. Ja esim jos polttaa nahkahanskat käsissä niin niihin hanskoihin jää ihan karmiva lemu.

Jännä kyllä että itse en esim kaatopaikan hajusta myöskään järkyty. Haisee hauskan makealta jos sitä jotenkin kuvailisin. Mutta taas jotkut hajuvedet varsinkin naisten hedelmäiset ja ylimakeat kun niitä on liikaa laitettu niin ihan hirveä pistävä löyhkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla