Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset, kysymys kasvojen veltostumisesta!

Vierailija
13.03.2018 |

Joillakin alkaa kasvot veltostua jo nelikymppisenä. Mistä lie johtuu? Useimmiten veltostuminen alkaa siinä viisissäkymmenisissä. Itse olen kasvojumpan ja säännöllisen ihonhoidon (ja geenienkin) ansiosta säilynyt rypyttömänä ja kiinteänä. Ikää löytyy jo 50 something.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen saattaa veltostuttaa kasvoja samalla tavalla kuin kroppaakin.

Vierailija
2/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gollageenien tuotanto hidastuu. Geenit vaikuttaa paljon ja muutenkin elämän tavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ilman kuvaa? Tuskin sua miksikään alle nelikymppiseksi luulisin. Näytän itse vähän ikääni nuoremmalta mutta en nyt imartelevimpia kehuja usko.

Vierailija
4/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvolihasten veltostuminen ja ihon oheneminen

Vierailija
5/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ilman kuvaa? Tuskin sua miksikään alle nelikymppiseksi luulisin. Näytän itse vähän ikääni nuoremmalta mutta en nyt imartelevimpia kehuja usko.

Aina on luultu noin 8-10 vuotta nuoremmaksi. Onhan tässä jotain pientä muutosta ollut, etten tosiaankaan alle nelikymppiseltä näytä.

Ap

Vierailija
6/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja sokeri. Ylipainon nyt varmaan kaikki tajuaa. Naama leviää samanlailla kun persekin. Sokeri sitten tuhoaa kollageenia ja aiheuttaa sitä kautta rupsahtamista.

Vierailija
7/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja sitten ap heräsi. :)

Vierailija
8/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kasvojumppaa teet? Kuinka usein?

Vierailija
9/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen saattaa veltostuttaa kasvoja samalla tavalla kuin kroppaakin.

Mulla veltostutti lihominen ja kun laihduin, niin kasvoista tuli kapeat ja kauniit. Kaikki kehuivat, että näytän nyt paljon ikäistäni nuoremmalta kun  taas ennen näytin tädiltä. On varmaan myös geeneistä kiinni ja kasvojen muodosta. Ei voi yleistää.

Vierailija
10/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ja sokeri. Ylipainon nyt varmaan kaikki tajuaa. Naama leviää samanlailla kun persekin. Sokeri sitten tuhoaa kollageenia ja aiheuttaa sitä kautta rupsahtamista.

Ei vaan ylipaino venyttää ihon kireäksi pullaposkien ympärille jolloin rypyt eivät näy :)

Vierailija
11/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.msn.com/fi-fi/terveysjafitness/hyvinvointi/sano-kaksoisleua…

Esimerkiksi yllä olevien ohjeiden mukaan. Ohjeitahan löytyy lisää netistä. Kannattaa treenata ihan vaikka tietsikan ääressä joka päivä (yksi harjoitus kerrallaan).

Ap

Vierailija
12/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ylipaino venyttää ihon kireäksi pullaposkien ympärille jolloin rypyt eivät näy :)

Ei ne pelkät rypyt mitään kerro siitä, minkä ikäiseltä näyttää. Yleensä laihtuneet näyttävät aina nuoremmilta kuin ikäisensä pullukat, vaikka olisikin muutama ryppy. Eri asia sitten näivettyneet ja kuivahtaneet, jotka ovat muuttuneet ihan rusinoiksi liian hoikkina.

Vierailija
13/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on luultu noin 8-10 vuotta nuoremmaksi. Onhan tässä jotain pientä muutosta ollut, etten tosiaankaan alle nelikymppiseltä näytä.

Ap

10-vuotiaana luultiin kaksivuotiaaksi? :O 

Vierailija
14/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

10-vuotiaana luultiin kaksivuotiaaksi? :O 

Heheh :D

Ap

Vierailija
15/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun palstalla käy vaan hoikkia ja kauniita ja AINA ikäistään nuoremman näköisiä. Kuka tekisi seuraavaksi aloituksen että hei te nelikymppiset, miksi teillä kertyy läskiä. Mulla ei oo koskaan ollut yhtään selluliittia, kiitos supermalli-geenieni 😂

Vierailija
16/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoissa on paljon lihaksia joiden kuntoa kannattaa pitää yllä. Kasvojumppa toimii!

N47

Vierailija
17/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.msn.com/fi-fi/terveysjafitness/hyvinvointi/sano-kaksoisleua…

Esimerkiksi yllä olevien ohjeiden mukaan. Ohjeitahan löytyy lisää netistä. Kannattaa treenata ihan vaikka tietsikan ääressä joka päivä (yksi harjoitus kerrallaan).

Ap

Aika tylsää  naamajumppaa, oon mielummin veltto ja ruttuinen, eikä haittaa pätkääkään. :D

Vierailija
18/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gollageenien tuotanto hidastuu. Geenit vaikuttaa paljon ja muutenkin elämän tavat.

Kollageeni?

Vierailija
19/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta jotenkin ihmettelen tällä palstalla viihtyviä yli 50 vuotiaita naisia ja miehiä. Onhan tämä tietenkin kaikkea muuta kuin vauva-aiheinen, mutta silti jotenkin mietityttää mitä nämä vanhemmat ihmiset täältä oikeasti saavat. Eikö heillä ole oikeasti muuta ajanvietettä? Jos minä roikun vielä yli viisikymppisenä täällä, niin ampukaa minut!!

Vierailija
20/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta jotenkin ihmettelen tällä palstalla viihtyviä yli 50 vuotiaita naisia ja miehiä. Onhan tämä tietenkin kaikkea muuta kuin vauva-aiheinen, mutta silti jotenkin mietityttää mitä nämä vanhemmat ihmiset täältä oikeasti saavat. Eikö heillä ole oikeasti muuta ajanvietettä? Jos minä roikun vielä yli viisikymppisenä täällä, niin ampukaa minut!!

Nyt on iltatähtibuumi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan